Koës Rally and biehond.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Chris, ons sal deffenitief volgende jaar weer moet gaan, daai man kan nie so in die rondte ry nie, Iemand sal hon moet gaan wys waar Bonzai se kol is. :ricky:

TAI said:
Chris, ons sal deffenitief volgende jaar weer moet gaan, daai man kan nie so in die rondte ry nie, Iemand sal hon moet gaan wys waar Bonzai se kol is. :ricky:
:laughing4: :laughing4: :laughing4:

Chris, kyk hoe pronkerig sit die ou op daai bike in die Wegry tydskrif.

Attachments

• 20150831_183823_resized_2_resized-2.jpg
    20150831_183823_resized_2_resized-2.jpg
    64.6 KB
Ek sit en gesels met WerdusSmith nog n Koës WD. Hy boer so 40 km uit die dorp.

Ama ride ride said:
Heerlike RR Chris.

Lyk my ek het 'n hele klomp lekker RR gemis in my afwesigheid hier. :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Ama jy sal daai spul mense geniet. Hulle praat so hard en beduie so baie jy sal als verstaan!! :lol8:
Jy sal lekker speel met jou pypkar, moet net nie oorkom soos die ou met sy pypkar met die R1 engine in laasjaar. Breek die ou se stuurwiel mos af, skrik hom glad nie af ry hy later met n vicegrip op die stompie vasgeknyp rond!! :lol8:

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Ama jy sal daai spul mense geniet. Hulle praat so hard en beduie so baie jy sal als verstaan!! :lol8:
Jy sal lekker speel met jou pypkar, moet net nie oorkom soos die ou met sy pypkar met die R1 engine in laasjaar. Breek die ou se stuurwiel mos af, skrik hom glad nie af ry hy later met n vicegrip op die stompie vasgeknyp rond!! :lol8:

haha, laat my dink aan Welch.

Klaar besig om planne te maak.

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Ama ride ride said:
Heerlike RR Chris.

Lyk my ek het 'n hele klomp lekker RR gemis in my afwesigheid hier. :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Ons is dan so n bedagsame klomp outjies bymekaar....jy laat my skoon bloos ou Chris  :peepwall:

Ek wens ek het laasjaar n goeie mikrofoon gehad. Daai dices in daai stil nagte was musiek op die oor.
Sondagoggend rondom een uur was daar twee ouens wat mekaar aangevat het op die Aroabpad. Hulle kon gears change :drif:
Verstommend was hoe bliksig diesel bakkies op die drags was.
Die Koës Rally is soos die Namib Desert Run, jy moet dit een maal doen. :deal:

awesome pic,s, great area to ride roads look very good

thank u for sharing