Middel vannie week agterpaaie Kroonstad toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dana3 said:
Baie mooi, voel amper of ek saam was want dis hier op my agterstoep en die koepel bly maar n spesiale plek en ook my gunsteling as ek alleen wil wees. Die bruggie is ook my eerste afklimplek want jy kan nie net verby ry nie, jy MOET daar tyd spandeer. Sien jy gaan NW Bash toe, as Dr se dis reg wil ek ook graag gaan, sal Woensdag weet. Kan moontlik dan saamry.

Ja dis baie mooi daar, en veral so vroegoggend of laatmiddag.

Dan moet ons plan maak om saam Bash toe te ry, sal lekker wees.  Wanneer wil jy ry?  Die Donderdag of die Vrydag?  Laat weet maar dan reel ons 'n bymekaarkomplek

Lekker verby
Ek was vir ses maande op Kroonstad by die John Vorster opleidingskollege - nog die ou Gevangenisdiens

Hi
As a Kroonstader it is good to see other people also taking a interist in the past and having a wish to see things restored back to its former glory.
Someone mentioned a get together in Kroonstad and I think that is easy to arrange, Sidpitt and I are both involved with the Kroonstad Business & tourism (KB&T) and seeing as we are becoming one of the prime rally spots in SA for Bikers , I cant see why we cant arrange a event , maybe with the funds raised going to restore the OLD TOWN HALL.
Chrisd

I really enjoyed this post as a born and bred Kroonstadter. One of my other favourites is the Schoemans Drift, but from another angle, flyfishing for yellows in the rapids. See photo taken the week before you crossed.

Attachments

• IMGA0407.JPG
    IMGA0407.JPG
    29.1 KB
Dorsland, lekker RR man!  :thumleft:

Aan die Crown City mense: dit klink vir my asof julle daaraan moet dink om 'n Kroonstad Bash te organiseer!

PS. Het my diensplig op Genieskool gedoen (1980), maar al die herinneringe aan Kroonstad is darem nie sleg nie!    :biggrin:

Great RR en fotos, om nie die bietjie geskiedkundige herlewing na te laat nie - baie dankie!  :thumleft:

Laat weet asb wat die probleem met die 800 was  :deal:

Hoop jy het die GP verkeer oorleef!  :imaposer:

Has Been 9 said:
Great RR en fotos, om nie die bietjie geskiedkundige herlewing na te laat nie - baie dankie!  :thumleft:

Dankie,  geskiedenis is vir my baie interessant en ek probeer sover ek kan altyd op plekke meer daaroor uit te vind. 

Vanoggend die 800 ingevat Bavaria toe.  Dit is toe inderdaad die brandstofpomp wat onder waarborg vervang is.  So 2 ure nadat ek weer oppie plaas aangekom het, laat weet hulle hy is reg, ek kan hom kom oplaai.  So raaiwat!?  Moreoggend durf ek weer daai verkeer aan  :(  Maar ek moet sê die manne se diens is tot dusver goed gewees. 

Wat lyk dit my al die Kroonstaders het na ander plekke toe verhuis.  Hoekom?  Werksgeleenthede of wat?  Dis hartseer kêrels.

Wat sê julle ons reel 'n rit Kroonstad toe met R100 of wat toegangsgeld en dan skenk ons daai geld aan die restourasiemanne en hulle goeie werk daar?  Laat weet dan kan ons beginne reel.  As julle lus is dan pos ek 'n nuwe thread onder Planning a Ride.  Kom manne, jy ry jou fiets en dis vir 'n goeie doel.

Dorsland said:
Has Been 9 said:

Dankie,  geskiedenis is vir my baie interessant en ek probeer sover ek kan altyd op plekke meer daaroor uit te vind. 

Vanoggend die 800 ingevat Bavaria toe.  Dit is toe inderdaad die brandstofpomp wat onder waarborg vervang is.  So 2 ure nadat ek weer oppie plaas aangekom het, laat weet hulle hy is reg, ek kan hom kom oplaai.  So raaiwat!?  Moreoggend durf ek weer daai verkeer aan  :(  Maar ek moet sê die manne se diens is tot dusver goed gewees. 
Dorsland ek dink hulle kan hom maar op hulle koste kom aflaai by jou.

chrisL said:
Dorsland said:
Has Been 9 said:

Dorsland ek dink hulle kan hom maar op hulle koste kom aflaai by jou.

Jy het 'n punt beet Chris.  Dis dalk veiliger want so groot Krismisboom het ek lanklaas gesien!  Dis (duur) speelgoed net waar jy kyk. R7800 vir 'n baadjie  :eek7: :eek7: :eek7:

Dana3 said:
Baie mooi, voel amper of ek saam was want dis hier op my agterstoep en die koepel bly maar n spesiale plek en ook my gunsteling as ek alleen wil wees. Die bruggie is ook my eerste afklimplek want jy kan nie net verby ry nie, jy MOET daar tyd spandeer. Sien jy gaan NW Bash toe, as Dr se dis reg wil ek ook graag gaan, sal Woensdag weet. Kan moontlik dan saamry.

Dana,  gaan loer bietjie die thread dan kan ons dalk reel om by dié ouens aan te sluit as jy wil.  Enige ander ouens wat will saamry is baie welkom.  PM my of pos op hierdie thread: https://wilddog.net.za/forum/index.php?topic=109498.new#new

Baie dankie vd saamry Dorsland.  Was lekker gewees.

Hou vd manier hoe jy 'n storie verduidelik.  :thumleft:

JMOL said:
Baie dankie vd saamry Dorsland.  Was lekker gewees.

Hou vd manier hoe jy 'n storie verduidelik.  :thumleft:

Bly jy het dit geniet JMOL.  Ek sien jy lei al die volgende generasie op as ek jou avatar so kyk  :)

As jy n Kroonstad bash wil reel, praat met TK Ten, jy gaan nooit weer na n ander bash toe wil gaan nie!!! Hy boer so 20km op die N1 na Ventersburg se kant.