Ek mik Oranjerivier se kant toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Tampan said:
[member=26579]hartebees[/member] ek stem!  :thumleft:

Ek het 'n boek by die huis, geskryf deur Hannes Kloppers en dit gaan oor die begin jare van die Kalahari Gemsbokpark en veral die Le Riche familie se groot bydrae daartoe.
Die boek is deur oom Stoffel le Riche self geteken en voorin is 'n versie van CJ Langenhoven. Ek het die boek in matriek gelees en die versie het my nog altyd bygebly en ek kan nou nie presies onthou nie, maar dit gaan omtrent so:

"Gee my 'n man,
Wat se wat waar is, as die duiwel daar is,
Wat doen wat reg is, as die regter weg is,
Wat trou by sy gewete bly, as hy straf in plaas van beloning kry."

Ons samelewing het baie verval van die dae toe mens nog so op mense kon staatmaak...

Jy onthou mooi [member=21458]Tampan[/member] !  Ja, Langenhoven was inderdaad 'n man van raakvat woorde.

'n Ander woord uit sy pen, wat ook hier op my rit van toepassing is, is die volgende:

Die afdraande van die heenreis is die opdraande van die terugkoms. C.J. Langenhoven

Black_Hawk said:
Tampan said:

Ek het 'n boek by die huis, geskryf deur Hannes Kloppers en dit gaan oor die begin jare van die Kalahari Gemsbokpark en veral die Le Riche familie se groot bydrae daartoe.
Die boek is deur oom Stoffel le Riche self geteken en voorin is 'n versie van CJ Langenhoven. Ek het die boek in matriek gelees en die versie het my nog altyd bygebly en ek kan nou nie presies onthou nie, maar dit gaan omtrent so:

"Gee my 'n man,

Ons samelewing het baie verval van die dae toe mens nog so op mense kon staatmaak...

DIs baie waarde woorde hierdie en dis hartseer dit besig is om te begin weg kwyn in die jonger generasie.

As ek die wêreld so van die kantlyn af kyk, dan begin dit by die ouer garde en volg die jonger generasie slegs die voorbeeld wat vir hulle gestel word.  Die wêreld is waaragtig op 'n glibberige afdraend.

Clockwork Orange said:
Dankie Dors....Uistekend soos altyd :thumleft:

Ek hoop jy verlang nie té erg nie. Want slegs enkele dinge, waaronder die landskappe, kan daar nog oor verlang word. Dít en die ou dae.  :-\

Dorsland said:
Black_Hawk said:
Tampan said:

"Gee my 'n man,

DIs baie waarde woorde hierdie en dis hartseer dit besig is om te begin weg kwyn in die jonger generasie.

As ek die wêreld so van die kantlyn af kyk, dan begin dit by die ouer garde en volg die jonger generasie slegs die voorbeeld wat vir hulle gestel word.  Die wêreld is waaragtig op 'n glibberige afdraend.

Jy vat die woorde so uit my gedagtes uit, dis so jammer dat vandag se kinders meerendeels "entitled" groot word en daar MOET ons die skuld voor die ouers se deur neerle.

Dorsland said:
Black_Hawk said:
Tampan said:

"Gee my 'n man,

Aint that the truth :thumleft:

Sjoe. Ek het aspris jou RR vermy, laas nog gelees waar jy langs die Oranje rivier lê want jou vermoë met woorde het my so lus gehad om te ry dat ek op die punt was om te pak. En ek kan nie, ek het werk om te doen. En ek beny jou vir jou rit. Maar teen vandag kon ek dit nie langer ignoreer nie en het eers weer gaan opvang en verder gelees.

Jy weet, baie mense se RR laat mens lus voel om te ry, vir die doel van ry self. Maar jou RR, eish. Dit laat my verlang na plekke en mense wat ek nie ken nie, wil my laat ry daar na jou vlaktes toe net om daar te wees en die emosie wat jy so goed oordra in jou skrywe te ervaar.

So eenvoudige lekker trip, maar op so manier oorgedra dat ek voel ek mis iets in my lewe.

Dankie vir die deel! Jy moet dit meer doen.

[member=15022]OomD[/member], ek ken jou hier op die forum as 'n knorrige ou bliksem  :peepwall: :patch: en nou skop jy my innie knaters met jou mooi woorde.  Baie dankie, ek waardeer baie wat jy skryf.  Ek is nou sommer lus in lees my eie RR weer deur.  Nóg beter, gaan ry hom weer.  :biggrin:

Ek is maar huiwerig om als te skryf wat ek voel as ek so weg van die alledaagse is en 'n ou se kop is vol van dinge wat mooi is.  As 'n skans eers laat sak is, rig hy moeilik weer op. 

Ek dink dis juis dat ek dit so min doen dat ek my so laat gaan as ek ry.  Dis soos water in 'n woestyn; kosbaar en noodsaaklik.

Dankie weer :thumleft:

[member=12730]Dorsland[/member] , dit was nou n voortreflike RR. Soos gese, jou skryfstyl en woordkeuses verryk jou storie.
Jyt baie van ons geneem na plekke waar ons nog nie was en inspireer om plan te maak om weer alleen weg te breek.
Jammer die Karoo en Kalahari is so ver van ons af, maar hier is ook mooi plekke naby.

En, jyt n klomp mense sommer baie filosofies gestem. ;D
Sterkte met die boerdery

Baie dankie [mention]Vocifer [/mention] jammer, ek sien nou eers jou plasing raak.

Jy is reg, daar is oral mooi plekke om ons. Ek glo die gesindheid waarmee ons 'n rit aanpak, hoe oop ons ons oë en gedagtes maak op so 'n rit, laat ons toe om dikwels die dieper mooi raak te sien.

Ek is bly ek kon dit met julle deel.

Groete daar