Weskus Hondeklip baai trippie 24-26 Jul

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
skydiver said:
Adriaan.theron said:
skydiver said:
Lyk na 'n lekker uitstappie
Een van julle moes nou net 'n 1000 V-Strom gery het dan was die (liter +) brands goed verteenwoordig
En ‘n AT. Dan was almal daar. Ek het net nie AT ry maatjies hier in die Kaap nie[emoji3166]

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nooi vir [member=12730]Dorsland[/member] om saam te ry.
Daai AT van hom staan en stof opgaar in sy stoor.  :peepwall:
Hoorie Stofduiker, die enigste stof wat my AT op hom kry is Karoo grondpad stof. Ek RY my fiets. Gaan nie weer die fout maak wat ek met my Teneré gemaak het nie.

En jy moenie vergeet dat dit eintlik jou blerrie skuld is dat ek, midde in 'n grendeltydperk, 'n fiets gekoop het nie. Ja jy, ek hou jou dorp. [emoji16][emoji23]

Lekker storie en kiekies van julle 4 musketiers Adriaan. Veral in daai sand met sulke groot aanvalstenks

Ek raak sommer kortasem as ek daai fotos sien. Daai sandpad is harde werk op n groot bike. Respek.

Dorsland said:
skydiver said:
Adriaan.theron said:
skydiver said:
Lyk na 'n lekker uitstappie
Een van julle moes nou net 'n 1000 V-Strom gery het dan was die (liter +) brands goed verteenwoordig
En ‘n AT. Dan was almal daar. Ek het net nie AT ry maatjies hier in die Kaap nie[emoji3166]

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nooi vir [member=12730]Dorsland[/member] om saam te ry.
Daai AT van hom staan en stof opgaar in sy stoor.  :peepwall:
Hoorie Stofduiker, die enigste stof wat my AT op hom kry is Karoo grondpad stof. Ek RY my fiets. Gaan nie weer die fout maak wat ek met my Teneré gemaak het nie.

En jy moenie vergeet dat dit eintlik jou blerrie skuld is dat ek, midde in 'n grendeltydperk, 'n fiets gekoop het nie. Ja jy, ek hou jou dorp. [emoji16][emoji23]
Jy sien, ek probeer alweer help deur vir jou 'n lekker trip te organise.  :ricky:

Jis wat 'n lekker trip, en great fotos, dankie!  :thumleft:

Dankie vir die deel! Wil nog self daai stuk sand pad gaan aanpak. Ek dink egter ek sal meer as 'n "gewone naweek" nodig hê om daai sand baas te raak.

Andre01 said:
Dankie vir die deel! Wil nog self daai stuk sand pad gaan aanpak. Ek dink egter ek sal meer as 'n "gewone naweek" nodig hê om daai sand baas te raak.
Janee. Enigste manier wat ek al daai sand aanpak op n swaar fiets is as ek tent en slaapsak saamvat. Want dit gaan my weke vat om daar deur te worstel. Respek.

Lekker Adriaan, hoe verlang ek nou na daai sandgat op Trawal by ou Winterfresh (my speelgat daai gewees vir baie jare) As ek jou vraag mag antwoord oor die nuwe tyre en beter sand ry??? 'n Gladde Scorpion loop net so goed soos 'n nuwe TKC daar, maar jou 'confidence' met die nuwe tyre maak dat jy beter vaar :thumleft: Wat jy daar doen op 'n trip is om bikes te ruil, man worry mos nie so baie oor 'n ander man se bike nie en almal se confidence maak dan dat dit beter gaan.. ek was verlede nwk daar af.. net jammer hul het daai pad wat eens deur 2 duine'velde geloop het verander dat dit nou omtrent N7 is behalwe vir die laasste 5km..

looks like and interesting trip is there a lot of twee spoor sand sections

im wanting to do this route

anything specific to look out for?

Attachments

• Screenshot 2020-09-21 at 10.15.47.png
    Screenshot 2020-09-21 at 10.15.47.png
    262.9 KB

Don't do that triangle at Koekenaap. Go past the town and round the bend on tar and then left on dirt on the Skaapvlei road.
If you feel like camping stop at Gert de Toit se Baai.It is about 5 kilos north of where West Coast DC marks on the map you've posted. Left of the dirt road. Lekke klip skerms to braai in right on the beach.

ChrisL - DUSTRIDERS said:

Don't do that triangle at Koekenaap. Go past the town and round the bend on tar and then left on dirt on the Skaapvlei road.
If you feel like camping stop at Gert de Toit se Baai.It is about 5 kilos north of where West Coast DC marks on the map you've posted. Left of the dirt road. Lekke klip skerms to braai in right on the beach.

closer inspection on google maps it might be called camp Alpha ??

Mother said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:

closer inspection on google maps it might be called camp Alpha ??
Have never heard it being called that

So vd ps op die jas Adriaan. Nie lank terug nie, het een van daai wind turbines se vlerk stomp teen die hub afgebreek, en grond toe getuimel, so ek reken die een op die grond gaan handig te pas kom.  :imaposer:

Mooi fotos.