Sederberg omswerwinge

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ek word wakker.  Koffie.  Kruip weer in.  Later lees ek in die tydskrif.  Hoekom kom ek nie aan die gang vanoggend nie.  Vandag is dit huis toe, als is nou verby.  Dis steeds mistig buite maar die warm stort kry my aan die woel.  Ou Bloutoon brul vir oulaas aan die gang - hy ruik nou stal dink ek.  Ek is aanvanklik bekommerd oor die pas hier uit na die reën, maar kort voor lank is ons bo uit en vat die teerpad.  Reën en nogmaals reën.  Ek is dankbaar vir my onlangse ryklere wat ek gekry het en die Goretex voering doen 'n puik werk om my heelpad droog en warm te hou.  By Robertson stop ek vir brandstof en gou iets te ete.  Een van die petroljoggies kom nader.  "Wil Meneer nie eerder daar onder die afdak parkeer met Meneer se mouterbike nie?"  Dankie my maat, ek dink dis te laat vir dit.  Ek is heel tevrede om so nat te reën.  Dis my voorreg.

Fluit-fluit, my storie is uit.

Attachments

• 20210818_112429.jpg
    20210818_112429.jpg
    590.6 KB
Karoo Rider said:
Ek sluit by die Clanwilliam / Calvinia pad aan.  "Englishman's Grave 1901" laat wonder my juis oor die verlede en wat hier 120 jaar terug gebeur het.  Luitenant Clowes het onder vuur van die Boeremagte beland en is gedood.  Sy ma het al die pad van Engeland af gekom en die gedenksteen laat oprig.  Ek stop 'n paar kilometer verder vir koffie by die Traveler's Rest koffiewinkel.  Die dame wat my bedien, vermoedelik van Ooskaapse herkoms, kan my nie in Afrikaans bedien nie.  Ons twee moet Engels praat.

Ek wonder of die Englishman (of sy ma van Engeland af) julle sou verstaan het.

Dorsland said:
Kyk, 'n man wat, Nr 1 'n teefles saamry, Nr 2 Windhoek Draught drink, Nr 3 'n Africa Twin ry en Nr 4 droë wors as noodproviant inpak, daai man is enige tyd aan huis by my welkom.

Jy neuk nou lekker met my Jan. Ek kyk daai paaie, daai AT, daai passe en die lus oorval my.  'n Sterk man kan daarvoor swig en saalsakke beginne volpak.

:biggrin: Dankie Dorsland!  Ek werk maar deurentyd aan die vereistes!  :deal: :imaposer:

Ja, ek dink jy kan al amptelik lid word van die langpadelleenryklub. Ons hou nie vergaderings of groepsbraai nie maar ons is sielsgenote daar op die oop vlaktes onder wydgestrekte horisonne. Ons weet waaroor dit gaan.

Daai braaivleis en gestoofde perskes lyk na die ware jakob. Ek is nou honger.

Dankie dat jy so mooi maak met ons moedertaal :thumleft:

Dorsland said:
Karoo Rider said:
Ek sluit by die Clanwilliam / Calvinia pad aan.  "Englishman's Grave 1901" laat wonder my juis oor die verlede en wat hier 120 jaar terug gebeur het.  Luitenant Clowes het onder vuur van die Boeremagte beland en is gedood.  Sy ma het al die pad van Engeland af gekom en die gedenksteen laat oprig.  Ek stop 'n paar kilometer verder vir koffie by die Traveler's Rest koffiewinkel.  Die dame wat my bedien, vermoedelik van Ooskaapse herkoms, kan my nie in Afrikaans bedien nie.  Ons twee moet Engels praat.

Ek wonder of die Englishman (of sy ma van Engeland af) julle sou verstaan het.

Goeie vraag!  Ja dit sou interessant wees tussen die drie kulture.

Dorsland said:
Ja, ek dink jy kan al amptelik lid word van die langpadelleenryklub. Ons hou nie vergaderings of groepsbraai nie maar ons is sielsgenote daar op die oop vlaktes onder wydgestrekte horisonne. Ons weet waaroor dit gaan.

Daai braaivleis en gestoofde perskes lyk na die ware jakob. Ek is nou honger.

Dankie dat jy so mooi maak met ons moedertaal :thumleft:

Baie dankie Johan, ek waardeer.

Wolzak said:
Gister was dit presies 3 maande terug wat ek geval het en my BMW 1200 afgeskryf het teen 'n duiker naby Steytlerville.  Soms kry mens nog 'n kans.

Ek wonder hoeveel Bikes al uitgehaal is deur Duikers in Steytlerville se Omgewing? Ek was ook 'n Slagoffer van die klein bliksems.
Lekker RR. :ricky:

Dankie Wolzak - nie geweet hulle is so erg nie, en mens moenie hulle onderskat nie, hulle kom met 'n spoed hier onder jou deur.

karameliseer dit met 'n bietjie suiker bo-oor totdat dit die heerlikste soet stroop maak.

Nee hel ek is klaar gery saam met jou!!!!! ;D :eek: ;)
Jy raak te grênd ve my of moet ek my standaarde verhoog ;) :lol8:

Bly jy het jou trip geniet KR en dat jy die eerste mens is wat ek ken wat oor Ashton se "spaceship" gery het. :deal: :thumleft:

DUSTRIDERS said:
karameliseer dit met 'n bietjie suiker bo-oor totdat dit die heerlikste soet stroop maak.

Nee hel ek is klaar gery saam met jou!!!!! ;D :eek: ;)
Jy raak te grênd ve my of moet ek my standaarde verhoog ;) :lol8:

Bly jy het jou trip geniet KR en dat jy die eerste mens is wat ek ken wat oor Ashton se "spaceship" gery het. :deal: :thumleft:

:imaposer: Mens maak maar 'n plan met wat jy het - daai perskes was sommer die poeding ook aangesien sekere mense mos nie by was om vir ons boksies custard saam te ry nie!  ;)  :pot:  En ja daai Ashton brug is nogals iets besonders. :thumleft:

Mooi man.Lekker bakdraai wat jy gemaak het.As alles mooi uitwerk,verdwyn ek en die skaap ook volgende week bietjie van die radar af.

Bokveld said:
    Mooi man.Lekker bakdraai wat jy gemaak het.As alles mooi uitwerk,verdwyn ek en die skaap ook volgende week bietjie van die radar af.

Oom Kallie moet dit geniet - ek sien uit na die foto's en ritverslag wat ek hoop ons mee bederf gaan word.

Lekker report ek love hoe jy skryf en die detail. Ek lees elke nou en dan pas name en goed wat ek moet google net om te sien ek het die selfde pad gery  :lol8:

Dwerg said:
Lekker report ek love hoe jy skryf en die detail. Ek lees elke nou en dan pas name en goed wat ek moet google net om te sien ek het die selfde pad gery  :lol8:

Dankie Dwerg - waardeer!  Ek het maar so met Slingsby se kaart onder die blad gery en vooraf bietjie opgelees. Ek het opsetlik nie my bike se GPS saamgeneem nie want ek het al gevind dat ek te veel hom sit en dophou en mens mis die naamborde en omgewing. Ek hoef bv. nie te weet dat ek oor 27.8km moet links draai nie, ens. Maar as jy die naambord soek dan onthou jy hom!

Jy skryf BAIE mooi!!! :thumleft:

.........ek wil ook weer bietjie weggaan..... :'( :'( :'(

petri oosthuizen said:
Jy skryf BAIE mooi!!! :thumleft:

.........ek wil ook weer bietjie weggaan..... :'( :'( :'(

Baie dankie Petri - ons druk maar net die knoppies!  ;D

Ek het nou sommer weer heimweë om die langpad te ry. Daar is sulke lekker ritverslae aan die gang met sulke mooi foto's soos hierdie een, en dan jou heerlike skrywes by. Baie dankie vir jou moeite!

Daar die laaste oorslaapplek lyk nogal besonders. Waar is dit?

Ri said:
Ek het nou sommer weer heimweë om die langpad te ry. Daar is sulke lekker ritverslae aan die gang met sulke mooi foto's soos hierdie een, en dan jou heerlike skrywes by. Baie dankie vir jou moeite!

Daar die laaste oorslaapplek lyk nogal besonders. Waar is dit?

Hallo Ri, ja ek sal weer wil gaan, dis Balie's Gat. Op die pad tussen PA Hamlet en Citrusdal draai jy af en net so paar km verder sak jy dan met die passie af tot onder by die kampplek en huisies.