Oubergpas

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dorsland said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:
ek dink jy moet vir ons so n skerm maak by jou naweek huisie :deal:

Ek is al op daai ouderdom waar as ek by die huis is, dan wil ek warm stort en slaap en eet. Jy sien mos ek skeer op 'n bash  :snorting: :lol8:
Ek het wragtag amper van my bike af geval. Duidelik is jou standaarde baie hoër as myne. Ek mag net een maal n week skeer, vrou se orders.

sal self wil weet,doen Kaap Jozi via tankwa.Dankie vir die deel,raak nou lekker opgewonde vir die ry

Thanks for the share  :thumleft:

Dorsland said:
dual said:
Was nog nie self daar nie, maar het toegemaak, dink diefstal en oneerlikheid was die probleem
Van 'n ander blog af geneem

Waar was hy gewees?  Ek onthou ook so iets ja.

Dit is die Ceres Sutherland pad. Net so paar kilometer voor jy die teerpad kry wat jou in Verlatekloof  opvat Sutherland toe.

Ek het n ander storie gehoor wat ek hoop meer die weerheid is.

Sy het blykbaar opgehou omdat te veel van haar tyd in beslag geneem het en sy het kleinkinder bygekry wat sy aan aandag wou gee.

Santie is haar naam en blykbaar (hopelik) gaan sy weer begin erens in die toekoms

Dankie vir die lekker RR.... nou lekker verlang na daai mooi plek hier uit JHB...

Al die paaie is goed, gravel highways, hier en daar sinkplaat, maar vinniger as 80 km/h en jy ry oor die hobbels

Dankie  Dual vir die deel.Ek het lekker saamgery.Ek stem saam met Dorsland: Daai bike van jou lyk darem alte parmantig as hy so oor die vlaktes tuur!

As ek dié fred so vinnig deurblaai is daar 'n paar manne wat erg aan slapeloosheid lei. Ou Dual, jou RR hou ons nagte wakker. [emoji3]

dual said:
Was nog nie self daar nie, maar het toegemaak, dink diefstal en oneerlikheid was die probleem
Ek verstaan die eienaar van die plek was in 'n baie lelike ongeluk betrokke met sy BMW.

Pols gebreek en sy knie vergruis. Verder weet ek nie veel nie.

boere said:
dual said:
Ek verstaan die eienaar van die plek was in 'n baie lelike ongeluk betrokke met sy BMW.

Ian, dink jy nie daai is die regte plek om met die karavane te gaan staan nie?

Kokkedoor said:
boere said:
dual said:

Ian, dink jy nie daai is die regte plek om met die karavane te gaan staan nie?
Suster Hesse jy wil mossie saam kom nie so ek sal maar Ouberg Pas se wind met my karavaan moet aanpak die Vrydag en Saterdag aand :pot: :pot: :pot:

Dankie vir die deel en goeie foties soos altyd.  :thumleft:

Carrots said:
Dankie vir die deel en goeie foties soos altyd.  :thumleft:

+1

baie lekker saamgery  :ricky:

nog net 2 keer ouberg af, eerste keer het ons gannaga uit middelpos toe en tweede keer wou ek tankwa padstal en dan ceres toe.
En die keel was bitter droog en vol stof toe ons by padstal stilhou.
wragtig maar hulle is toe op woensdae, my liewe ouers jy kon my met n veer omslaan  :imaposer:

Dankie vir die deel.Dit isdarm mooi wéreld daai. Jy is darm op die bol met die caches. Nou die dag weer een gaan soek, maar geluk steeds nie aan my kant nie. Iemand se kids hom blykbaar verwyder

Die "honesty shop" skerm is op die R356 so ent suid van Sutherland. toe ek laas daar verby was vroeêr die jaar het die struktuur nog gestaan maar daar is nie meer 'n winkel nie....