Lem said:
iemand het verlede week n feel good thread begin wat hy beskryf het as "'n Dorsland Moment "
toe ek hierdie een se eerste paragraaf lees, toe weet ek hier kom nog so een. Pragtige wereld daar om jou, dis vir oomblikke soos hierdie wat ook bike ry :thumleft:
hehehehe dis gaaf Lem. Stuur my bietjie 'n link as jy kan onthou.
Kyk, ek is so lus vir jaag soos die volgende ou maar soms - ja OK, soos die jare verbygaan raak soms meer dikwels - dan is dit lekker om die wêreld om my te ervaar. Nie net te sien en af te neem nie, maar werklik ervaar. Ek dink daar is 'n skatkis bitter interessante stories wat op klein dorpies te vertel is. Mens moet net bietjie rustig raak, gaan sit en luister, daai mense wíl praat.
Dit het al 'n paar keer met my gebeur dan is ek langs die pad gestop. Kort voor lank stop 'n ou in sy bakkie en vra is als reg. Nog voor ek my kan kry, dan gesels ons dat die rook op ons trek. Vir my is dit seker maar die kern van reis, om die omgewing waardeur ek ek ry en die mense wat daar woon, te ervaar. Ek dink nie dit kan gebeur as jy hakke innie ribbes daardeur jaag nie.