ChrisL en Karoo Rider kap 'n es by die Bash in Suidwes

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
VERY very nice RR guyz! That last sunset pic is absolutely EPIC!!!!!!!!!!!!!

Nice report Gents!

one can see that you have great experience and riding skills!

inspiring! :thumleft:

Cheetah said:
Het die 21 duim voorwiel lekker gery Chris?
Verseker beter in die klipperige gedeeltes. Stamp net baie minder en gaan sagter deur gate ook.
Klim middelmannetjies ook beter maar in n teerpadpas kon ek baie vinniger deur die draaie
met die 19".
Dit voel so asof die 21" na buite wil beur en nie so lekker in die draai wil lê maaar dit kan ook
my vrot rystyl wees.
Sand sou ek sê dis so 50/50 tussen die 21" en 19". Ek moet byvoeg ek het my steeringdamper vasgedraai
elke keer in die sand. Of dit n "switch" aktiveer in jou brein en jou dan laat beter ry weet ek nie
maar dit werk. :deal:

chrisL said:
Cheetah said:
Het die 21 duim voorwiel lekker gery Chris?
Verseker beter in die klipperige gedeeltes. Stamp net baie minder en gaan sagter deur gate ook.
Klim middelmannetjies ook beter maar in n teerpadpas kon ek baie vinniger deur die draaie.
Dit voel so asof die 21" na buite wil beur en nie so lekker in die draai wil lê maaar dit kan ook
my vrot rystyl wees.
Sand sou ek sê dis so 50/50 tussen die 21" en 19". Ek moet byvoeg ek het my steeringdamper vasgedraai
elke keer in die sand. Of dit n "switch" aktiveer in jou brein en jou dan laat beter ry weet ek nie
maar dit werk. :deal:
Dankie vir terugvoer Chris :thumleft:  ;D

Dankie vir die feel. Baie mooi fotos :thumleft:

Shoe, dit lyk nou na 'n lekker roete wat julle gedoen het. Baie mooi fotos, dankie vir die deel  :thumleft:

Karoo Rider daai bike trailer is BOER s'n sover ek weet  :thumleft:

Dink dit los die raaisel op  :deal:

GREAT RR  :thumleft:

Great ride report guys !

Chris,  I'd like to get some advice/tips about possible routes to take back from the Augrabies R1150GS Gathering in June. I'm thinking of riding down "in a general southerly direction" (not necessarily to Cape Town "proper").

Thinking of riding back with some Cape Dogz - general direction of:
HaakskeenPan (18th June)
West Coast (and/or) inland to Cederberg
Tankwa Karoo
(Maybe Sutherland? - never been there...)
Ladismith
(Pop in to you)
(visit my sister in Plett)

Ride around some more...
take 2/3 days back to "Die Ou Transvaal, ♪ ♪♪ daar waar my Sarie ♪♪ ♪woon..."

Any suggestions as to where to visit/eat/sleep/ 'must-see' photo options/etc. - local knowledge, scenic rides, etc would be greatly appreciated!

Will also speak to the Cape Dogz to see which way they're going home - but I have till the 26th of June (will be leaving Augrabies on 16th/17th June) - so basically 10-days to play with...

I don't know the area and haven't looked at a map yet - so the sequence could also be screwed up a bit.

The route you guys took back looks interesting as well...

Raad asseblief my maat - wil daardie Enduristans van my TOETS...

Dit is nou 2 wye manne saam . . . .  Die een het die pad in sy kop en die ander een die kamera.

Welgedaan - ek dink dis 'n trip van 'n leeftyd  :thumleft:  :deal:

Moerse - moerse - moerse! Die sewe jaar wat ek as kind in Suidwes deurgebring het, steek beslis erens in my vas! Baie dankie julle twee! Dit is beslis een van die beter reports wat ek nog ge lees het! Ons sal moet plan maak om  my eie te skryf!

Een van dae!!!!!!!!!!!!! :3some:

Jan  en Chris ek is so jaloers dat ek nie weet wat om te sê nie. Julle het iets ervaar waar van ek maar net kan droom. Dankie vir die RR, ek het dit verskriklik geniet en sal dit weer lees en kyk. My fiets is nog steeds stukkend so lyk my ek sal maar die EC bash ook weer mis.  :crybaby2:

Chirs ek was in daai groep wat jy mee gepraat het net buite Solitaire, op daai stukkie sanderige pad, op die rooi GSA , jy het n pic geneem toe ek oppad was en toe ek daar stop toe ry julle, bly julle het lekker verder gery.  :thumleft:

WoW Dit is mooi. Sprokies mooi. Mooi alles.

Dankie vir die tyd wat julle afgestaan het om die RR te doen.

Ja die trip is op my bucket list om met die bike te doen. Ek het al baie vir vroulief gese dat ek Namibi toe wil met die bike, toe ry ons hom verlede jaar met die Disco en ook deur die Namib.

Ek dink met 'n bike is dit net so meer vryheid om te ervaar.

Groetnis

What a truly AWESOME RR :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Thank you so much for taking the time to share your experience with us all. ;) :thumleft: