Watse sneeu!? Ek gaat ry .....

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ja nee - as 'n man wil ry dan wil hy ry!!  :biggrin: :thumleft:

Dorsland, daai wereld van jou is bitter mooi en NB is n lekker plekkie om te verken, ken n paar gawe mense daar. Ek en Ant is in die Herfs, net na Mighty Men daar deur, die goue blaar bome was ongelooflik mooi. Sal more prentjie pos, as dit met jou reg is.

Jondu, ek het alby jou seuns by Tiekiedraai ontmoet, gawe kerels, jy moet n trotse pa wees  :thumleft:

Ek jeuk om 'n draai te ry, hier in ons Ceres Karoo in, sommer teen Ouberg te slaap......... en dan moet ek treads soos die lees.  ;D

Dankie vir die RR Dorsland en al julle ander se kwylende geskrywe oor die stiltes. September is ek losjong, dan moet die wiele bietjie rol. :thumleft:

So paar foto's van Nieu Bethesda in die Herfs tyd.

Attachments

• 20150426_105946.jpg
    20150426_105946.jpg
    131.9 KB
  • 20150426_110015.jpg
    20150426_110015.jpg
    140.5 KB
  • 20150426_113035_Richtone(HDR).jpg
    20150426_113035_Richtone(HDR).jpg
    143 KB
Very nice Dorsland.

Another place to write on my ever growing list of places to see in SA.

By my estimates, I only have 2184 weekends left, so something has got to change soon in my life so I can get started on my list proper.

Sjoe Tiger8 dis darem mooi die herfskleure!  Daar langs die N9 tussen Middelburg en die Lootsbergpas is mos 'n plaas by name Mazeppa wat sulke pragtige populierbome het wat verander van groen na oranje na geel and dan kaal. En selfs die kaal bome is bitter mooi.

@Vaalbaas:  Ek het ook so gejeukery gehad en toe maar gery al was die vooruitsigte koud gewees.  Toe is dit glad nie so erg nie.  Soos XRRX sê, as 'n ou wil ry dan wil jy ry.

Warren Ellwood said:
Very nice Dorsland.

By my estimates, I only have 2184 weekends left, so something has got to change soon in my life so I can get started on my list proper.

So if I look at your profile = 48 years old plus another 42 years to go (2184 weekends) then you will still be riding by age 90  :thumleft:  Try not to leave the Kaokoland and Tankwa bucketlist items 'til last  >:D :lol8:

Dorsland said:
Warren Ellwood said:
Very nice Dorsland.

So if I look at your profile = 48 years old plus another 42 years to go (2184 weekends) then you will still be riding by age 90  :thumleft:  Try not to leave the Kaokoland and Tankwa bucketlist items 'til last  >:D :lol8:

What, so we can't ride till the end? Why has nobody told me before  :imaposer:.

That's okay, I have a back up plan, formed when I was suffering from a rather bad case of BPPV caused by an accident on my enduro bike. I had no balance for months. At some point when I was feeling quite down about not being able to ride, or rather not being able to ride properly, because I did try, my wife caught me in the garage with some tyre marking chalk.

I was busy making large lines on my 4x4, because I was going to chop it, or make a pipe car out of the cab part. Why she said, and the answer was that if I couldn't ride again, at least I could go out into my favorite places and at least have part of the feeling a bike gives you, hell I could even wear a helmet  ;).

Funnily enough, a 10 day bike trip to the 2013 Eco in East London and back sorted my ears, and saved my truck  :biggrin:.

Was self daar vir n troue laas jaar baie interisante dorp en mooi omgewing ,het ontbyt  by daai plek geeet waar tiger88 die foto geneem het

Jondu said:
Jip n KLR. Hy het dit baie geniet. Hulle was by Tiekiedraai en het so 15h00 vandag hier aangekom.

Ek gaan weer vanaand dink en dink terwyl ek probeer slaap. Daardie ooskaap is net anders

maximas said:
Was self daar vir n troue laas jaar baie interisante dorp en mooi omgewing ,het ontbyt  by daai plek geeet waar tiger88 die foto geneem het
Was dit die een waar hulle die marquistent sommer so in die hoofstraat staangemaak het?

@tgg: Ek steek die seer dat jy ons met jou onlangse besoek misgery het, maar diep weg. ;)

Bwhahaha, jy moet mooi met my praat, ons het tog meer reën as julle gekry. Netnou wil jy weiding kom huur dan wil ek nie lelike gedagtes kry nie :)

Dorsland said:
Sjoe Tiger8 dis darem mooi die herfskleure!  Daar langs die N9 tussen Middelburg en die Lootsbergpas is mos 'n plaas by name Mazeppa wat sulke pragtige populierbome het wat verander van groen na oranje na geel and dan kaal. En selfs die kaal bome is bitter mooi.

@Vaalbaas:  Ek het ook so gejeukery gehad en toe maar gery al was die vooruitsigte koud gewees.  Toe is dit glad nie so erg nie.  Soos XRRX sê, as 'n ou wil ry dan wil jy ry.

As ek die storie so kyk, dink ek die verskil lê in dit dat julle in die mooi en tussen die grondpaaie bly. Die eerste 100km teer  het my nek so styf, maar dan ontspan alles. Was Sondag lus vir ry, maar my gemoed wou nie om die stuk teerpad dink nie en ek was nie lus vir jaag nie. Ek moes weer 16h00 by die huis wees. Nie 'n goed genoeg rede nie, ek weet, maar dis maar hoe dit was.

Moes die seker onder Rants pos, want ek was bietjie opgewerk daaroor :xxbah:

Ek stem, die feit dat daar nie 'n stuk teer "commute" is voor ek grondpad kry, tel vir baie.

Vakansietyd, as die manne met alle mag en geweld net by die see wil uitkom, dan raak daai N9 lewensgevaarlik en wil ek glad g'n niks met hom te doen hê nie. As ek met die bakkie dorp toe ry, dan ry die ouens bo oor mens om voor te kom.

Dorsland said:
Ek stem, die feit dat daar nie 'n stuk teer "commute" is voor ek grondpad kry, tel vir baie.

Vakansietyd, as die manne met alle mag en geweld net by die see wil uitkom, dan raak daai N9 lewensgevaarlik en wil ek glad g'n niks met hom te doen hê nie. As ek met die bakkie dorp toe ry, dan ry die ouens bo oor mens om voor te kom.

Kook hom daai ketel?

Casting from Turd said:
Dorsland said:
Stoof brand, ketel kook. Is jy oppad?

Sommer fokken lus on te ry................. Moet eers sien my kinders is ok  vandag

Sal laat weet

Maak soos Twe Twe en doen daai RIP trip vandag. Gaan goeie tyd in die saal wees :thumleft: