Lus Vir Koffie? (Nou is die hele reisverhaal klaar gelaai)

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
DAG 3:  Van Carnarvon Na Verneukpan. Die absolute groot niks!

Brain Adams bler my wakker in die oggend ure. Wat!?  Ringkink die stromtroopers dan nog steeds in die danssaal!? Ek sien al hoe preek die dominee vir ‘n klomp lee kerkbanke oor die euwels van dans en drank. ;)  Ek draai om op my ander sy en probeer verder slaap.  
 
LONG BOB said:
I see you had plastic gloves under your gloves. Does it keep the freez out ?

Yes, it works like a charm.  For better results rub your hands 1st with vaseline and then put it on.  For some reason the vaseline keep the cold out even more!  :)
 
Malibu said:
I absolutely LOVE the way you get pics of the wild-puppies in the shots... tooo cool!  :thumleft:

The RR is particularly good too... ;D

Thank you Malibu!

Roefels and Asjas had a photoshoot at Welliston Mall. Hopefully I can load their goodies tomorrow
 
 
Great RR, can see that you must have enjoyed the trip.

Dankie ook vir die raad van die rubber handskoene - gaan dit beslis onthou en probeer  :thumleft:
 
Ek wag vir nog. Aangesien ek nou al twee jaar probeer om by verneukpan uit te kom ;D
 
Dusty Rusty said:
  Bont kleertjies met haartjies wat penorent staan asof hulle betaal word vir spook speel. 

Mooi beskryf!

Hierdie tipe RR wat die pad, die plek en die mense fyn beskryf, is darem die beste.

En daai ystertjie van jou is 'n pronkperdjie  :thumleft:
 
Sparky said:
Ek wag vir nog. Aangesien ek nou al twee jaar probeer om by verneukpan uit te kom ;D

Aaaaw shame man Sparky! Plaas dat ek 'n klippie of iets van die pan af vir jou terugbring.

Volgende jaar, dan gaan jy groot
 
jimjim said:
Dusty Rusty said:
  Bont kleertjies met haartjies wat penorent staan asof hulle betaal word vir spook speel. 

Mooi beskryf!

Hierdie tipe RR wat die pad, die plek en die mense fyn beskryf, is darem die beste.

En daai ystertjie van jou is 'n pronkperdjie  :thumleft:


Baie dankie JimJim!

Daar is soveel goed wat ek nog vir julle sou wou vertel. Maar ek moes eenvoudig die 53 bladsy RR verkort. Ek praat mos baie.... ;)
 
Dusty Rusty said:
jimjim said:
Dusty Rusty said:
  Bont kleertjies met haartjies wat penorent staan asof hulle betaal word vir spook speel. 

Mooi beskryf!

Hierdie tipe RR wat die pad, die plek en die mense fyn beskryf, is darem die beste.

En daai ystertjie van jou is 'n pronkperdjie  :thumleft:


Baie dankie JimJim!

Daar is soveel goed wat ek nog vir julle sou wou vertel. Maar ek moes eenvoudig die 53 bladsy RR verkort. Ek praat mos baie.... ;)

Nou hoe dan nou Dusty Rusty? Die storie lees so lekker, publish al 53 blaaie toe.
 
Ek en my vrou is hooked! Ons lees alte lekker. Ek stem ook vir al 53 bladsye....
 
Nee jong jy KAN maar 'n storie mooi vertel.
Ek dink julle moet solank die volgende trippie begin ry sodat ons weer so lekker saam kan lees as die een klaar is.
 
Baie dankie julle!

Ons spaar nou juis vir ons somervakansie trippie.  Dit sal waarskynlik in die Tuinroete wees. 

Koos (is jy 'n doepie (du Plessis) so by the way?  :) )  Ek dink baie goeters op 'n een slag en my oorspronklike RR lyk ook so!  So julle gaan sukkel om by die draad van die storie te hou.

Ek wil vreeslik graag my eie motorfietsblog eendag begin.  Juis waarin ek al my bikestories kan deel, van my Vespa dae af.  :)  Maar dankie dat julle dit lees en dit geniet. 

Right, ek gaan nou gou-gou weer begin laai

xxxx

He 'n lekker dag en neem sommer so ekstra teelepetjie suiker in julle koffie
 
Sondag oggend het ek moeilik en vaak opgestaan.  Na twee koppies koffie was ek reg vir die dag.  Of so het ek gedink! 

Om by ons motorfietse in die agterplaas uit te kom, moes ons deur die danssaal stap. Dit het gestink na sigaretstompies, vergete bierglase en benoude skoene.  Die poeding het nie baie aftrek gekry die vorige aand nie, want baie bakkies het onaangeraak op die onthaaltafel gestaan. 

Ek was nogals teleurgesteld toe ons in die buitehof kom en sien dat daar geen van die jagteromies se bokke aan hake hang nie. Die groot ysterhek rol oop wat die hotel en straat van mekaar skei en ons vertrek.  Byna geen voertuig of mens is in sig nie.  Die Meerkat Restaurant le ook en slaap. Ons ry uit die dorp uit.  Nou kan ek sien hoe Carnarvon se gholfbaan lyk, dis vaalgeel en val vreemd op die oog as mens gewoond is aan die Kaap se grasgroen bane.  Ek het bietjie bekaf gevoel dat ons Carnarvon moes verlaat. Ek sal weer terug wees!  :deal: 

Ons eerste dorp vir die dag, Willeston, is 120 kilometer se teerpad ry  verder. Nismark wou vreeslik graag vir my hulle Mall gaan wys. 

Die rit na Willeston opgesom:

Ons ry die platterige  wereld binne terwyl ons tuur oor die verlate vlaktes wat ‘n mooi van hul eie het.
Ons ry en ry en ry. 
Die pad raak by die kilometer al hoe verveliger. (ons het geen ander voertuie tee gekom nie.)
Nou wanneer gaan ons dan by die kordeel huisies uitkom?
Die eentoniige pad hou aan en aan en aan.


Na 60 kilometer stop ons naby huisies. (daar was darm toe al 'n bultjie in sig) Dis nie kordeelhuisies nie, maar dis darm iets om na te kyk. Tussen my en Nismark was daar ‘n kommunikasie-oeps. Ek het aangeneem ons gaan na Brandt se kordeelhuisies kyk, terwyl hy na die vorige aand se gesprek glad nie weer daaraan gedink het nie.  So leer ‘n mens ne! ;) 
 

Attachments

  • SAM_0466.JPG
    SAM_0466.JPG
    150.9 KB
  • SAM_0461.JPG
    SAM_0461.JPG
    173.2 KB
  • SAM_0464.JPG
    SAM_0464.JPG
    154.2 KB
  • SAM_0456.JPG
    SAM_0456.JPG
    143 KB
Nadat ons bene gerek het, klim ons weer op die ysterperde om die res van die eentonige pad na Willeston te volg.

Ek kon nie wag dat die pad moes klaar nie.  Dit was die verveligste  60 km van my lewe!  Nismark stop weer. Ons haal peuselhappies uit en hou die spitsverkeer dop wat verby ons ry. 1 Trok en 2 motors.  Ek was baie lus op die pad te gaan le en slaap!   


(die rots hierso het nogals my oog gevang)
 

Attachments

  • SAM_0467.jpg
    SAM_0467.jpg
    208.5 KB
  • SAM_0472.JPG
    SAM_0472.JPG
    174.7 KB
  • SAM_0473.JPG
    SAM_0473.JPG
    200.2 KB
  • SAM_0475.JPG
    SAM_0475.JPG
    203.2 KB
  • SAM_0477.JPG
    SAM_0477.JPG
    210.8 KB
  • SAM_0478.JPG
    SAM_0478.JPG
    218 KB
Toe ons weer aantoot in Williston se rigting het die omgewing so bietjie begin verander. Die vaal karoo bossies het plek gemaak vir lang wit-geel grasvelde.  Dit was mooi. Veral met die berge wat die prentjie omraam het.  

30 Kilo’s voor Williston het dit begin koud raak.  Die plat pad het nog steeds tot inderewigheid gestrek. Later word mens verras met die pad wat begin kronkel, skielik 'n skerp draaitjie maak en d siedaar, jy’s in Williston se hoofstraat.  

Williston is ‘n  netjiese klein dorpie.  Nadat ons weer die motorfietse se brandstof opgevul het draai ons regs in ‘n stofstraat af. Voor ons is iets wat soos ‘n padstal lyk.  Aitsa! Dis die dorp se eie “krismisgebou”.  ;)

(die laaste foto hier is om jou 'n idee te gee van hoe die kordeelhuisies gelyk het)
 

Attachments

  • SAM_0576.JPG
    SAM_0576.JPG
    117.4 KB
  • SAM_0577.JPG
    SAM_0577.JPG
    134.7 KB
  • SAM_0574.JPG
    SAM_0574.JPG
    121.8 KB
  • SAM_0573.JPG
    SAM_0573.JPG
    118.3 KB
Nismark haal Roefels en Asjas (dis die Wilddog puppies se name)  van die motorfietse af. 

Seker maar om ‘n verveelde kind uit die versoeking te hou. Ons gaan die gebou binne, stap verby die oudtydse Doppies Bar reguit na ‘n koue donker restaurantkamer toe. ‘n Man met groen mamba hempie kom groet en gee opsies waar ons onsself kan tuismaak.  Ons kies ‘n tafeltjie onder ‘n boom langs ‘n sementswembadtjie en bestel koffie.  Nismark gee vir my die kamera en wilddogpuppies en ek weet: it’s showtime! 

Kyk net hoe smeek die tweetjies om te gaan rondsnuffel!
 

Attachments

  • SAM_0479.JPG
    SAM_0479.JPG
    166.1 KB
Alles is beruik, bekruip, en geklim.

En ons sal klop totdat daar vir ons oopgemaak word!  ;)
 

Attachments

  • SAM_0480.JPG
    SAM_0480.JPG
    143.3 KB
  • SAM_0481.JPG
    SAM_0481.JPG
    111.4 KB
  • SAM_0482.JPG
    SAM_0482.JPG
    209.4 KB
  • SAM_0486.JPG
    SAM_0486.JPG
    159 KB
  • SAM_0488.JPG
    SAM_0488.JPG
    198.3 KB
  • SAM_0489.JPG
    SAM_0489.JPG
    138.3 KB
  • SAM_0492.JPG
    SAM_0492.JPG
    209.5 KB
  • SAM_0496.JPG
    SAM_0496.JPG
    121 KB
  • SAM_0498.JPG
    SAM_0498.JPG
    118.7 KB
  • SAM_0500.JPG
    SAM_0500.JPG
    153.3 KB
"Wie is julle!?  Hey!!!!!!!  Wat maak julle  daar by my kosbak!?"  ;)
 

Attachments

  • SAM_0504.JPG
    SAM_0504.JPG
    195.9 KB
  • SAM_0505.JPG
    SAM_0505.JPG
    103 KB
  • SAM_0509.JPG
    SAM_0509.JPG
    157.3 KB

Latest posts

Top