Merino said:Chris ek het ook gehoor van iemand van Gauteng wat drie kilometer voor die dorp geval het. Fiets afgeskrywe en hy darem nie te erg seer nie. Baie bly jy en Weskus is weer hier.
Jy alweer besig met my.. eepwall:Rickus said:Dankie Chris dit was nou n lekker RR.....die foto van Dewald na die trip is vir my erg ontstellend....mens sal vir hom seersekerlik moet n hok bou, want daai ding sal skaap vang.
TAAI gooi sommer n paar foto's van jul trip op n general Koës Rally fred. Ek sal graag wil sien waar julle vierstuks rondgeflenter het.TAI said:Jissie Chris, daai was nou 'n lekker stukkie lees werk, ek wou ook so stukkie opgesit het van die trippie, maar mynne sal darem nou sleg afsteek teen hierdie RR wat jy opgesit het, Namibia bly my darem maar 'n diep deel van die wereld. Lyk my Dewald het hom baie goed van sy taak gewyt met die oppas besigheid, hy is seker ok maar versigtig vir daai oppasser van hom eepwall:
Ek is net so eeeeeffens jaloers oor daai rivierbed braaitjie van julle, maar dis maar baie effens..... :ricky:
O ok dan moet Heinie sy klip weer loop afhaal. eepwall:ChrisL - DUSTRIDERS said:Is glo as jy die Helsepas gemaak het sonder probleme dan sit jy n klip by, oftewel dis wat ek vertel is. :deal:
Enter your email address to join: