Gysmanshoekpas

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

dual

Race Dog
Reaction score
953
Bike
BMW R1200GS
Gysmanshoekpas, al 'n paar keer met motorfiets oor hom gery
Gister besluit om my ouers die pas te gaan wys, met die kar
Op pad Suurbraak toe, baie water teen die berg af

Naby Grootvadersbos

Duiwenhoksrivier, baie water oral, oor die brug party plekke loop hy oor

Afdraai, maklik om die pad te mis

En die laagwater drif, te veel water en te diep, wil nie kans waag nie, ek het tot by my knieë ingeloop en besluit om om te draai

Teleurgestel en escape route terug huis toe

Die plekkie op Heidelberg ontdek, sal beslis gaan besoek

Die magtige Duiwenhoksrivier

So, sal weer die pad moet vat en gaan wys, nog nie die boksie afgetiek nie

Daai driffie wat jou laat omdraai het lyk baie so. Volgende keer ry Barrydale toe en dan n bietjie Ladismith toe en draai dan regsaf op die Brandrivier grondpad. Vanaf hom draai jy regsaf by die bordjie Kanetberg. Ry deur Gysmanshoek en draai links Riversdal na jy by die grootpad gekom het.

Daai driffie wat jou laat omdraai het lyk baie so. Volgende keer ry Barrydale toe en dan n bietjie Ladismith toe en draai dan regsaf op die Brandrivier grondpad. Vanaf hom draai jy regsaf by die bordjie Kanetberg. Ry deur Gysmanshoek en draai links Riversdal na jy by die grootpad gekom het.
Ek is al baie oor Gysmans, maar verstaan nie waar die driwwe en goed is nie?

Hoe het @dual dan die pas benader?

Vanaf Heidelberg se kant klim jy n lang hoogte by die Heidelbergdam se afdraai verby en dan sak jy n diep vallei af en aan die onderkant is die lang sement "bruggie" Ek is al daardeur dat die water bo oor die sidecar se deck loop. Lang stuk crossing wat curve na regs. As daai berge reen gehad het is daai crossing altyd sterk vloeiend en hy hou vir weke aan.

Ken die paaie daar rondom, die tyd sou ons net nie toegelaat het om ompad te ry nie

Ek het van Suurbraak reguit aanhou ry verby Tradouwpas afdraai, met grondpad Grootvadersbos toe, daar veby begin die driffies

Gysmanshoekpas, al 'n paar keer met motorfiets oor hom gery
Gister besluit om my ouers die pas te gaan wys, met die kar
Op pad Suurbraak toe, baie water teen die berg af

Naby Grootvadersbos

Duiwenhoksrivier, baie water oral, oor die brug party plekke loop hy oor

Afdraai, maklik om die pad te mis

En die laagwater drif, te veel water en te diep, wil nie kans waag nie, ek het tot by my knieë ingeloop en besluit om om te draai

Teleurgestel en escape route terug huis toe

Die plekkie op Heidelberg ontdek, sal beslis gaan besoek

Die magtige Duiwenhoksrivier

So, sal weer die pad moet vat en gaan wys, nog nie die boksie afgetiek nie

My skatting is dat daardie driffie so 1 meter diep is nadat dit gereen het. Is al paar keer daar deur
op die 701 en die water was amper tot by die sitplek

Die water was vir my net te diep en onvoorspelbaar om 'n kans te vat, met die kar en met ouers saam, resep vir moeilikheid

Vir die wat nie weet nie.
Die driffie het n sement blad en jy sal nie sommer daarvan afry nie, so dis heel veilig as jou voertuig hoog genoeg is.

Vir die wat nie weet nie.
Die driffie het n sement blad en jy sal nie sommer daarvan afry nie, so dis heel veilig as jou voertuig hoog genoeg is.
Die blokke aan die kant was toe onder die water en gladnie sigbaar nie, ek is al baie met motorfiets daar oor, maar die keer was die risiko net nie dit werd nie

Daai omdraai driffie

S 33 58.662 E 20 59.645

I crossed there in February, late summer dry season. It was this full about a week after some light rain, so I can imagine it gets very high with proper winter rainfall.
WhatsApp Image 2023-02-04 at 23.36.08 (1).jpeg