Ai Dorsland, jy sal nog maak dat ek my hart uit tjank. Pragtige wereld.
Dankie dat jy dit weereens met ons gedeel het.
Dankie dat jy dit weereens met ons gedeel het.
Dorsland said:@ Bundu: Lyk my daai mense spesialiseer in pampoene. Ek het nie geweet hulle het akkommodasie daar nie. Het julle pampoenkoekies geëet? :biggrin:
Casting from Turd said:Laban said:..dankie vir die deel Dorsland...inderdaad mooi wereld daardie...verseker 'n goeie besluit om die 800 te hou...vertel meer oor die winter wat voorle..asb..??... ...wil graag April, Mei weer daar gaan ry... 8)
Ek ry sommer saam jou meet die Varadrol
Dorsland said:Casting from Turd said:Ek ry sommer saam jou meet die Varadrol
Jy is welkom CFT, hier is so baie paaie hier wat ek nog net op Basecamp gesien het, ek moet my dinge reel dat ek kan gaan ry.
Laban said:..dankie vir die deel Dorsland...inderdaad mooi wereld daardie...verseker 'n goeie besluit om die 800 te hou...vertel meer oor die winter wat voorle..asb..??... ...wil graag April, Mei weer daar gaan ry... 8)
Dis 2 lekker maande daai alhoewel Mei al beginne koud raak Laban. Die herfs is altyd vir my die lekkertse tyd van die jaar want dis nie so erg warm nie, dis nog redelik windstil en die veld is pragtig (al is hy erg droog dié jaar). Leipoldt het mos gesê Oktobermaand is die mooiste mooiste maand, en dis waar want dan blom die Karoo.
Om aan te sluit by my riller stelling; die veld het nie volume nie en na verlede winter se min neerslae het die ouens die veld nogal moes wei deur die somer, asook van hulle spaarkampe laat wei. Die gevolg is dat daar min weiding vir die winter gaan wees. Ons bid maar volgende seisoen is lekker nat maar hy lê nou 8 maande weg (ons eerste reën kom in die 3de week van Oktober). Hopelik kry ons sneeu en motreën nou in die winter want dit help vir die bossies, grasveld se groeityd gaan al amper verby.
As die kleinhandel die pryse aan die verbruiker deurgee dan gaan julle ouens tjoppies en biefstuk teen bekostigbare pryse kan koop soos die ouens gedwing word om hulle vee te verkoop.
Ek hoop maar ek is verkeerd.
Dorsland said:Dankie vir die kommentaar ouens (en ouensinne Mev Vis )
@ Saddle Up: Daai skimagtige "Hulle" sê mos Afrikaners is plesierig, maar ek dink diep in ons wese is ons maar 'n weemoedige ou volkie. Groot dele van ons geskiedenis en hoe ons hier aan die Suidpunt beland het is een van swaarkry en hartseer. Die volksplanting en die ontberinge wat ons mense in die kolonie se Grensoorloë moes deurmaak, die hartseer verhaal van die Groot Trek, die Eerste en Tweede Vryheidsoorloë, die konsentrasiekampe en nou meer onlangs die verlies van ons land word meestal op die psige van die Afrikaner onderskat. Ons pad is nie gelyk nie.
Maar dis 'n storie vir 'n ander tyd en plek.
Daai gedigte het seker dié weemoed in jou laat ontwaak. Nes mooi musiek, 'n beeldskone vrou, 'n sekere landskap, 'n verhoogstuk, ander se swaarkry soms met 'n mens kan maak.
:thumleft:
Laban said:Casting from Turd said:Laban said:..dankie vir die deel Dorsland...inderdaad mooi wereld daardie...verseker 'n goeie besluit om die 800 te hou...vertel meer oor die winter wat voorle..asb..??... ...wil graag April, Mei weer daar gaan ry... 8)
Ek ry sommer saam jou meet die Varadrol
….drol………for sure….we can pool the bail money…. ;D
Laban said:....vir die wis en onwis.... 8)
OU KAROOLAND
african dust said:mooi, ons is nou nou daar !
JMOL said:En het ek nou lekker saamgery so vroeg in die oggend. :thumleft:
Daar is niks fout met jou kiekies nie.
Wanneer is die pampoenfees? Dink ons moet 'n trippie soontoe reel :deal:
Enter your email address to join: