Angola,2011-Wilde weste op sy beste!Fluit-fluit, storie is uit!

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dankie Dewald jy het n lekker besigheid saamgeslaan.

Drie van julle se ryvernuf ken ek maar mag ek vir Nico uitsonder.

My ou ek haal my hoed af vir jou!!! Dit moes vasbyt kos. Respek!! :thumleft:

Bob jy kan maar die spreekwoordelike potlood slyp. Ons wag!!! :deal:
Veral vir foto's van die Japsnees in Monkeybay.
 
Aggenee fnok , nous dit klaar .  Dankie Weskus , dis sekerlik die beste RR wat ek nog gelees het , seker ook omdat ek julle so goed ken .

Laat weet bietjie wat die DRZ se nukkerigheid was , sou mens dit kon regmaak ? Was daar niks ander probleempies met die fietse nie en het jou sproket gehou tot op die einde of het hy begin kraak . Het die rame vir die petrolkanne almal gehou op daai sleg paaie ?
 
Sorry, moet nou ga werk
 

Attachments

  • IMG_3880 [800x600].jpg
    IMG_3880 [800x600].jpg
    107.2 KB
Lyk of sy jou waarlik liefgehad het - toe los jy haar net  :nono:
 
Great report, Weskus.  Thank you for two week's of great storytelling.  I enjoyed it so much I've decided not to ride the Doodsakker.
 
Respek manne .... kan maar net droom om so trip te doen  :thumleft:
Wys net weereens hoe belangrik dit is dat jy die regte mense met jou het .... dan kan jy alles hanteer.

Weskus jy kan maar skryf ... lekker gelees en gelag  :imaposer:
 
Heimer said:
Lyk of sy jou waarlik liefgehad het - toe los jy haar net  :nono:

:laughing4:  :imaposer:  :imaposer:  :imaposer:



Dankie manne - Hall of Fame-stuff!!!!  :thumleft:
 
Baie dankie vir die report Weskus ek het dit moer baie geniet.

Besef jy jy kon die hub en sprocket op die Akker reggemaak het en $1600 gespaar het!!
 
'n TOP trip - regte boekskryf ervarings! Dankie vir die RR en mooi fotos! :thumleft:
 
ktmmer said:
Baie dankie vir die report Weskus ek het dit moer baie geniet.

Besef jy jy kon die hub en sprocket op die Akker reggemaak het en $1600 gespaar het!!
Ek kon seker, maar dit sou 'n vreeslike sanderige besigheid afgegee het en ons drinkwater sou dit nie gemaak het nie, EN, dit het baie N'Gola's tussen ons 4 gekos om daai plan te beraam..
 
Fenderbender said:
Aggenee fnok , nous dit klaar .  Dankie Weskus , dis sekerlik die beste RR wat ek nog gelees het , seker ook omdat ek julle so goed ken .

Laat weet bietjie wat die DRZ se nukkerigheid was , sou mens dit kon regmaak ? Was daar niks ander probleempies met die fietse nie en het jou sproket gehou tot op die einde of het hy begin kraak . Het die rame vir die petrolkanne almal gehou op daai sleg paaie ?

Roelof, ons het nie 1 papwiel gehad nie, en ek glo nogsteeds die DRZ se moeilikheid was valve clearance wat mens maklik kon stel (as jy tools gehad het) maar dis maar my opinie..die fiets het wel warm geraak so dit kan miskien compressie ook wees, dan is dit nie so maklik nie, maar die DRZ het hom oor die algemeen goed gedra en was verseker 'n wenner in die sand..
Om die waarheid te sê, ek het my hele bike gestrip na die trip, skoongemaak, header pipes geblast met fynglas, crashbars gespuit die works, die nuwe rearwheel-hub, met nuwe sprockets en ketting lê reg saam met my nuwe agter-rim en wheelbearings (ek't my offroad rim op die trip gevat) Jy sal nie glo waar kruip die sand orals in nie.. Ek wag nou vir die 6 studs wat die sprocket vashou, nog so 7dae, van Duitsland.... en intussen ry ek lekker werk toe en terug..Met my Pratley Steel vasgegomde sprocket ou maat, hy's [email protected] ek nurse hom nie nou meer nie..
 
Dankie Weskus , dit was nou entertainment , nou gaan ek weer my DSTV moet aansit  :mwink:
 
weskus said:
Fenderbender said:
Aggenee fnok , nous dit klaar .  Dankie Weskus , dis sekerlik die beste RR wat ek nog gelees het , seker ook omdat ek julle so goed ken .

Laat weet bietjie wat die DRZ se nukkerigheid was , sou mens dit kon regmaak ? Was daar niks ander probleempies met die fietse nie en het jou sproket gehou tot op die einde of het hy begin kraak . Het die rame vir die petrolkanne almal gehou op daai sleg paaie ?

Roelof, ons het nie 1 papwiel gehad nie, en ek glo nogsteeds die DRZ se moeilikheid was valve clearance wat mens maklik kon stel (as jy tools gehad het) maar dis maar my opinie..die fiets het wel warm geraak so dit kan miskien compressie ook wees, dan is dit nie so maklik nie, maar die DRZ het hom oor die algemeen goed gedra en was verseker 'n wenner in die sand..
Om die waarheid te sê, ek het my hele bike gestrip na die trip, skoongemaak, header pipes geblast met fynglas, crashbars gespuit die works, die nuwe rearwheel-hub, met nuwe sprockets en ketting lê reg saam met my nuwe agter-rim en wheelbearings (ek't my offroad rim op die trip gevat) Jy sal nie glo waar kruip die sand orals in nie.. Ek wag nou vir die 6 studs wat die sprocket vashou, nog so 7dae, van Duitsland.... en intussen ry ek lekker werk toe en terug..Met my Pratley Steel vasgegomde sprocket ou maat, hy's [email protected] ek nurse hom nie nou meer nie..
Dewald, Daai 400 het so gou gestart, nadat ek hom getou het. Ek is weer oortuig dis die lug filter. Daai filter was net swart van die stof, en jy weet hoe n olie filter kan aanpak. Waar is Staaldraad, hy sal bietjie op die forum moet kom se wat fout was.
 
Dankie Weskus, jy skryf lekker - kort en kragtig!  Dankie vir die goeie RR en mooi foto's.  Julle manne mag maar!  Sien uit na die volgende een...
 
Baie dankie Baie lekker gelees.Net toe ek begin dink ek moet maar my fiets verkoop lees ek die raak.Nou kan ek weer droom.Daar is nog hoop vir lekker speel na 50!!
 
Top