Enige bike WD den toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Mmmm Lekker jealous, but glad you ous had a good time and thanks for the various rides  :ricky:

Subie, dit was n nice trip man! Ons MOET n klein bike trip doen. Dan is die klippe nie so erg nie. Jammer ek het die een gemis!!

LouisXander said:
Subie, dit was n nice trip man! Ons MOET n klein bike trip doen. Dan is die klippe nie so erg nie. Jammer ek het die een gemis!!

:thumleft:
Genadiglik was daar niks klippe op die roete nie  :spitcoffee:

Moet net nie dink 'n klein bike kan jou nie afgooi nie.

My 600XT was die " kleinste " in ons groep en ek het die hardste geval.

Hoe meer ek hier van lees hoe meer spyt word ek dat ek dit nie kon maak nie.  :dousing:

LouisXander said:
n Jammerte Nicobie. Ek praat van 250 en sub. Lekkerste om met hulle te toer!!

Yip! Heel ander mindset  :thumleft:

Eish baie dankie vir die deel hier, ja daai ribbes kan pla, myne het so 5 weke geneem.

interessante opmerkings hier oor die swaar GS op sulke paaie en en ek stem saam, die nuwe engin is vir my te sensitief op lae rev throttle response, ek het self twee weke terug vir iemand gese in restrospek is die vorige GS se throttle response beter vir grond paaie, dis asof daai electronies verseller, saam met die hoeer lae rev torque  op enduro pro nie vir leuke soos myself gemaak is nie.  :thumleft:

LouisXander said:
n Jammerte Nicobie. Ek praat van 250 en sub. Lekkerste om met hulle te toer!!

' n Kollega van my het met sy seun en 2 skoonseuns nou in Desember die Baviaans gaan aanvat met Honda 200's dis daai plaas bike met carrier voor en agter, side stand links en regs.

Dit is sy derde trip/toer en hy wil van niks groter fiets hoor om daai terrein te ry nie. Het verlede jaar van Victoria-Wes na Knysna so getoer.

Ek sal maar op die kantlyn sit vir 'n rukkie en net lekker luister na die rr's wat inkom.

nielvn said:
Eish baie dankie vir die deel hier, ja daai ribbes kan pla, myne het so 5 weke geneem.

interessante opmerkings hier oor die swaar GS op sulke paaie en en ek stem saam, die nuwe engin is vir my te sensitief op lae rev throttle response, ek het self twee weke terug vir iemand gese in restrospek is die vorige GS se throttle response beter vir grond paaie, dis asof daai electronies verseller, saam met die hoeer lae rev torque  op enduro pro nie vir leuke soos myself gemaak is nie.  :thumleft:

Niel, alhoewel ek saam met jou stem oor die LC se throttle response (sien my thread hieroor hier: https://wilddog.net.za/forum/index.php?topic=159571.0) moet ek ook bysê dat die LC vir my baie makliker en lekkerder hanteer as die vorige generasie (ek het voor die LC 'n '08 model gery), hy's ietwat beter gebalanseer, voel meer of jy 'n plastic ry. Hy is onsettend lig op sy wiele, behalwe natuurlik as jy hom moet optel :imaposer:

Ek moet egter ook bysê dat my val as gevolg van 'n sloot onder die water was, en nie oor die throttle response nie, al wil ek graag die bike blameer was dit alles my (onkunde) skuld.  :thumleft:

OomD said:
nielvn said:

Niel, alhoewel ek saam met jou stem oor die LC se throttle response (sien my thread hieroor hier: https://wilddog.net.za/forum/index.php?topic=159571.0) moet ek ook bysê dat die LC vir my baie makliker en lekkerder hanteer as die vorige generasie (ek het voor die LC 'n '08 model gery), hy's ietwat beter gebalanseer, voel meer of jy 'n plastic ry. Hy is onsettend lig op sy wiele, behalwe natuurlik as jy hom moet optel :imaposer:

Ek moet egter ook bysê dat my val as gevolg van 'n sloot onder die water was, en nie oor die throttle response nie, al wil ek graag die bike blameer was dit alles my (onkunde) skuld.  :thumleft:

:thumleft: Ek stem, ek sal hom nie ruil nie, ek het onlangs deur die oeFening gegaan om ander te ry en te vergelyk en besluit ek bly by die k51.