15 Des
Julle moet maar verskoon. Die volgende paar dae was glad nie so aksie belaai nie. Ons het terug in eerste rat in geskuif. Partymaal in neutraal. Maar vir volledigheid, hier is dit.
Post-ekspedisie ontbyt
Ons almal het maar moeilik wakker geword vanoggend. Dit was wonderlik om vir 'n slag op 'n matras te slaap dikker as 'n duim. Met 'n lekker uitgerekte ontbyt en nadat die dames (en ek darem ook) 'n koue rivier-was gehad het, het ons rondom 1 uur se kant Kareedouw toe gery om by die slaghuis 'n draai gemaak. Vir middagete kry ons lekker jaffels by die Oude Bosch padstal by die afdraai Eersterivier toe.
Na die inkopies gaan wys ek die dames Eersterivier. Toe ek op skool was, het ons 'n paar maal hier vakansie gehou by vriende se huis in Desember vakansies. 'n Beeldskone klein vakansiedorpie wat uit 'n enkele straat bestaan tussen die see en die berg. Groot hoë rotse wat in die see staan maak vir asemrowende sonsondergange. Hier sak die son oor die see. Dis ook 'n wêreldklas visskiet en snorkelplek. Paradys
As die gety hoog genoeg is en jy mik mooi, kan jy hier van die rots af inspring:
Susan het 'n paar mooi kiekies geneem:
'n Luilekker dag.
16 Des
Vanoggend word ons wakker met hierdie uitsig. Formosa piek is nog in die wolke.
Die doel van vandag was om behoorlik inkopies te doen in Plet vir die volgende paar dae. Magdaleen het 'n klomp groente ge-"crave". Ek het besluit om met die motorfiets die ou Bloukranspas en Grootrivier passe te ry en hulle dan in Plet te kry. Grootrivier pas was ongelukkig toegesluit (met ketting en slot nogal), so ek moes maar tolpad ry. Ek het probeer 'n padjie deur die plantasie kry om die tolhek te mis, maar ek was onsuksesvol.
Net voor ons vertrek, toe steek Formosa sy kop uit die wolke uit.
Susan het haar kop ook by die venster uit gedruk.
Na die groot inkopie tog het ek sommer vinnig begin vuurmaak. Met so uitsig kan mens nie anders as in jou skik wees nie.
Ek het vroeer die oggend die stort volgemaak en in die sonlig gesit. Maar die dames was nie vandag vuil genoeg nie. Die sonsondergang was weer iets besonders.
Kyk, daars darem niks so lekker soos braai nie. Kyk, om so tussen die lampe en kerslig aan te sit vir die flattie en gebakte groente maak Magdaleen baie gelukkig.
More gaan ons Formosa piek proebeer en die dag daarna die Bloukrans kloof/swem. Tot dan.