Jehan
Pack Dog
- Reaction score
- 0
- Bike
- KTM 1290 Adventure R
Sjoe, ek het dit nou geniet, dankie. :thumleft:
Dorsland said:Elke dag is 'n dag nader aan die reën.
Dankie vir die mooi RR. Baie lekker gelees was net te kort :biggrin:Dorsland said:Dankie Bokveld, ek wou gaan kyk of daar wel plekke is wat droër as hier is. En ja, daar is. Maar die manne hou kop bo water. Elke dag is 'n dag nader aan die reën.
Dorsland said:Met die gesloer met die boutjies soek is ek nou te laat om Fraserburg te haal so ek soek plek vir die aand. Steenbokkie private reservaat word aanbeveel. Ek het hom verbygery met die inry slag en ek kies koers soëntoe.
Daar aangekom is dit soos ’n oasis. Groen wat die oë seermaak. Ek kry ’n gemaklike kamer en gaan pak af. Trek my kortbroek aan, skoppie boetse uit en gaan sit op die groen gras. Slat my met ’n pap snoek, hier kom ’n hondmak Springbokkie aan, kom snuffelsnuffel in die kamer, peusel aan die gras hier reg langs my. Baie oulik maar hy lyk al ouerig, afhorings en growwe haarkleed. Dis ’n behoorlike plaaswerf: boepensvarke, blinkvet Dorpers, iets wat lyk asof hy (bitter min) Boerbokbloed in hom het, miniatuur perdtjies, kalkoene, kolbroek varke, poue, swane, ganse, eende, hoenders, en sierduiwe.
Die Springbokkie soek seker punte in daai boks: eepwall:
En ’n bliksem wat sy doefdoef musiek kliphard speel. Daar is mos altyd een van daai wat my moermeter weer die rooi in moet druk.
silberfuchs said:Dankie vir die intensiewe reisverhaal.
Mens voel jou liefde vir die land en sy mense.
Dorsland said:silberfuchs said:Dankie vir die intensiewe reisverhaal.
Mens voel jou liefde vir die land en sy mense.
Dankie silberfuchs, ja ons ou land en sy mense wat so verniel word is 'n bitter hartseer pil om te sluk. Ek wonder altyd hoe die Boere destyds na die AngloBoere Oorlog gevoel het toe hulle terugkeer na hulle verwoesde plase toe. As ek van ons klein dorpies so kyk dan dink ek ek kan dalk 'n begin voel wat hulle gevoel het.
Knucklhead said::sip:
kom kom - son trek water manne trek draad..
Enter your email address to join: