Die pad verder was steeds baie goed tot in Brandvlei waar ons nie eers gestop het nie en verder gery het Loeriesfontein toe. Ek was effe bekommerd oor die bakkie wat ons hier sou volg want waar ons n hobbel op 130kmph nog kon geniet het was dit n ander saak in n bakkie. En daar was baie hobbels.
ons het meestal elke uur of uur en n half gestop net om bietjie rehidrate te drink en fokus te reset. So dan ook wou ons net weg trek met so stop toe die bakkie aan kom en Jean my nader roep en se ek moet kyk of daar nie knoppe op die dak is nie, hul nekke is bietjie seer.
Daar was minder blomme in die area as wat ek gehoop het voor wat nogal jammer is, natuurlik werk dit ook so dat jy blomme sal sien, besluit om stadiger te ry om by volgende blomme te stop vir n foto en dan skielik het dit opgedroog. Maar ek kon darm n half okay blomme foto kry, of blom foto.
Volgende stop was op Loeriesfontein wat ek nou al lankal wou besoek en een van twee scenery stoppe gebeplan was vir die roete. ek wou sien wat gaan aan by die windpomp museum. Ons het daar gestop en net so buite langs geloer aangesien daar nie eintlik tyd is nie maar ek het regtig gedog daar sal meer windpompe rond staan. Maar nou ja, ons het maar gaan petrol gooi en nog worsbrooidjies geeet. Die bakkie was ook maar leeg aangesien hy moes werk om by te hou op daai mooi paaie.
Loeriesfontein was so 870km van huis af terwyl ons nagenoeg 900km oor gehad het en dit was al na 11vm. Ons was redelik in lyn met tyd maar ek het geweet die laaste 300km se slegte paaie wag vir ons. Dit het maar geknaag in my agter kop soos ons aan druk.
Volgende was Kliprand waar daar net mooi niks aan gaan nie maar ten minste het die paaie mooi gebly. Besonders mooi. Dit was van die begin af die plan om te kom tyd terug wen op hierdie paaie en ons het goed gedoen. Met redelikke gemak kan jy 130 heel pad ry. selfs die bakkie het nie meer nodig gehad om te pasop vir hobbels nie. Die R355 is die langste grondpad in Suid Afrika wat ons hier n stuk van gery het.
Ons het probeer min stop hier maar kan dit nie te ver druk nie. Ek reken as jy hard druk tot jy goed moeg is heslrstel jy nie vinnig nie. Dit n fyn lyn om sontot net op daainrand te ry en te weet wanneer jy moet stop maar ek dink ons het dit okay reg gekry.
As ons sou stop sou die 3 in die bakkie vinnig uit spring en koue water aan bied met n smile. Mens kon sien hulle geniet ook die grondpad terdee saam n bietjie natuur. Ons sou maar vinnig asem skep, paar fotos neem, water af tap, nog n worsbrooidjie af sluk en weer verder ry. Gemoedere was hoog en ons was voor skedule