- Reaction score
- 11,271
- Bike
- KTM 890 Adventure R Rally
Chris, ons het besluit om dit te mis...... Was eers na 1 uur by die afdraai.......ChrisL - DUSTRIDERS said:Noneking het julle te min tyd gehad vir Die Hel/Gamkaskloof of was julle al daar?
Draadwerk said:NK- Gee bietjie tip asb man. Met iphone 6, hoe het jy foto's gestoor sodat jy na die tyd weet watter fotos was van watter dag en watter plek geneem? MAW- hoe id jy die fotos na die tyd om hier te kan post? Maak my vraag sin?
Yes, dankie. Myne is ook so. Gebruik geotagging maar meeste van die tyd. Net gedog jy het spesiale app wat van waarde was.Noneking said:Draadwerk said:NK- Gee bietjie tip asb man. Met iphone 6, hoe het jy foto's gestoor sodat jy na die tyd weet watter fotos was van watter dag en watter plek geneem? MAW- hoe id jy die fotos na die tyd om hier te kan post? Maak my vraag sin?
Draadwerk, op my foon en Mac word dit outomaties met datum, tyd en location gestoor.......
Ek laai fotos van my foon via Tapatalk sodat ek nie hoef te resize op Mac nie...
Hoop dit help
Draadwerk said:Yes, dankie. Myne is ook so. Gebruik geotagging maar meeste van die tyd. Net gedog jy het spesiale app wat van waarde was.Noneking said:Draadwerk said:NK- Gee bietjie tip asb man. Met iphone 6, hoe het jy foto's gestoor sodat jy na die tyd weet watter fotos was van watter dag en watter plek geneem? MAW- hoe id jy die fotos na die tyd om hier te kan post? Maak my vraag sin?
Draadwerk, op my foon en Mac word dit outomaties met datum, tyd en location gestoor.......
Ek laai fotos van my foon via Tapatalk sodat ek nie hoef te resize op Mac nie...
Hoop dit help
Enter your email address to join: