Watse sneeu!? Ek gaat ry .....

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dorsland said:
Dankie ouens, ja dis maar 'n mooi deel van ons land jong.  Sal interessant wees om te hoor hoekom dit vir julle so bekoorlik is?  Vir my is dit die oopte, stilte en die relatief ongereptheid daarvan.
Het in 1989 as kabellasser die Poskantoor bedank en begin druiwe smous vanaf die Kaap na Welkom.
Due 1600 Isuzu en 1.5ton druiwe wou net nie meer as 80km/h haal nie,op daai tydstip het ek nog nie baie langpad gery nie.
Die gedeelte deur die Karoo was vir my verskriklik sieldodend,veral daai elke 10km bordjies,het toe maar besluit om die bordjies te ignoreer en anderpad te kyk as hulle nader kom.
Dit was toe dat ek begin mooi kyk het na die sogenaamde niks,na vele trips het ek net verslaaf geraak aan die Karoo met sy stilte en die baie tyd om te dink.

Ek dink hier is 'n paar ouens oppie forum wat 'n lang nag kan kortpraat met hulle lewensverhale Weskusklong.  :thumleft:

Lekker man lekker. Die Karoo met jou fiets is terapeuties.

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Daai bult voor Nieu-Bethesda het my amper laat afklim voor ek kon stop op ons onlangse trip.Riverdene is n mooi plaas.My ou vriend gaan elke jaar daar jag.Dankie vir die saamry.

Bokveld said:
  Daai bult voor Nieu-Bethesda het my amper laat afklim voor ek kon stop op ons onlangse trip.Riverdene is n mooi plaas.My ou vriend gaan elke jaar daar jag.Dankie vir die saamry.

Jitété Bokveld, my oge was groot voor ek gebriek kon kry  :eek:  Boer daai mense nog op Riverdene of effe afgetree nou?

Dankie Johan - kiekies is mooi.  So 'n trippe net vd lekker daarvan is darem baie lekker.

Dorsland, ek ruik daai breakfast van die Tannie. Gil my maag nou vir n eet dingetjie.... Dankie vir die fotos.

Dis hoekom ek ook nie Bluetooth en intercom in my helmet soek nie.  As ek ry DINK ek aan al die mooi en NIKS kom tussen in en ruk my uit my mooi gedagtes nie....

OK ek sing vir myself as ek so alleen ry..  :ricky:

Ja oom Niel kon mens se oor behoorlik kou maar hy raak nou baie oud en sy kop vat nie meer lekker nie. Hy is deesdae baie min hy hulle plekkie.

Ek kan nou my ontbyt eet voordat dit koud is ;)

Woody, dis presies hoekom ek nie met allerhande tierlantyntjies wil ry nie. Dis die vryheid van 'n skoon en oop kop.

Dis darem maar 'n prgtige landskap daai. Jy is voorwaar bevooreg

Dorsland said:
Ja oom Niel kon mens se oor behoorlik kou maar hy raak nou baie oud en sy kop vat nie meer lekker nie. Hy is deesdae baie min hy hulle plekkie.

Ek kan nou my ontbyt eet voordat dit koud is ;)

Ag no man.  He is such an awesome gentleman  :eek7:

Athol Fugard

Dorsland toe jy ons laas kom haal het in Nieu-Betesdha toe loop oom Athol aan die linkerkant
van die pad net soos ons die dorp uit is.

Ek moet nog jou wêreld kom platry. :deal: