KATBERGPAS EN NOG SO PAAR PASSIES

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Vis Arend said:
Pok, julle manne ry hier op my agterstoep sonder lat ek weet.   RobC, jy was dan amper bo gewees, jy moes net aanneuk, die ergste pad was toe al verby.   
Op daardie stadium was my finger erg seer, maar besluit om the retreat and fight another day.  :biggrin:
Ken my limits. Was ook bly ek het, die dag daarna het ek 'n vet hand gehad maar met 'n voltaren of twee het dit beter geraak. Damn ding is nog steeds sensitief as ek die hand op sekere maniere gebruik. :-\

Vis Arend said:
jimjim said:
Nice. Dit bly impressive met waar julle daai groot Yam oral neem. En ek's nou oortuig Mev Arend was eens 'n trapeze artist want hoe anders kan mens sulke paaie ry en phodies/videos neem sonder om af te val?

Sy het net plainweg miere in haar gat, kannie stil sit nie, en so is die bike ook die wereld vol.   :patch:

DRAZIL said:
Nice scenary when it's clear and great fun you two had :thumleft:
I must send my vids to you so you can post them  :thumleft:

Yip, you always see it in the rain.   :biggrin:

weskus said:
Jip, dieselfde pad gery Des(alhoewel nie Devil's Bellow's die keer nie) Nou net alweer moer-spyt dat ons nie die afdraai damwal toe gevat het nie, maar ons het darem die keer tyd gemaak om by die gholf-estate 'n dop te gaan drink...volgende keer :thumleft:
Dis hoeka jy en Difflock wat my weer lus gemaak het vir die pad, maar fok, ek is onfiks.  Ek sal fikser moet raak vir my Nam trip.   :deal:
Due to lack of interest and loss of hope to ride the Katberg in sunshine I'll settle to be content with all the photos from other WDs who have been fortunate to ride it dry 8)

Nice ride report en mooi fotos. Moenie die bike vergeet nie  :thumleft:

Seems I joined your route a bit down from the peak. Should have turned right, not left at the Conservancy gate.
Nice RR...thanks for posting

Baglady said:
Seems I joined your route a bit down from the peak. Should have turned right, not left at the Conservancy gate.
Nice RR...thanks for posting

I am following your RR, like you said.   :thumleft:

Jakkals said:
Mev Vis Arend said:
Baie dankie vir al die mooi komplimente.  Ons oefen die lywe (en werk aan die eelte op die boude)  vir ons eerskomende Namibia / Angola / Botswana / Zim trip. 
Ja toe toe, dit is nie nodig dat ons werkers klas mense dit moet weet nie. :xxbah:

Baie nice RR met fodie's en ek like video's.  :thumleft:

Ja ag toe ou Jakkals, jy lees dit ook maar net omdat jy dieselde bike het !! :pot: