Ek mik Oranjerivier se kant toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Daai fotos van die heinings en hekke het my weer laat terug dink aan my oupa wat al 52 jaar gelede oorlede is toe ek 10 jaar oud was. Hy was 'n draadtrekker van beroep.

Hy was 'n draadtrekker van beroep.

Draadmaker :deal:
Harde beroep en een van die mooiste dinge na dit klaar en reg gedoen is. :thumleft:

DUSTRIDERS said:

Harde beroep en een van die mooiste dinge na dit klaar en reg gedoen is. :thumleft:

:lol8: :lol8: So tussen al die diep maak jy dit ligter...

Dankie Dors....dit was n lekker lees en terselfdetyd hartseer trippie.

Welgedaan Dorsland met n uitsteekende RR, jy vertel en ons leef ons in soos hy voor jou afspeel in detail dus asof ons daar saam jou ry, sit by die tent, pad, aanskou die son ondergang - opkoms en die ervarings beleef het. Jy het n gawe, keuse vir woorde hetsy Afrikaans Of Ingels en ons voel saam jou die hartseer wat in die dorre Karoo gebeur die afgelope paar jaar en ek luister wat jy sê deur dat jy op vakansie deur reis en dit bitter moeilik gaan met die boere.
Ek weet hoeveel moeite daar ingaan in n RR, weereens Well-done, die manne wardeer.
So Solo trippy is special, ek't baie lekker saam gery.

I enjoyed your RR, thank you. :thumleft:

Baie dankie vir die deel Johan.  Dit het baie memories teruggebring op my trip nou die dag saam met die Arende en Vinke.

Jou foto's is uit die boeke!!  Voorwaar 'n gawe met die neem van kiekies en om iets te beskryf.

Welgedaan.

JACOVV said:
Baie dankie vir die deel Johan.  Dit het baie memories teruggebring op my trip nou die dag saam met die Arende en Vinke.

Jou foto's is uit die boeke!!  Voorwaar 'n gawe met die neem van kiekies en om iets te beskryf.

Welgedaan.

Miskien moet ons vir Johan gaan kuier, ons vertel hom die hele storie en gee hom die kiekkies, dan doen hy daai ritverslag vir ons.  :eek7: :biggrin:

Dit was nou ‘n lekker lees… En mooi fotos. Dankie Dorsland, ek het nou sommer heimwee na plekke waar ek nog nooit vantevore was nie.

Great solo trip and the story told brilliantly Dorsland 👏

VaalBaas said:
DUSTRIDERS said:

:lol8: :lol8: So tussen al die diep maak jy dit ligter...

Dankie Dors....dit was n lekker lees en terselfdetyd hartseer trippie.

Bly jy het dit geniet Vaalbaas. :thumleft:

Vis Arend said:
JACOVV said:

Welgedaan.

Miskien moet ons vir Johan gaan kuier, ons vertel hom die hele storie en gee hom die kiekkies, dan doen hy daai ritverslag vir ons.  :eek7: :biggrin:

As dit nie vir Jaco se Whatsapp statusfotos was nie het ek ook van niks gewis oor julle gerondritsery nie.

the ruffian said:
You are going to enjoy the next two books in that Cormac McCarthy trilogy - entirely appropriate to the landscape you are riding in...

This is my 2nd time through the trilogy @ruffian  They are excellent books.  I was kickstarted again after watching the movie No Country for Old Men which I saw was based on Comac's book.

Kom ek 1 uur vanmiddag uit dorp uit. Moeg en half deurmekaar na ‘n lang en baie besige week by die nuwe winkel en baie bly dis Saterdag.

Ek en my vrou slaan gou iets aanmekaar om te eet. Ek drink whiskey, Jameson whiskey, maar vandag gooi ek Klipdrift Premium, ‘n dubbel met regte Coke.
Klaar ge-eet, sak ek weg in die leerbank met ‘n koppie moer koffie en my iPad. Ek sukkel om deesdae in die week genoeg tyd te kry om alles wat op WD en Avcom gebeur op te vang.

En toe kom ek op die fret af. Man, Johan, baie dankie. Dit was nou voorwaar lekker om saam te ry en te ervaar!
Ek is sommer nou weer reg vir die week wat voorlê.

Difflock said:
Welgedaan Dorsland met n uitsteekende RR, jy vertel en ons leef ons in soos hy voor jou afspeel in detail dus asof ons daar saam jou ry, sit by die tent, pad, aanskou die son ondergang - opkoms en die ervarings beleef het. Jy het n gawe, keuse vir woorde hetsy Afrikaans Of Ingels en ons voel saam jou die hartseer wat in die dorre Karoo gebeur die afgelope paar jaar en ek luister wat jy sê deur dat jy op vakansie deur reis en dit bitter moeilik gaan met die boere.
Ek weet hoeveel moeite daar ingaan in n RR, weereens Well-done, die manne wardeer.
So Solo trippy is special, ek't baie lekker saam gery.

Toe ek daar onder daai kameeldoringboom my salamibroodtjies eet toe dink ek waaragtig aan hoe georganiseerd jy met jou koffiepress en tafeltjie langs die pad is Diffie. 

Tampan said:
Kom ek 1 uur vanmiddag uit dorp uit. Moeg en half deurmekaar na ‘n lang en baie besige week by die nuwe winkel en baie bly dis Saterdag.

Ek en my vrou slaan gou iets aanmekaar om te eet. Ek drink whiskey, Jameson whiskey, maar vandag gooi ek Klipdrift Premium, ‘n dubbel met regte Coke.
Klaar ge-eet, sak ek weg in die leerbank met ‘n koppie moer koffie en my iPad. Ek sukkel om deesdae in die week genoeg tyd te kry om alles wat op WD en Avcom gebeur op te vang.

En toe kom ek op die fret af. Man, Johan, baie dankie. Dit was nou voorwaar lekker om saam te ry en te ervaar!
Ek is sommer nou weer reg vir die week wat voorlê.

Dankie Lood, bly ek kon jou bietjie lafenis gee.  As jy weer moeg en uitgeput is, bel my net dan ry ek weer so 'n draai om jou te help.  :ricky: :lol8:  Enige tyd.

Hoop volgende week gaan makliker.  :thumleft:

roxenz said:
Dorsland said:
roxenz said:
Lekker rit en genotlike ritverslag! Dankie Dorsland.
Hoop die gevoel van vars, geordende gedagtes hou n hele rukkie. Gelukkig weet jy mos wat die kuur is...  :biggrin: :thumleft:
Jy wat 'n geoloog is [member=3299]roxenz[/member] , vertel bietjie van dié klip asseblief. Daar digby Brospan, sowat 80km NW van Williston  afgeneem.
My eerste instink is hardgebakte skalie (oorspronklik moddersteen). Dis op kleur en veral the brokkelrige verwering.
Tweede keuse is baie fynkorrelrige doleriet (m.a.w., van 'n dun gang of plaat). Maar doleriet verbrokkel gewoonlik nie so in klein blokkies nie. Doleriet is ook yster-ryk en het gewoonlik so bietjie van 'n roesrooi-tot-geelbruin skynsel op die meer verweerde oppervlakke.
Daar is ook 'n moontlikheid dat dit Dwyka diamiktiet (tilliet) kan wees, maar ek dink nie so nie.

Miskien moet ek jou vergesel op jou volgende rit, sodat ons die geologie net daar en dan kan uitsorteer!  :biggrin:

Dankie [member=3299]roxenz[/member] .  Ek is geen kundige nie maar ek dink jou eerste ID is reg, as ek in ag neem waar hy lê.  Daar is haas geen ander klippe of rotse daar naby nie. Kan ek maar weer my padkaart nadertrek en beginne beplan? :ricky:

Bikerboer1973 said:
Ja nee Dors ek ry lekker saam, eendag wanneer ek weer 'n fiets kan bekostig ry ek ook daai paaie!

Binnekort sweef jy ook daar [member=17903]Bikerboer1973[/member] , hou moed my maat.

Dis inderdaad baie hartseer om dié statige ou plaasopstalle en hulle groot vrek bome so oral te sien leegstaan.  Ek wonder altyd waar is sy mense heen, wat doen hulle nou, dink hulle ooit terug aan hulle plaas en hul drome wat daar gebore is.  :'(

Ek weet nie hoe ek dié kiekie oorgeslaan het nie.

Attachments

• IMG_6430.jpg
    IMG_6430.jpg
    91.4 KB