THE VIS ARENDE GOT RIGGED

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
woody1 said:
Net 'n vragie.  Het daai bike nog een van daai droe koppelaars? Sal hy hou as jy hom so speel. Volgens my is die WET CLUTCH bietjie meer vergewend in so 'n situsaie.

Net so, daai droe clutch goeters, maar ons ry hom tot hy nat is.  :biggrin: 

HB 9 said:
Goed gedoen!  :thumleft:

Het julle nie dalk oorweeg om altwee op die fiets te klim en met BIETJIE meer gewig op die agterwiel - beter vastrap sou kry nie?  :-\

Nou wie sou die video neem.  :lol8:    Spot net, soos ek genoem het, ons het so bietjie gespeel, en dan weet ek ook nog nie hoe om die freakin traction control af te haal nie, sal seker maar die manual een of ander tyd moet lees.  :eek7:  Met die TC af sou sy baie vinniger uitgekom het.

Vis Arend said:
woody1 said:
Net 'n vragie.  Het daai bike nog een van daai droe koppelaars? Sal hy hou as jy hom so speel. Volgens my is die WET CLUTCH bietjie meer vergewend in so 'n situsaie.

Net so, daai droe clutch goeters, maar ons ry hom tot hy nat is.   :biggrin:  

HB 9 said:
Goed gedoen!  :thumleft:

Het julle nie dalk oorweeg om altwee op die fiets te klim en met BIETJIE meer gewig op die agterwiel - beter vastrap sou kry nie?   :-\

Nou wie sou die video neem.   :lol8:    Spot net, soos ek genoem het, ons het so bietjie gespeel, en dan weet ek ook nog nie hoe om die freakin traction control af te haal nie, sal seker maar die manual een of ander tyd moet lees.   :eek7:   Met die TC af sou sy baie vinniger uitgekom het.

Drik en hou die ABS knoppie in totdat die Swart drie hoek op die speedo verdwyn en 'n "S" in hankies word! Dan is die traction control af as ek dit reg onthou! Laat die Rooi ABS liggie ook op die dash brand as jy die ABS wil af he! Sal more seker Maak en weer post!

spoedvark said:
Vis Arend said:
woody1 said:
Net 'n vragie.  Het daai bike nog een van daai droe koppelaars? Sal hy hou as jy hom so speel. Volgens my is die WET CLUTCH bietjie meer vergewend in so 'n situsaie.

Net so, daai droe clutch goeters, maar ons ry hom tot hy nat is.  :biggrin: 

HB 9 said:

Het julle nie dalk oorweeg om altwee op die fiets te klim en met BIETJIE meer gewig op die agterwiel - beter vastrap sou kry nie?  :-\

Nou wie sou die video neem.  :lol8:    Spot net, soos ek genoem het, ons het so bietjie gespeel, en dan weet ek ook nog nie hoe om die freakin traction control af te haal nie, sal seker maar die manual een of ander tyd moet lees.  :eek7:  Met die TC af sou sy baie vinniger uitgekom het.

Drik en hou die ABS knoppie in totdat die Swart drie hoek op die speedo verdwyn en 'n "S" in hankies word! Dan is die traction control af as ek dit reg onthou! Laat die Rooi ABS liggie ook op die dash brand as jy die ABS wil af he! Sal more seker Maak en weer post!
:thumleft:

Vis Arend said:
woody1 said:

Net so, daai droe clutch goeters, maar ons ry hom tot hy nat is.   :biggrin: 

HB 9 said:

Het julle nie dalk oorweeg om altwee op die fiets te klim en met BIETJIE meer gewig op die agterwiel - beter vastrap sou kry nie?   :-\

Nou wie sou die video neem.   :lol8:    Spot net, soos ek genoem het, ons het so bietjie gespeel, en dan weet ek ook nog nie hoe om die freakin traction control af te haal nie, sal seker maar die manual een of ander tyd moet lees.   :eek7:   Met die TC af sou sy baie vinniger uitgekom het.

:thumleft:

Really, really, really amazing Nannie & Louis!!!  :thumleft:  :thumleft:

This is what these rigs are really built for... travelling safely on gravel roads and staying 'out there' and 'off the beaten track' for as long as as comfortably as one desires.

I'm so looking forward to all your future journey's and experiences.

Enjoy julle twee!!  :ricky:

Seems the craze is catching on, spotted a convoy of these hauling thu the hage at bout 17:15 today. Most in camo brown

Baie nice! Lekker ry Arende.

Ek sien uit na al die lekker rr wat vir ons wag :ricky:

Nou kan julle twee weer daai gestoei in Namibia se sand gaan doen, met n smile die keer.

Ek het n video gevat waar daai klomp Russe deur n drif ry tussen Sutherland en Merweville, hulle het plakkers op elke hek (wat ek moes toemaak, 8 van hulle)geplak.

Baie nice julle Arende, dit lyk nou regtig baie lekker veral as mens so bietjie Oud raak!  :pot:

JMOL said:
woody1 said:
:imaposer:  Windgat bliksem se sy... :imaposer:

:imaposer:

Moes ook self lag toe ek dit hoor  :lol8:

:spitcoffee: :spitcoffee: :spitcoffee:

Nannie, jy skuld my nog n keyboard................... :lol8:

Mooi julle twee, die pas nogal by julle, daai tafeltjie wys net dat julle alles met styl doen  :thumleft:

Louie, moet nou nie vir Blue afskeep nie hoor.

Tiger8 said:
JMOL said:
woody1 said:
:imaposer:  Windgat bliksem se sy... :imaposer:

:imaposer:

Moes ook self lag toe ek dit hoor  :lol8:

:spitcoffee: :spitcoffee: :spitcoffee:

Nannie, jy skuld my nog n keyboard................... :lol8:

Mooi julle twee, die pas nogal by julle, daai tafeltjie wys net dat julle alles met styl doen  :thumleft:

Louie, moet nou nie vir Blue afskeep nie hoor.

Dankie mater, maar die Big Blue is my eersgeborene, sal haar nooit afskeep nie.  :thumleft:

Windgat bliksem  :spitcoffee:

Lekker julle en dankie vir die deel.