Lekker alleen in die Karoo

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Yes Dikdaan, ek beny jou erg!! Kannie wag vir my eie solo laaaaang trippie nie, smaak my ek ry sommer more al! Baie mooi fotos,dankie!

Lekker trip ! Daai hekke raak afgesaag maar werk ok as n mens twee is en beurte maak.

lekker Daan dit lyk baie lekker was desember op dieselde trippie met my vriend en is sommer weer lus vir so n trippie weet jy het dit geniet

Kwaai papagaai  :ricky: :ricky:

baie dankie Danie, nou is ek so lus vir ry ek gaan doen Breedts-nek so paar keur om die gevoel te kry van n lang trip  :imaposer: :imaposer:

sien baie uit daarna as jy my en tertuis op so n grondjie padjie avontuur vat  :thumleft:

BEN TEN said:
lekker Daan dit lyk baie lekker was desember op dieselde trippie met my vriend en is sommer weer lus vir so n trippie weet jy het dit geniet
Nice RR Daan,, dankie dat jy dit deel met ons.

Ou Benna ek het laas jaar tweekeer daai gedeelte gery.
Ek dink ons moet praat dat ons weer gaan ry.

Nou praat jy my vriend tubby kom des kuier en wil he ons moet weer in daardie rigting gaan

Liewe fok.......kan ons vir jou 'n skeermes sponsor? Lekker man!! :thumleft:

Veldbrand said:
Lekker Daan, gooi die res man!

Thanks  :thumleft:. Ek hardloop soos 'n afkop-hoender hier by die werk rond. Ek gooi vanaand weer!

Ek sien 4kin baie kouse maar nie een onderbroek in daar die kit :biggrin: :biggrin:

Carrots said:
Liewe fok.......kan ons vir jou 'n skeermes sponsor? Lekker man!! :thumleft:
hy het sy baard by die skaapboere se skaapskeerders gaan skeer man

Nice trip D'Daan. ek wag vir nog foto's

ButchH said:
Ek sien 4kin baie kouse maar nie een onderbroek in daar die kit :biggrin: :biggrin:

Dit was so koud, ek het hulle almal aangehad! :3some:

Latest posts