stoetbul
Grey Hound
Wat is dan fout met jou hande? Atritus? :imaposer:Snafu said:Wonder of ek ook so baie hulp sou gekry het as die papwiel myne was
Wat is dan fout met jou hande? Atritus? :imaposer:Snafu said:Wonder of ek ook so baie hulp sou gekry het as die papwiel myne was
Op jou ouderdom kry mens nie 'n pap wiel nie maar dit rym bietjie daarmeeSnafu said:Wonder of ek ook so baie hulp sou gekry het as die papwiel myne was
Moenie dat die myle jou bluf nieOrangeswifty said:Op jou ouderdom kry mens nie 'n pap wiel nie maar dit rym bietjie daarmeeSnafu said:Wonder of ek ook so baie hulp sou gekry het as die papwiel myne was
:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Ja Ja JaSnafu said:Moenie dat die myle jou bluf nieOrangeswifty said:Op jou ouderdom kry mens nie 'n pap wiel nie maar dit rym bietjie daarmeeSnafu said:Wonder of ek ook so baie hulp sou gekry het as die papwiel myne was
:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Ja nee jong! - alle bloubulle is nie ongeletterd nie!Snafu said:Orange, jy beindruk my, jou gebrek aan rugby kennis word defnitief uit die weg geruim met jou manier van skrywe.
Die weskus bly vir my baie spesiaal en hoop julle het dit ook so ervaar.
General-Lee said:swifty.....jy het nie al die fotos op gesit nie......... :mwink:
Ek dink Willem se girl kyk ook na die ride reportSnafu said:General-Lee said:swifty.....jy het nie al die fotos op gesit nie......... :mwink:
Ja, soek ook DAAi een
Orangeswifty said:Ek dink Willem se girl kyk ook na die ride reportSnafu said:General-Lee said:swifty.....jy het nie al die fotos op gesit nie......... :mwink:
Ja, soek ook DAAi een
Ek is bang sy los hom vir my as sy die storie om die foto hoor
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Enter your email address to join: