1610km in n dag, n laaaang dag (RR klaar, laat opdatering!)

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ek het nog altyd hierdie ding dat ek nie in beheer voel in n draai met gruis nie. So op die trippie het ek begin voel dit is baie beter as jy gas gee en nie meer spoed verminder in die draai nie, iets wat ons almal nou al herhalende kere geleer is maar ek het nogal daarop gefokus op die stukkie. Ek gaan seker nooit presies weet wat gebeur het nie, maar reken dit n kombinasie van te vinnig met te veel selfvertroue oor my nuwe skill, saam die harde voor band en dan gruis op n sement bruggie in n draai maar ek is toe van die pad af.

Ek reken toe moenie panic nie en gee gas en kyk op en en want dit was vieslikke dik sand daar langs die pad en ek het net gedog ek gaan dit maak toe tref ek n dik sand wal of bank en die voorwiel steek vas. Mensig daai oomblik weet jy jy is nie in beheer nie, glad nie in beheer nie en ek kan nou maar net dankie se dat Onse Vader in beheer was want wragtig ek verstaan nie hoe is my nek nie gebreek nie. Ek het gestaan en was toe oor die bike geslinger waar ek toe kop eerste die grond tref, nie net kop tref en vou in nie maar voor kop tref die grond met my hele lyf se momentum agter hom. Ek het dadelik gedink dit is nou verby veral met die breek van die helmet se peak ook nog daarby wat ek nogal kon voorstel was my nek.

Maar anyway ek le toe daar en worry/is in pyn maar eintlik worry ek oor my nek en kyk vir my bike wat nie ver van my af le nie toe Wilrie aan kom om my te help. Ek het toe klaar gesien my het nog twee wiele en ek wil eers kalm voel of ek nog my bene kan voel en vra hom om my bike op te tel. (ja ek wou verder ry, tyd loop en olie moet weer terug loop na waar dit hoort).

Hy tel toe die bike op en sien toe die coke 2l bottel wat ek agterop gehad het het gebars en die petrol loop oor my bike uit, af en oor my exhaust dat stoom daaruit kom. daar het hy toe sy eie drama en ek kyk maar net hoe hy die petrol bottel weg ruk en reg staan met sand.

Ja my bike het so hard geval dat die coke bottel agterop gebars het. Dit is absoluut belaglik hoeveel punishment die bikes gevat het en nogsteeds aangehou het. selfs na die val het hy steeds eerste draai van die engine gestart.

Ek het toe maar stadigaan opgestaan, en okay gevoel. die hilux het paar minute later opgedaag terwyl almal nog asem skep. My nek was vrek seer en my keel was ook seer van die agteroor buig maar verder was ek okay. My helmet was die visor binne in die helmet in geslaan so ek vat toe maar my broer se helmet en ry verder. Wilrie wou nog hoor of ons nie moet ophou nie, nie nodig om aan te gaan net vir hom nie. Maar ek het net gedink ek het nie klaar 1200 km gery vir niks nie met so baie skade en nog Philip se val ook waaroor ek sleg gevoel het nie, ons moet klaar maak, kan nie niks he om te wys vir die dag nie.

Eish, n shark S900 pad helmet werk nie op n adventure bike sonder n windscreen nie, op Kenhardt het ek maar terug geruil en deur die gekrapte visor maar geloer.

In die foto kan mens die sand wal (in die foto lyk dit maar soos n walletjie) hier voor my sien met die bike in die agtergrond. dit is hoe ver die bike getrek het en ek het anderkant die bike geeindig, die bike het ook 180 grade om gedraai met die val. Hy was nog in 5de toe ek hom op tel so ek het nie te stadig gery nie.

Eks besig om neckbraces te soek en te koop, sal nie weer so trip doen sonder een nie.

Maar nou ja, the show must go on.
 

Attachments

  • 1442063706144.jpg
    1442063706144.jpg
    342.6 KB
  • IMG-20150915-WA0036.jpg
    IMG-20150915-WA0036.jpg
    378.4 KB
Baie baie cool! Nie die val nie...wat julle gedoen het :thumleft:
 
Respect.

Don't follow me I'm lost too
 
Ja nee kyk daaiwas 'n oordentlike val, selfs die fiets lyk deurmekaar getuimel. Dankie Vader jy was darm ok en nie ernstige beserings gehad nie.
Een vraag net, ry jy met nekstut of nie?
 
m0lt3n said:
Ek het nog altyd hierdie ding dat ek nie in beheer voel in n draai met gruis nie. So op die trippie het ek begin voel dit is baie beter as jy gas gee en nie meer spoed verminder in die draai nie, iets wat ons almal nou al herhalende kere geleer is maar ek het nogal daarop gefokus op die stukkie. Ek gaan seker nooit presies weet wat gebeur het nie, maar reken dit n kombinasie van te vinnig met te veel selfvertroue oor my nuwe skill, saam die harde voor band en dan gruis op n sement bruggie in n draai maar ek is toe van die pad af.

Kan ek iets byvoeg wat vir my werk. As jy voel jy gaan  bietjie te vining in n draai in op n grondpad, plaas van gas gee (agterwiel stuur) hou jou spoed egalig en tilt die bike met jou heupe in die draai in maar nie jou lyf saam soos wat jy op teerpad sou gedoen het nie.  Geen input op die stuurstange nie, soos probeer om bike rigting laat verander met hulle nie. Gaan probeer dit bietjie sommer so speel speel volgende keer.
Ek vermoed is hoekom ouens ook  in sanderige tweespoor val is oor hulle die bike probeer stuur in die spoor en dan  die middelmannetjie tref.  Eerder ligte touch op stuurstange en stuur die bike met jou heupe liggies, tilt om hom in die baan te hou.  As jy moet die middelman kruis tilt hom aggresief met jou heupe in die middelmannetjie in sonder enige stuur input. Dit is nou as jy bo op die sand ry en nie stadig deurploeter nie.

Net hoe ek dit doen en wat vir my werk vir interresantheid  :ricky:
 
Respek. As dit maklik was dan was dit nie die moeite werd nie. :thumleft:
 
JFE said:
Ja nee kyk daaiwas 'n oordentlike val, selfs die fiets lyk deurmekaar getuimel. Dankie Vader jy was darm ok en nie ernstige beserings gehad nie.
Een vraag net, ry jy met nekstut of nie?

nee, ekt altyd geglo dit te veel moeite, maar die liggie het nou vir my aan gegaan,  ek het begin kyk na een koop en sal nie weer n groot trip sonder een doen nie
 
skuus mense,  ek het nie vandag by verder RR skryf uitgekom nie

subie said:
m0lt3n said:
Ek het nog altyd hierdie ding dat ek nie in beheer voel in n draai met gruis nie. So op die trippie het ek begin voel dit is baie beter as jy gas gee en nie meer spoed verminder in die draai nie, iets wat ons almal nou al herhalende kere geleer is maar ek het nogal daarop gefokus op die stukkie. Ek gaan seker nooit presies weet wat gebeur het nie, maar reken dit n kombinasie van te vinnig met te veel selfvertroue oor my nuwe skill, saam die harde voor band en dan gruis op n sement bruggie in n draai maar ek is toe van die pad af.

Kan ek iets byvoeg wat vir my werk. As jy voel jy gaan  bietjie te vining in n draai in op n grondpad, plaas van gas gee (agterwiel stuur) hou jou spoed egalig en tilt die bike met jou heupe in die draai in maar nie jou lyf saam soos wat jy op teerpad sou gedoen het nie.  Geen input op die stuurstange nie, soos probeer om bike rigting laat verander met hulle nie. Gaan probeer dit bietjie sommer so speel speel volgende keer.
Ek vermoed is hoekom ouens ook  in sanderige tweespoor val is oor hulle die bike probeer stuur in die spoor en dan  die middelmannetjie tref.  Eerder ligte touch op stuurstange en stuur die bike met jou heupe liggies, tilt om hom in die baan te hou.  As jy moet die middelman kruis tilt hom aggresief met jou heupe in die middelmannetjie in sonder enige stuur input. Dit is nou as jy bo op die sand ry en nie stadig deurploeter nie.

Net hoe ek dit doen en wat vir my werk vir interresantheid  :ricky:

ja daai is maar wat ek probeer het. ek dink nie ek het dit ver verkeerd gedoen nie ons leer dit op die kursusse ook. Dit en gewig op die buitenste footpeg.
 
Respekte vir julle manne. Die naglewe op die pad kon ook ernstige gevolge gehad het. Sterkte met herstel en gesond word vir julle.  :thumleft:
 
Julle is regte ysters, kan nie maklik wees om daai hoeveelheid kilos in een dag te dien nie!

Hotwire my broer ek dink die is n uitdaging vir my en jou, dink ons moet beplan om so iets te doen sodra ek my 1200 kry, dink ek en jy kan dit ook doen!

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
 
Nee wat kêrels, om so ver met een slag te ry, nie maklik nie.  Julle is 'n klomp harregat ouens wat dié trippie gedoen het. Sien uit na nog van die RR.
 
Ons het op Kenhardt weer vol gemaak en verder gery. Ek het maar broos gevoel maar ons het darm pyn pille daar gehad, mybulin of so iets, hulle is anti inflamatories ook wat ek juis saam gevat het vir seer gewrigte. Teen die tyd het my gewrigte en kniee ook al begin seer raak en dit het gehelp, daai pille moes nou wragtig orals gaan dokter op my lyf.

Oppad Putsonderwater toe was die paaie nie meer so vinnig nie met meer draaie en so maar ons het nog okay gevorder. Ek was al daar maar wou graag die ander die ou spookdorpie wys. Met ons aan drukkery het ons nog amper verby gery ook maar darm nie, en ek reken op die ou einde het die ander ook die 'ietsie anderste scenery' geniet. Ons het vinnig paar fototjies gevat terwyl ek rondwals met n stuiwe nekkie en weer aan gery.

My mikpunt in die agterkop was om net die laaste 300km in die donker weer te ry, dit sal hanteerbaar wees maar ek het begin agter kom ons gaan dit maar fyn sny soos ons al hoe stadiger moes ry namate die pad slegter raak.

Op Marydale het ons weer net vinnig gestop vir n foto vir IBA bewyse en verder deur gedruk. Die pad het steeds al hoe meer klipperig geword met al hoe meer blindeheuwels wat ek met effense risiko langsaan Wilrie gery het. ekt so bietjie min omgegee op daai stadium
 

Attachments

  • 1442068529787.jpg
    1442068529787.jpg
    305.3 KB
  • 1442068874246.jpg
    1442068874246.jpg
    371.4 KB
  • 1442069066922.jpg
    1442069066922.jpg
    307.3 KB
  • 1442070594144.jpg
    1442070594144.jpg
    374 KB
Van Marydale was dit Koegas toe wat ek nou nie eers kan onthou of daar meer as 200m se teerpad was nie. n Stuk van die pad was wel teen die oranje rivier (ek dink) wat heel mooi was. Behalwe dat in ons geval beteken mooi scenery en klompie draaie dat ons tyd verloor so ons het maar gestop vir vinnige fototjie en weer aan gery.

Na Koegas was dit noord en wat in my kop die 'home stretch' was. Dit het al begin skemer word maar ons kon darm nog op die pad so hier en daar raak aan 100kmph so het nie helemal te sleg gevorder nie. Op die N8 was daar iets soos 15km tussenstukkie teer gewees voor ons weer op grond moes klim. Op die teer het ons maar probeer oop maak en nie omgegee oor pap tyres wat kan warm word nie, maar by gesê, meesal het 'oop' maak niks beteken nie want jy ry so lank al so stadig dat 130 skielik net te vinnig voel.

Ons het vir ou laas die support bakkie weer gekry waar ons die N14 moes kruis na hulle ons gelos het by Putsonderwater om bietjie kortpad te vat. Hier vertel hulle my dat Hendrik, president van IBASA, laat weet het ons kan roete bietjie sny na ons die oggend so bietjie dubbeld gery het met Philip se ongeluks drama die oggend. Ons was nou al goed moeg so daai het tog te lekker geklink veral want ek weet die laaste 200km het nog dik sand en sal seker moeilikste deel gan die trip wees!

Maar ek het asem geskep want die syfers het net te optimisties geklink en besluit nee ons hou op die roete. Ek weet Hendrik word van die VSA ook ge-oudit so wil niks oop los vir moontlikke mislukking nie, nie vir n hel na ons al klaar so ver gery en so baie al op geoffer het nie. Later die aand hoor ek toe dit was regte besluit, daar was toe wel iewers n op tel foutjie.

Wel ons het aan gedruk, maar die keer het die wind ook opgesteek en ons so bietjie geroer. Dit was nou donker en met my gekrapte effens getinte visor kon ek niks sien nie so ek het my berus op die geel brille. Wind kan wragtig nogal iets onsmaaklik maak veral sonder windscreen. Maar in nagedagte het dit ook maar gemaak dat ons laaste deel meestal gestaan en ry het. En staan en ry is soos sy eie spoed limiet so ons het die laaste ent net rustig gevat en kilo op n slag gedoen.

Hierdie laaste ent het toe eintlik heel goed verloop, en in 'hindsight' moes ons die oggend ook so gery het. Ons het vrede gemaak met spoed want ons het nog redelik tyd gehad en als toe gevat soos dit kom. En ek dink die wind het die diere ook laat skuil want skielik het ons minimum diere gesien. selfs in Tswalu waar ons ook deur is.

Op die pad was daar nogal hele paar stukke sand maar teen die tyd loop mens se petrol hand en dik sand al sonder om te dink saam. Na Tswalu was daar so paar erge dik sand twee spoor stukke wat normaalweg nogal n challenge gewees het maar nie die aand nie. Ek dink ons was te moeg vir dit om ons opgewonde te maak en eintlik het ons dit geniet. mal soos dit klink. Of ek wou ndt nie dat Wilrie my agter laat nie want daar kon netsowel nie sand wees nie of enige drama nie hy gaan net voort.

Heel dag was eintlik lekker maar daai laaste 30km kan ek nou wel se wou net nie klaar kom nie. Toe is ons nou oor dit.

In Deben het ons weer die bakkie gekry en oom Aubrey (my stiefpa) op die Supertenere. Nogal n verligting om weer bekende gesigte te sien. Almal het net geluk gewens met groot smiles en effens traentjies (ek was okay mamma!) maar ekt eintlik so bietjie buite als gevoel. Ek het regtig baie uitgesien en kon eintlik net nie glo dit was klaar nie.

Ons het agter die bakkie aan teerpad gery tot in Kathu en dit skielik vrek moeilik gevind om bo 110kmph te ry na ons nou al heel aand so stadig ry. Kathu het ons die laaste petrol stooitjies as IBA bewyse in gekry en paar fototjies geneem. Eers later sou ek sien hoe baie facebook en vriende ondersteuning ons gekry het, mense wat wakker gebly het en op spotwalla gevolg het tot hulle seker was ons was veilig tuis. Was ook lekker toe Hendrik baie opgewonde bel en gelukwens, selfs by ook maar geworry oor ons.

En dit is dit....Dusty butt 2015 klaar op twee 1200GS'e! Nou begin die beplanning vir die volgende een! Ek sal nog n update later maak met wat ek geleer en gesien het.
 

Attachments

  • 1442071732683.jpg
    1442071732683.jpg
    311.3 KB
  • 1442073031285.jpg
    1442073031285.jpg
    265.5 KB
  • 1442086742931.jpg
    1442086742931.jpg
    235.1 KB
  • 1442091862486.jpg
    1442091862486.jpg
    305.1 KB
  • IMG-20150914-WA0028.jpg
    IMG-20150914-WA0028.jpg
    220.3 KB
Awesome awesome awesome!!!! Baie geluk! Omtrent 'n avontuur!

Haal my hoed af vir die hele span!!! weet die twee kon dit nie alleen doen nie!!! Baie geluk julle....


Eendag as ek groot is  :thumleft:
 
Winston said:
Respek. As dit maklik was dan was dit nie die moeite werd nie. :thumleft:

Presies soos jy daar se Winston.

Lenny-man said:
Awesome awesome awesome!!!! Baie geluk! Omtrent 'n avontuur!

Haal my hoed af vir die hele span!!! weet die twee kon dit nie alleen doen nie!!! Baie geluk julle....


Eendag as ek groot is  :thumleft:

Ja ek was nogal van die begin af erg gekant teen support, en op die ou einde baie bly gewees ons was nie alleen nie.
Eendag is hier! Ek probeer eendag nie te lank laat wag nie...
 
So, wat het ek geleer in hierdie 23ure op die pad.

1. Neck brace. As die pawpaw die fan slaan kom jy agter jy is maar baie squishy.

Die oggend se ry moes ons rustiger gevat het, en ook nie eers probeer saam ry het nie. Ons het heel pad langs mekaar gery, so ek glo mens moet in groepe van twee amper helemal apart funksioneer, die stof is net te erg om naby aan mekaar te ry, plus mens sit druk op mekaar.

Of die support vehicle absoluut nodig is weet ek steeds nie, wat ek wel weet is dit het my moraal sommer baie gelig as ek daai bakkie sien. Ek is redelik fiks so het nie te moeg geword nie, al is ek glad nie ry fiks nie, maar die moegheid het my op ander maniere gevang. Seker duidelik in die foute wat ek gemaak het. Op die ry fiks, my bike moes die laaste tyd op die trickle charger staan, so min het ek gery. Die gereeld op staan, die variasie anti-verveeldheids faktor van grondpad en dan net n vinnige stop so elke 75minute kon verseker dat ek volhou vir 23 ure. Wilrie se hande en voorarms het ook moeg geword en dan ook het hy gesukkel om te fokus en kopseer gehad, ek vermoed dit was te min water.

Geel safety brille is awesome, op n vorige trip dit ons gered in digte mis, die keer met die aand ryery kon ek staan en ry met visor oop en goed sien steeds.

Ek dink nie op die einde was ek ooit regtig moeg dat ek wou ophou ry nie, wat ek dink daarmee gehelp het is ek het bietjei gekroek, ek het die donderdag aand n slaap pil gedrink en seker gemaak ek kry 8 ure se slaap in. Die uur powernap net voor die ry het seker ook gehelp maar dan sukkel mens so om aan die slaap te word jy le vir 3 ure maar slaap net vir 1.

Verder was daar maar klein goedjies. rehidrate en forseer om baie water te drink dink ek my baie gehelp. Verder die paintball canister het baie tyd gespaar met wiele op pomp wat ons gereeld moes doen op n kol. Ek het baie peanut bars geeet, biltong en dan natuurlik die worsbrooidjies en ook jaffels. vinnige goed wat ons saam gery het sodat nie hoef te sukkel met koop nie.

Ek sal volgende keer dalk volle knobbleys oorweeg maar verder weet ek nie van veel ander goed wat ek sou wou verander nie. Groter groep sou ook nice wees maar hoe groter die groep is hoe stadiger is mens.

Verder het ek en Wilrie ook goed langs mekaar gery, in die draaie ry albei stadiger en gaan oor na die linker kant toe anders moet die agterste ou onder klippe deur loop. n paar keer het Wilrie deur geloop maar ek het hom probeer spaar. Ons het ook heeltyd probeer om aan dieselfde kant te ry sodat jy weet waar om die ander man te kry, ook nie perongeluk voor hom in swaai of so iets nie. So het nie een van ons nodig gehad om stof te eet nie en kon ons n hoog gemiddeld handhaaf.

Ons aanvanklikke plan was om eers 3vm weg te spring, dit sou die verkeerde besluit gewees het, die 12h het beter gewerk sodat jy meeste aand ryery doen terwyl jy vars is.

En sal ek dit weer doen...ja. dit was baie lekker, selfs meer pret as wat ek gedog het dit sal wees. Eks van plan om die groter een volgende te doen...2500km in 36ure, maar sal bietjei Namibie paaie daarvoor in span.

Right, dit is my storie. As die ander manne iets wil by se, doen so asb??
 
Top