Bokveld raak skoonveld in Namibie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dankie oom Bok, ek kort lankal weer 'n lekker RR inspuiting vir my gestel wat so af is weens 'n tekort aan Namibiese grondpaaie.

Baie baie nice :thumleft: daai bikes by Epupa lyk soos ons vrinne wat ons oppad na die 1150 bash by Middelpos en weer by Augrabies gekry het.......

Frannarossi said:
Baie baie nice :thumleft: daai bikes by Epupa lyk soos ons vrinne wat ons oppad na die 1150 bash by Middelpos en weer by Augrabies gekry het.......
Dis net hulle daai.LC , sy broer Jaques en Piet.Ek dink LC is Skywalker op die forum.

Bokveld said:
Frannarossi said:
Dis net hulle daai.LC , sy broer Jaques en Piet.Ek dink LC is Skywalker op die forum.

No wa is die res?  :sip:

Die driemanskap wat ek op Epupa aantref het reeds die vorige dag aangekom,maar was redelik moeg na n 2 dag trip vanaf Swartbooisdrif na Epupa,rivierlangs.By een plek moes van die viertrek voertuie hulle teen die steiltes uitsleep.Die een 1200 het n gat in die tappetcover opgedoen,maar n bietjie Pratley het die saak weer reggestel.Ekself moes n bietjie Chaintenance doen.Die agtersprocket het kwaai begin wabble agv. n ou probleem.n Spacer gemaak van n bierblik het dit effens verbeter,maar Koos die kampeienaar,het n stukkie harksteel(spacer) vir my afgesaag ingeval die probleem sou vererger.
      Ek gaan maak kennis met ons bure.Dis ouerige mense en hulle nooi my later vir koffie.Sarel en Nettie is tans die predikantspaar van Maltahohe.(eintlik al afgetree,maar weer in diens) Sarel het wye draaie gemaak tot waar hy vandag is,maar n ware avonturier.Hy ken die Kaokoveld soos die agterkant van sy hand en dit blyk later dat hy tans op n soort pelgrimstog is.Later sluit Koos by ons aan en toe word die gesprek nog intersanter.Beide van hulle was gedurende die bosoorlog betrokke by die recces;Koos as kolonel en Sarel as kapelaan.Ek verluister my aan die twee manne se stories oor gevegsituasies waarin hul betrokke was.

Attachments

• Epupa waterval.jpg
    Epupa waterval.jpg
    111.3 KB
  • Poser.jpg
    Poser.jpg
    167.7 KB
  • Waterval.jpg
    Waterval.jpg
    152.4 KB
  • Droogte.jpg
    Droogte.jpg
    160.3 KB
  • Koos en Pikkewyn.jpg
    Koos en Pikkewyn.jpg
    133.6 KB
  • Epupa en Epiepie.jpg
    Epupa en Epiepie.jpg
    117.8 KB
    Saterdagoggend reeds voor ligdag is my medebikers op en begin pak.Hulle mik om die aand by die Brandberg tent op te slaan en dit is n stywe trek.Daarvandaan wil hulle weer kus se kant toe werk.Ons groet en ek is half spyt dat ek nie nog n dag saam met hulle kan deurbring nie.
      Ek pak my goed en stap oor na Sarel en Nettie om te groet.Hulle maak eers koffie,maar daars n ander kinkel:Koos het hulle saamgenooi na n Himbakraal,waar hy n interesante projek aan die gang het.Ek moet saam.Dit kos min ooreding om my te laat saamgaan.My kampplek moet geskuif word,want daar kom later die dag n groot groep in.Gelukkig is my tent nognie afgeslaan nie en ek dra hom sommer na my nuwe site.
      By die kraal aangekom,gaan wys Koos ons eers die vrou wat vir 20 jaar vasgemaak was agv.n bose gees (altzheimers).Daarna gaan stel hy ons aan hoofman Kapika bekend.Kapika is ontevrede omdat ons hom nie eerste kom groet het nie.Hy sit op n verslete kampstoel onder n yl mopanie met vuil n Arsenal-mussie op sy kop.Venoo,een van die ou vrou se oppassers ,tolk.Koos knik af en toe,want hy verstaan darem hier en daar.Die gesprek gaan maar hoofsaaklik oor kos en water vir die kraal.Terwyl die gesprek aan die gang is,meng Kapika n soort magou in n vuil plastiekkan.Ek vermoed dat ons op n stadium daarvan sal moet drink as n bleik van vrede en ek rangskik solank my breinselle om sover moontlik alle smaak te blok(as dit enigsinds moontlik sou wees)Gelukkig gaan die beker by ons verby en ons gaan groet sy vroue Mubandera en Uvazerua.Koos kry toestemming by hulle dat ek mag fotos neem in die kraal op sterkte daarvan dat ek nie n toeris is nie ,maar n vriend van hom.
    Oppad terug gaan laai ons n paar mense op by n sokkerwedstryd daar naby.Ek wonder wat sou Sir Alex Ferguson hiervan se: n Bar stuk aarde tussen die mopanies en spelers wat dikwels in n digte stofwolk met bal en al oor die kantlyn ploeg.Kaokoveldsokker is nie vir die fynproewer nie.

Attachments

• Baba eenskoen.jpg
    Baba eenskoen.jpg
    182.2 KB
  • Kaokoveld sokker.jpg
    Kaokoveld sokker.jpg
    129.6 KB
  • Vel breier.jpg
    Vel breier.jpg
    190.7 KB
  • Tiete die teef.jpg
    Tiete die teef.jpg
    183.3 KB
  • Uvazerua.jpg
    Uvazerua.jpg
    123.7 KB
  • Opsaaltyd.jpg
    Opsaaltyd.jpg
    128.4 KB
      Sondagoggend verlaat ek Epupa teesinnig.Daars geen wind en die stof hang oor die pad.Ek stop n paar keer dat die konfooie se stof eers gaan le.Na Okangwati gaan dit beter,want die meeste voertuie draai daar af oppad na Van Zylspas.By Opuwo,draai ek af na Sesfontein.Dis n baie mooi pad met groot kremetartbome voor Joubertspas.Ek draai by die Warmquelle in,maar die watergat wemel van kaalbaaiers.Ek is vroegmiddag op Palmwag en besluit om kamp te maak.Ek haal weer die sprocket af en Koos se harksteel spacer pas perfek.Daars n groot verbetering en ek stap oor na die kroeg vir n welverdiende bier.Agter die kroeg peusel n olifant aan die fluitjiesriete.Die kamp is feitlik leeg.Daar kom stel n man homself voor as Bennie.Hy wil my net 2 vrae vra:No1.Is dit jou bike wat hier agter staan?Ja.No2.Is jy mal?Heel waarskynlik,so bietjie.Hy skud sy kop en se nie veel meer nie

Attachments

• Stof break.jpg
    Stof break.jpg
    126.2 KB
  • Joubert pas.jpg
    Joubert pas.jpg
    134.4 KB
  • Kremetart.jpg
    Kremetart.jpg
    211.8 KB
  • Palmwag kamp.jpg
    Palmwag kamp.jpg
    119.3 KB
  • Palmwag olifant.jpg
    Palmwag olifant.jpg
    215 KB
  • Kameelperd by Palmwag.jpg
    Kameelperd by Palmwag.jpg
    131.7 KB
Jy "intrique" my Bokveld. Jy het net nou die dag begin ry (se jy) en tog ry jy taai trips sonder veel worry oor regte tyres, toerusting ens. n Beginner wat Grootrivierpoort in die toestand wat hy nou is sommer 2 keer al deur is op jou bike,die tweede keer vrywillig. Ek onthou die eerste keer wat ek jou ontmoet het was op die old thumper bash. Dit was fokken koud. Jy het n karavaan bespreek en nie geweet jy moet eie beddegoed bring nie. Hoor ons die volgende dag van die "oom" wat sonder komberse deur die nag was. Ek sou sekerlik gevrek het daai nag.
Ek saluut jou gees van avontuur,courage en selfonderhoudendheid op jou trips. Hoop die jonger manne wat so klou aan die groep rokspante sien iets raak hierso. Wens ek kon jou sien as jongman.
As ek aan ysters op hierdie forum dink dan pop jou naam erens bo aan die lys op.
Weet jy is n ou wat onder die radar vlieg en nie van sulke tipe poste hou nie maar ek wil dit se.  :ricky:
Respek  :thumleft:

Namibia se landskappe en mense maak iets in wakker wat moeilik is om te beskryf . . .

Laat kom met die laaste stukkie.

Baie baie nice ride report!

Kaokoland moet seker een van die wereld se ongelooflikste plekke wees om in te kan bike ry  :thumleft:

UItsekend! Baie dankie!

Net 'n vraag? OP daardie dame se hare? sit sy klei oor of hoe maak hulle?

oo7 said:
Baie baie nice ride report!

Kaokoland moet seker een van die wereld se ongelooflikste plekke wees om in te kan bike ry  :thumleft:

Dit sal darm nice wees as jy so n vid kan maak soos jou Weskus een van die area.