Inaugural Annual Yamaha XT Gathering 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Net ‘n paar dankies:
1. Die gode vir die mooi weer wat ons gehad het. Dit kon een moerse onplesierige nat en baie kouer modderbad gewees het....
2. Jupiter vir al die reëlings en dat hy ons ou plekkie gekies het om die jol by te hou. Ek hoop ons het jou/julle nie teleurgestel nie.
3. Karoo Rider dat hy ons so mooi agter die bar gehelp het. Ek skuld jou groot mater.
4. My geliewe Veldblom wat haar bene af gehol het en ook ons staf wie hulle deel gebring het.
5. Almal wie die jol bygewoon het. Dit was regtig ‘n plesier om sulke nice rustige people hier te kon hê.
Dankie vir die ondersteuning en ons hoop om julle almal weer een of ander tyd hier te sien.

Jammer oor die paar siele wie dit nie kon maak nie vir watter rede ookal, julle het uitgemis.
Next time.

Long live the XT!

Julle lag, ek het my gat af geskrik daar in die vlak.  deal

So lyk die ding nadat hy rustig geraak het en ek aan die anderkant van die hek gestaan het.

Jakkals, lyk soos een van daai Anatoliese gediertes ! Lyk my jy sal rerig daai paar kettieklippe by my moet kry :imaposer:

Dankie vir 'n baie goed georganiseerde gathering.  :thumleft:

In hindsight moet ek sê dat ek dink vir die prys het ons baie goeie waarde vir geld gekry.
Die kos was regtig great, die bar-pryse was billik.
Dink nie iemand kan moan en sê dat hy te veel betaal het vir wat hy gekry het nie.
In teendeel, wat ek ervaar het vir my geld was 'n absolute bargain.
Alles was topnotch. ;)  :thumleft:

Laaste ding..............die een ding wat hierdie naweek so 'n sukses gemaak het, is die mense.
Die XT-mense was werklik opregte en aangename mense en nie "posers" en "ego's" soos
ander "brands" se mense nie.  :pot:

Veldtie en Debs en Jup.............dankie.   Ek sien julle beslis volgende jaar weer.
Boek solank my plek.  :thumleft:

All I can say is well done to anyone who was out camping this weekend, I was camping at Sandrift in the Cederberg Thurdsay and Friday evening and it was possibly the coldest I have ever been, easily hitting -5, hiked Tafelberg in the snow.  :eek:

Fuzzy Muzzy said:
All I can say is well done to anyone who was out camping this weekend, I was camping at Sandrift in the Cederberg Thurdsay and Friday evening and it was possibly the coldest I have ever been, easily hitting -5, hiked Tafelberg in the snow.  :eek:

How many kilometers apart?

Veldbrand said:
Jammer oor die paar siele wie dit nie kon maak nie vir watter rede ookal, julle het uitgemis.
Next time.

Jis, dit lyk of julle n jol gehad het.
Jalosie is n lelike ding :p.......soos jy se Veldtie.........Next time

So much I can say about the XT clan and what a great weekend this was! Veldtie se "Koedoeskloof" kan julle gerus gaan kuier by, en vertel vir al jul vriende.
Friday night was the 3rd coldest I have been in my life, after 1. army camp at the ammo-depot in JanKempsdorp, and 2. one weekend alone in a tent on Onweersberg at
Sutherland.
Fridaynight was in fact so cold that I did not sleep at all, because being a man I could not do 2 things at once, namely sleep and shiver. So Saturday afternoon I went into Ladismith to buy R40 worth of new newspaper to line my sleeping bag and put under my sponge mattress.
Being "hot off the press" these newspapers worked quite well.

Sweisie, sorry about your Yam's top gasket, you did such a good job there as that engine was really dry. I know you will sort out this thing quickly, and nice to see a old XT in someone like your hands.

How was that VERY original and unrestored XT500!! Down to the original exhaust! :eek7: , easier to find a jawbone of a T-Rex.

OK, hier is die Arende se bydrae.

Dag 1

Ons was al Woensdag op die pad.  Ek het ‘n afsparaak met George Yamaha gehad om die fiets net so te “fine tune” na haar harde Namibia trip.  Ons was die Woensdag oggend, oudergewoonte, vroeg op die pad, teerpad.  Hulle het kwaai reen voorspel  en koue.  Ons het die reen gemis, maar hoe nader ons aan George gekom het, hoe kouer het ons gekry.  Hel, dit was koud.

Ons het die trokke met die windtorings oppad gekry, hulle is besig om ‘n windplaas te bou tussen Jeffrey’s en Humansdorp.  Die goed is massief groot.

Een van 3 vlerke.

Naby Stormsrivier

Plettenbergbaai

Knysna, die lyk soos die Ark.

Dag 2.

Die bike was ingeboek by George Yamaha.  Skolla was so gaaf om sy bakkie vir ons te leen vir die dag.  Damn gaaf van die man, want dit het heel dag gesous en dit sou onaangenaam gewees het op een van George Yamaha se fietse rond te ry.  Thanks Skolla.
Nie veel het gebuer die dag nie, ons het ‘n lekker brekkie genuttig met Gert Grondpad by Harry’s Upstairs en verder maar net gechill.  Dankie Gert, dit was aangenaam gewees om te ontmoet en die brekkie was puik.  Hoop om binnekort wee rte sien. 
Die aand sou ons ‘n kop eet en braai saam met Jakkals en Kosie.  Nou ja, ek sal nie veel praat nie, kyk maar net die kiekies........

Kosie se plekkie met die manne en manninne.

Kosie was so bietjie laat vir die vuuraansteek, maar hy kan braai.

En Jakkals loop rond met die koppe.

En daar was baie tjol gepraat.

En toe was dit tyd vir kopkou.

En die skottelgoedwassers was ook daar.

Al wat ek kan se, dankie Kosie en Lianda, ons het baie lekker gebly en gekuier, julle sal ons weer sien.  Jakkals, kwaai dankie vir die koppe, dit was werklik uit die boeke.

Dag 3

D –DAY, Koedoeskloof toe, dit was maar weer teerpad langs, die manne het gewaarsku ons pak nie die snotpaaie aan nie.  Ons is van George oor die berg na Oudsthoorn, Calitzdorp, waar ons weer vir Jakkals raakgery het, ‘n brekkie saam daar gehad en toe is ons deur na Ladismith en Koedoeskloof.

Die kiekie was nie beplan nie, maar dit lyk nogals cool.

Koedoeskloof aangekom en, soos altyd, hartlik welkom geheet deur Veltie.
Ingeboek en dit was ons uitsig vanaf die kamer.

Die aand was lekker gekuier saam met ou pelle en saam met nuwe gefonde pelle.  Ons het maar die kamara gaat bere.

Dag 4

Opgestaan met ‘n lekker byt in die lug.  Van die manne het maar koud gekry.

Die yskas was nog oop

Die tente kamp

Na ‘n hartlike brekkie het elkeen maar so in groepies hulle eie rigting ingeneuk.  Ons het selwers Seweweekpoort en Gamkapoortdam toe gery.
Seweweekpoort

Die nuwe XT prototipe word in SA getoets.

Pa, seun en bike, die laaitie het ‘n ball of a time gehad saam met sy pa, R-O-V-Rat.

Oppad na Gamkapoortdam.

Die pad uit

Terug by Koedoeskloof was dit  tyd vir ‘n foto sessie.

En toe was dit weer paartie tyd .............
Dan the man

Daai kyk is serious.......

Pa en seun, Woody1 en Sweisie.

Ons het beentjie bymekaar gemaak vir die Brakpanners hondtjies.

Die Arende het soos Aasvoels te kere gegaan.

Dis ook al wanneer jy vir Jakkals stil kry, as hy eet, maar dit hou nie lank nie.

Hier kry Jakkals so strafdop, ‘n mengsel van Vodka en chillies.

En so het hy agterna gelyk.

Dag 5
Alle lekker goed moet seker tot ‘n einde kom.  Die laaste dag was die beplanning om tot Jeffreys te ry via Rooiberg en dan waar die voorwiel ons vat.  Ons was weer vroeg op die pad nadat ons ‘n voorspoedige en veilige rit toegewens was deur Veltie. 
Oppad na Vanwyksdorp.

Rigting Rooibergpas

Die manne het my vertel daar is ‘n pad wat afdraai deur ‘n plaashek bo op Rooiberg.  Die pad sal my duer Paardebond of Perde wat ookal vat, maar die enigste hek wat ek gekry het was gesluit.

Ons is toe maar Rooiberg af reguit na Calitzdorp, petrol getap en besluit om die lang pad huistoe te slaan.  Soos jupiter se, ons het hom huistoe geslab en so 6 uur ingeklok.

Weereens ‘n helse dankie aan almal wat die geleentheid moontlik gemaak het.  Die arende het hul gate uit geniet.
Soos iemand al genoem het, ons plek vir die volgende een is geboek, jy kan maar ons naam op daai kamer nommer sit, Veltie.

Tot weersiens en intussen, veilig ry.

DIE ARENDE

:drif: Ai man dis mooi fotos , ek sal wat gee om daar n draai te gaan ry eendag , Ek sien daai Pa en Seun span van Brakpan het dit ook gemaak... :thumleft:

paar van my kiekies

Attachments

• Arch.JPG
    Arch.JPG
    107.3 KB
  • Mjo.JPG
    Mjo.JPG
    76.8 KB
  • Oppie.JPG
    Oppie.JPG
    86.8 KB
  • Wisebein.JPG
    Wisebein.JPG
    86.1 KB
  • Happy campers.JPG
    Happy campers.JPG
    119.1 KB
  • mmm pooratech heated grips.JPG
    mmm pooratech heated grips.JPG
    78.5 KB
  • mmmmm lekker sunscreen.JPG
    mmmmm lekker sunscreen.JPG
    102.9 KB
  • My ma sê ek lyk pragtig..JPG
    My ma sê ek lyk pragtig..JPG
    62.1 KB
  • Pa en seun blow up comp.JPG
    Pa en seun blow up comp.JPG
    163.2 KB
  • ryp.JPG
    ryp.JPG
    84.6 KB
Glad to see such a huge contingent of Yammie-XTs all gathered together  :thumleft:

Although I did notice one "lost lonely little piggy" (slightly morphing into another brand, by the looks of the brand on the tank) wandering aimlessly around the other blue/silver or white machines.
MellowJo:  Your turn was in June at Augrabies dude! (Hope to see you at the next R1150GS Gathering in 2014)  :thumleft:

It's really good to see the WDs holding brand-specific(or even model-specific) events around the country.

Although there seems to be the "healthy banter of brand-bashing" on the forum, we all LIKE TO RIDE  :ricky:  

I'm sure that many of us(not Veldbrand & Veldblom of course) sit in our little office cubicles yearning for the smell of the open road and the gentle purr of the knobblies on the gravel underfoot. We all seem to have that one thing that draws us together, get out and LIVE the adventure and when Africa (and our machines) throw us those little 'curve-balls' we 'maak 'n plan' and have one more thing to talk kark about at the next braai...

And the ease at which Dogs are willing to assist each other [Thanks again to Tweets for stoetie-ing "Sweisies little baby" back to da Beeg Smoke.] Oh and Laurika for tagging along just to have an excuse to start working later in the week rather than on Monday... :pot:

Keep riding - stay upright and keep da Buggz out da Teeff!   :ricky:

Firstly a big thumbs up to Veldbrand + Veldblom from Koedoeskloof. Fantatstic venue, great hospitality with some of the nicest riding available in the country,,,,, and it is true, as long as you buying the pub stays open..... :laughing4:

Jupiter well done to you and the guy's who helped you arrange the weekend, it was great!

Did not get a chance to meet everyone, but those I did were a lekker bunch of guy's and girls.

You all made me a real happy Helderberg Yamaha dealer, seeing all the Yami's, so thank you.

To all the guy's who travelled with us, thanks for an awesome weekend, full of adventure.

Every family has that one family member one does not really talk about, and our trip up was no different, you know that orange 'sheep' in the family scenario..... :pot:

Andy660 thanks for showing us some great dual sport routes which just makes us want to go back.

Buff, Old School Biker, XT Mad, Crossed up, Gerhard, Bushcat, Brad...........Ka kaa!!!!!!!!

Chilli Vodka available at Champs Sports Bars,,,,just pm Bushcat! Lets you see the snow with fire in your belly....no electric blankets needed.......... :imaposer:

Travis for the entertainment......  :eek:   

Till the next time......Keep riding

Gavin Mac - Helderberg Yamaha!