Sederberg Solo

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Mooi kiekies Flatout.

Ek's Desember in die Kaap - dink ek moet daardie roetes gaan ry.  Die kinders sponsor my mos om vir hulle te kom kuier  :deal:

Paar koffietafelboek foto's hier Sakkie. :deal: :drif:

JMOL said:
Mooi kiekies Flatout.

Ek's Desember in die Kaap - dink ek moet daardie roetes gaan ry.  Die kinders sponsor my mos om vir hulle te kom kuier  :deal:

Jy moet ons op hoogte hou as jy hier is, daar is baie WD's hier rond en ons kan dalk vir jou iewers ontmoet vir ’n kuierjie.

Lommies, Lou 1 en ChrisL, bly dat julle dit waardeer. Chris jy's altyd so vol komplimente oor die foto's dat ek nou al aan jou dink as ek ’n foto neem 
  :) Ek kyk juis vanaand weer na Henry Cole daar in Australia en weet nie of ek sulke lang reguit paaie met eentonige landskappe sal kan ry nie. Ons land is darem net uitsonderlik mooi met super paaie om op te ry.

Ek hoor wat jy sê maar ek sal blerrie gou ja sê as ou Henry my saamnooi Aus toe vir n trip.

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Ek hoor wat jy sê maar ek sal blerrie gou ja sê as ou Henry my saamnooi Aus toe vir n trip.

Dis nou nie altemit nie!  :ricky:

Ek sal net sukkel om heeltyd Ingels te praat  :biggrin:

Sal net se: Yes, yes, en so nou en dan No  :ricky: