SGB
Race Dog
Stem saam - as hy / hulle hier kom draai is ons daar vir hulle. :thumleft:Nardus said:Dankie Weskus !! Ja, daai Lubango Jose-hulle is darem ma goeie mense. Sal goed wees as ons hulle bietjie hier kan uitvat.
Stem saam - as hy / hulle hier kom draai is ons daar vir hulle. :thumleft:Nardus said:Dankie Weskus !! Ja, daai Lubango Jose-hulle is darem ma goeie mense. Sal goed wees as ons hulle bietjie hier kan uitvat.
Ek het bietjie vir Garry en Erica gemail oor die wit klippe, hieronder het sy reply..Heimer said:Dodo said:Wat doen daai wit skerwe op die foto van die Dorsland grafte ??
Ek raai dis "Ek was daar" klippers
My Vriend Bob(Legadema) het in 2006 vir 6mde deur Afrika getoer tot in UK met sy 1200, ek dink dis tyd dat hy met sy RR begin, anders moet ek miskien 'n voting poll oopmaak en dan stem ons!!Dodo said:Ag Nee !!!! Waarna gaan ons nou uitsien ?? Dit was 'n epic RR... dankie vir die moeite om dit so sorgvuldig te deel met ons.
HET JOU MOS AL BAIE GESE...EK WORD BETAAL VIR WAT EK WEET, NIE WAT EK DOEN NEI !!!weskus said:My Vriend Bob(Legadema) het in 2006 vir 6mde deur Afrika getoer tot in UK met sy 1200, ek dink dis tyd dat hy met sy RR begin, anders moet ek miskien 'n voting poll oopmaak en dan stem ons!!Dodo said:Ag Nee !!!! Waarna gaan ons nou uitsien ?? Dit was 'n epic RR... dankie vir die moeite om dit so sorgvuldig te deel met ons.
En al wat jy wil uitvind oor my Afrika trip is meer oor daai Japanese girl...En ek ga niks se nie !weskus said:My Vriend Bob(Legadema) het in 2006 vir 6mde deur Afrika getoer tot in UK met sy 1200, ek dink dis tyd dat hy met sy RR begin, anders moet ek miskien 'n voting poll oopmaak en dan stem ons!!Dodo said:Ag Nee !!!! Waarna gaan ons nou uitsien ?? Dit was 'n epic RR... dankie vir die moeite om dit so sorgvuldig te deel met ons.
Legadema said:En al wat jy wil uitvind oor my Afrika trip is meer oor daai Japanese girl...En ek ga niks se nie !weskus said:My Vriend Bob(Legadema) het in 2006 vir 6mde deur Afrika getoer tot in UK met sy 1200, ek dink dis tyd dat hy met sy RR begin, anders moet ek miskien 'n voting poll oopmaak en dan stem ons!!Dodo said:Ag Nee !!!! Waarna gaan ons nou uitsien ?? Dit was 'n epic RR... dankie vir die moeite om dit so sorgvuldig te deel met ons.
Enter your email address to join: