woody1
Bachelor Dog
- Reaction score
- 2,459
- Bike
- Yamaha Super Tenere
Boer hy nog met die honde
woody1 said:Boer hy nog met die honde
cruizaman said:Jis, ek het hierdie RR nou lekker geniet. Sien uit na die res.
Jy moet dieselfde leuse as Draadwerk he: "My job? Just something I do between rides...." Hou op tande trek en maak klaar!
PietSkiet said:So, julle is nou amper oppad terug, wil net weet hoeveel dae gaan ek nog totaal onproduktief wees by die werk... geniet die verskriklik :thumleft:
PietSkiet said:B.T.W. hoogtevrees doen my ook geen gunsies as ek sulke grondpasse ry nie... Ek kies altyd die berg se kant en hy is meeste van die tyd meer verspoel met klippe en ruts... so elke keer as n ou klippie my bike laat bokspring is die afgrond is soos n blêddie magneet vir daai holkol op my maag
Noneking said:Onder Ouberg en deur die droeë rivierlope, is daar ' paar oomblike wat ek en daai GSA met mekaar dans soos dronk tieners..... Deur een so rivierloop wag ek aan die anderkant om seker te maak die Ducati kom deur. Righard kom nie....EK draai terug en kry die Ducati vasgespin tot op sy maag. Ons ruk hom daar uit met geweld en teen die tyd wat ons Carlito by die plaashek kry is ek papnat gesweet en vuurwarm. Al die thermals en inners uit en ons is reg vir Tankwa.....
ChrisL - DUSTRIDERS said:Een van hierdie reëls is dat ons GLAD NIE by franchise restaurante mag eet of drink nie
Ek hou van die reël. Dit maak dat mens by plekke soos Jupiter en die Williston Mall eet en verrassings soos bakbrood sarmies raakloop. :drif:
Enter your email address to join: