Trailrider
Bachelor Dog
Dit het ek nou baie geniet.
doubleoseven said:“My masker stamp teen jou ding” (met verwysing na die Prinses se helmet wat teen my nekstut kap as sy vorentoe skuif)
“Ek voel dan die wind op my!?”
“Dit voel rerig of ons oop en bloot sonder `n veiligheidsgordel ry”
“Aggenee, my venstertjie is nou vuil” (nadat `n groot gogga haar pletterpet se skerm getref en gevolglik bevuil het)
“Gaan jy vir jou bonnet ook so `n oulike tassie kry?” (met verwysing na ChrisL se brandstoftenk sak)
“Wag, ek wil net gou my hatch oopmaak” (weereens met verwysing na haar pletterpet se skerm)
LuckyStriker said:Dankie vir die interessante en vermaaklike toenadering tot 'nritrapportritverslag.
dit is bevredigend om te sien dat iemand darem die taal met alle erns en respek hanteer.
Ek het die inskiklike foto's ook waardeer alhoewel daar bietjie min van hulle is.
N.S. Dalk wil jy aansluit by GRAP (Genootskap van Regte AfrikaansPraters)?
Jacko said:LuckyStriker said:Dankie vir die interessante en vermaaklike toenadering tot 'nritrapportritverslag.
dit is bevredigend om te sien dat iemand darem die taal met alle erns en respek hanteer.
Ek het die inskiklike foto's ook waardeer alhoewel daar bietjie min van hulle is.
N.S. Dalk wil jy aansluit by GRAP (Genootskap van RegteAfrikaansPraters)? AfrikaansSprekendes
Pffft. ??? :biggrin:
LuckyStriker said:Jacko said:LuckyStriker said:Dankie vir die interessante en vermaaklike toenadering tot 'nritrapportritverslag.
N.S. Dalk wil jy aansluit by GRAP (Genootskap van RegteAfrikaansPraters)? AfrikaansSprekendes
Pffft. ??? :biggrin:
jy't een gemis ;D
Jacko said:Come to think of it, die akroniem is nou totaal gefok want dit lees "GRAS. "
Gasman said:Altyd lekker om van so avontuur te lees.
Kwaai lappiesKwaailappies verslag! :thumleft:
Veldbrand said:Woord!
;DLuckyStriker said:
LuckyStriker said:Veldbrand said:Woord!
haha ...hoe lekker stupid voel ek nou
Enter your email address to join: