dual
Race Dog
Dit was al lankal weer tyd vir ‘n trip
Vrydag vinnig besluit, ek het nog nie die Oubergpas by Sutherland gery nie
So paar manne gekontak, maar almal vas op so kort kennisgewing
Sal maar wag tot Saterdag en kyk hoe die dag loop en dan besluit
Saterdag oggend en die besluit is gemaak, ek ry 10:00, al ry ek alleen
Nou akkomodasie kry, slaap nie die tyd van die jaar in my tentjie nie
Sutherland is vol geboek, al die plekke is vol, blykbaar Woensdag gesneeu en almal wil kom sneeu kyk, en kom blomme kyk en blykbaar kan ek al wat ‘n motorfiets verwag die naweek
Kry uiteindelik by Driefontein plek, self catering, R 300.00 p/p/n
Maar, daar is nie meer sneeu nie
Teen 09:00 is daar darem een maat wat sê hy gaan saam, maar kan eers later wegkom, als in orde, ek wag tot hy reg is, dan ry ons saam
Eers teen 11:00 weggespring, so dis maar teerpad Sutherland toe
Matjiesfontein, altyd ‘n stop werd
Verlatekloofpas, wye draai, maar gevaarlik daarby
Bene rek en tyd om ‘n geocache te vind
Was blykbaar die tolhuis jare gelede
Die plek waar my goeie vriend Brian Geyer verongeluk het, nie lekker om dit te herleef nie, gestop en gery
Sutherland
Grondpad akkomodasie toe
Gerieflike ou huis, kombuis met binnebraai, 6 slaapplek, badkamer, baie lekker
Lekker kuier
Glad nie so koud soos wat Sutherland voor bekend is nie, geen sneeu, geen blomme, geen motorfietse nie
Vroeg op en uit
Dis waarvoor ons gekom het
Eers nog ‘n geocache en dan aan met die dag se sake
Dis nog vroeg en die wind is besig om sewe soorte hel te waai, en dis so sny wind, sny so in die vleis in
Ek het in my lewe nog nie so wind beleef nie, ons van die pad afgewaai, dit was benoude oomblikke vir die eerste paar honderde meter, dit het maar skuifel skuifel gekos en kort kort gestop en net die fiets regop gehou en die wind uit te wag
Stadig teen die pas af, dit het maar kruip kruip gegaan
En toe ons laer afsak was die wind beter en seker boo or ons gewaai, van hier af kon ons ontspan en die pas se asemrowende uitkyk waardeer, sopnat gesweet en geen koue meer nie
Die pas afgehandel en nou is dit gelykpad, dis windstil en heerlike weer
Dor en droog, maar tog so anders mooi
Die padpredikant het beter dae geken
Tankwa toe
Tankwa watervalle, dit, as daar water is, behoort fantasties te wees om dit te beleef as daar sterk water sou
vloei
En nog ‘n geocache
Lekker grondpaaie hier
Terug in die Wes-Kaap
Tankwa Nasionale Park, op pad uit, geen wild gesien nie
Net buite die park, die prag Gemsbok, maar hy is vrek maer, die veld is kurkdroog en seker nie baie om van te oorleef nie, die ou gaan dit nie lank maak as dit so aanhou nie, die natuur het maar sy manier van dinge hanteer
R355, op pad Tankwa padstal toe, dis tyd vir iets vir die keel en die maag
Die behoeftes is vervul en tyd om huis toe aan te stoot, laaste grondpad
800 km oor die twee dae, ‘n ongelooflike heerlike naweek uitstappie, batterye propvol gelaai
Vrydag vinnig besluit, ek het nog nie die Oubergpas by Sutherland gery nie
So paar manne gekontak, maar almal vas op so kort kennisgewing
Sal maar wag tot Saterdag en kyk hoe die dag loop en dan besluit
Saterdag oggend en die besluit is gemaak, ek ry 10:00, al ry ek alleen
Nou akkomodasie kry, slaap nie die tyd van die jaar in my tentjie nie
Sutherland is vol geboek, al die plekke is vol, blykbaar Woensdag gesneeu en almal wil kom sneeu kyk, en kom blomme kyk en blykbaar kan ek al wat ‘n motorfiets verwag die naweek
Kry uiteindelik by Driefontein plek, self catering, R 300.00 p/p/n
Maar, daar is nie meer sneeu nie
Teen 09:00 is daar darem een maat wat sê hy gaan saam, maar kan eers later wegkom, als in orde, ek wag tot hy reg is, dan ry ons saam
Eers teen 11:00 weggespring, so dis maar teerpad Sutherland toe
Matjiesfontein, altyd ‘n stop werd
Verlatekloofpas, wye draai, maar gevaarlik daarby
Bene rek en tyd om ‘n geocache te vind
Was blykbaar die tolhuis jare gelede
Die plek waar my goeie vriend Brian Geyer verongeluk het, nie lekker om dit te herleef nie, gestop en gery
Sutherland
Grondpad akkomodasie toe
Gerieflike ou huis, kombuis met binnebraai, 6 slaapplek, badkamer, baie lekker
Lekker kuier
Glad nie so koud soos wat Sutherland voor bekend is nie, geen sneeu, geen blomme, geen motorfietse nie
Vroeg op en uit
Dis waarvoor ons gekom het
Eers nog ‘n geocache en dan aan met die dag se sake
Dis nog vroeg en die wind is besig om sewe soorte hel te waai, en dis so sny wind, sny so in die vleis in
Ek het in my lewe nog nie so wind beleef nie, ons van die pad afgewaai, dit was benoude oomblikke vir die eerste paar honderde meter, dit het maar skuifel skuifel gekos en kort kort gestop en net die fiets regop gehou en die wind uit te wag
Stadig teen die pas af, dit het maar kruip kruip gegaan
En toe ons laer afsak was die wind beter en seker boo or ons gewaai, van hier af kon ons ontspan en die pas se asemrowende uitkyk waardeer, sopnat gesweet en geen koue meer nie
Die pas afgehandel en nou is dit gelykpad, dis windstil en heerlike weer
Dor en droog, maar tog so anders mooi
Die padpredikant het beter dae geken
Tankwa toe
Tankwa watervalle, dit, as daar water is, behoort fantasties te wees om dit te beleef as daar sterk water sou
vloei
En nog ‘n geocache
Lekker grondpaaie hier
Terug in die Wes-Kaap
Tankwa Nasionale Park, op pad uit, geen wild gesien nie
Net buite die park, die prag Gemsbok, maar hy is vrek maer, die veld is kurkdroog en seker nie baie om van te oorleef nie, die ou gaan dit nie lank maak as dit so aanhou nie, die natuur het maar sy manier van dinge hanteer
R355, op pad Tankwa padstal toe, dis tyd vir iets vir die keel en die maag
Die behoeftes is vervul en tyd om huis toe aan te stoot, laaste grondpad
800 km oor die twee dae, ‘n ongelooflike heerlike naweek uitstappie, batterye propvol gelaai