Sederberg omswerwinge

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Karoo Rider said:
Ri said:
Ek het nou sommer weer heimweë om die langpad te ry. Daar is sulke lekker ritverslae aan die gang met sulke mooi foto's soos hierdie een, en dan jou heerlike skrywes by. Baie dankie vir jou moeite!

Daar die laaste oorslaapplek lyk nogal besonders. Waar is dit?

Hallo Ri, ja ek sal weer wil gaan, dis Balie's Gat. Op die pad tussen PA Hamlet en Citrusdal draai jy af en net so paar km verder sak jy dan met die passie af tot onder by die kampplek en huisies.

Dankie, ek het al gehoor van Balie's Gat. Blykbaar nie 'n plek om sommer alleen in te ry nie :lol8:

Maar sjô dis mooi en ek kan dink hoe lekker dit moet wees in die somer wanneer mens die seile opslaan.

Baie nice roete en all, maar ek het n kleintjie dood aan designer cuisine. :eek7:

Stowevrugte?

Ek spook om n blik boeliebeef oop te kry. O0

2StrokeDan said:
Baie nice roete en all, maar ek het n kleintjie dood aan designer cuisine. :eek7:

Stowevrugte?

:imaposer: Dankie 2SD - ja ek weet ook nie in watter kosgroep die stowevrugte val nie, maar as kind op die plaas het ons groot geword met gestoofde perskes, pruime of kwepers afhangend van die seisoen.  :thumleft:

dw1 said:
Lekker RR. Dankie dat jy die moeite doen. Waarmee neem jy fotos?

Dankie dw1, waardeer. Foto's sommer met my Samsung selfoon, niks fênsie nie maar ten minste werk hy lekker met die handskoene. Al is hy gelock druk ek die power knoppie twee keer dan is hy in kamera, en enige van die volume knoppies druk jy om te neem.

Karoo Rider said:
2StrokeDan said:

Stowevrugte?

:imaposer: Dankie 2SD - ja ek weet ook nie in watter kosgroep die stowevrugte val nie, maar as kind op die plaas het ons groot geword met gestoofde perskes, pruime of kwepers afhangend van die seisoen.  :thumleft:

Ja, ons het selfs met gestoofde vrugte grootgeword, dit was net vir my verrassend snaaks om te sien hoe n man op n bike-trip vir homself stowevrugte maak. Op n lekker manier snaaks.

2StrokeDan said:
Karoo Rider said:
2StrokeDan said:

Stowevrugte?

Ja, ons het selfs met gestoofde vrugte grootgeword, dit was net vir my verrassend snaaks om te sien hoe n man op n bike-trip vir homself stowevrugte maak. Op n lekker manier snaaks.
Ja nou wat jy dit noem verstaan ek - nie tipiese bike trip kos nie en persoonlik ook nie iets wat ek sou inpak nie!

Ten minste het KR die standaard van kampkos nou gelig.  Mooi,ons is trots op jou. :thumleft:

Bokveld said:
  Ten minste het KR die standaard van kampkos nou gelig.  Mooi,ons is trots op jou. :thumleft:

Dankie Oom Kallie!  :biggrin: :thumleft:

Man, lekker saamgery, en het nou nog 'n bestemming waarvan ek nie geweet get nie: Balie se Gat.

Ek soek juis sulke bestemmings wat pillion vriendelik is.

Beserker said:
Man, lekker saamgery, en het nou nog 'n bestemming waarvan ek nie geweet get nie: Balie se Gat.

Ek soek juis sulke bestemmings wat pillion vriendelik is.

Dankie Beserker, ja ondersteun gerus Balie's Gat. Dis seker so 5km skat ek van die teerpad af en daai passie is heel matig, sal maklik met pillion kan ry.

Ek het nog nie oorgebly in Oasis se tente nie. Hoe is die ablusieblok? My nuwe girlfriend en ablusieblokke is nie altyd maats nie... :sip:

growweblaar said:
Ek het nog nie oorgebly in Oasis se tente nie. Hoe is die ablusieblok? My nuwe girlfriend en ablusieblokke is nie altyd maats nie... :sip:

Daar is verskillende ablusieblokke, ek dink dis heel goed. Hang soms ook maar af van die ou voor jou wat daar in was.

Baie dankie vir 'n lekker RR.  Die kiekies is ook baie mooi.

Soos Oubaas se - "Uit die Boonste gestoeltes"

:thumleft:

Ai jai jai, al weer 'n Karoorider Classic  :thumleft:

Pragtige plekke en paaie en die verslaggewig is voortreflik  :deal:

Dankie JACOVV en Lem, waardeer. Baie lekker trip, net te kort soos gewoonlik.