Harry the Buffalo
Race Dog
Subscribe
Ja dis darm nie lekker om met 'n ander ou se akker in jou mond wakker te word nie.......................terwyl die flash van die kamera loop!General-Lee said:nee Wat.... kom ons los maar daai foto maar net daar in Calvinia.....of hoe se jy Swifty :mwink:
:imaposer: :imaposer: julle blou bul manne is agter mekaar kerels....of hoeOrangeswifty said:Ja dis darm nie lekker om met 'n ander ou se akker in jou mond wakker te word nie.......................terwyl die flash van die kamera loop!General-Lee said:nee Wat.... kom ons los maar daai foto maar net daar in Calvinia.....of hoe se jy Swifty :mwink:
General-Lee said:ek sal vanaand my fotos op sit en aan gaan met die storie...... :mwink:
eepwall: eepwall: :3some:Snafu said:General-Lee said:ek sal vanaand my fotos op sit en aan gaan met die storie...... :mwink:
Hou dit net by die ride report asb
MrBig said:Lyk na n lekker naweek. :thumleft:
Wat's Marius se forum naam?
Is hy n Koegelenberg?
Sover my kennis strek is hy nie op die forum nie,nie seker wat sy van is nie. :thumleft:MrBig said:Lyk na n lekker naweek. :thumleft:
Is hy n Koegelenberg?
Hoor hier General Lee - ek dink nie Stoetbul weet van daai foto wat ek van hom geneem het wat soos Willem s'n lyk nie - Hy het nog te vas geslaap die sondagoggend.Snafu said:General-Lee said:ek sal vanaand my fotos op sit en aan gaan met die storie...... :mwink:
stoetbul said:Sover my kennis strek is hy nie op die forum nie,nie seker wat sy van is nie. :thumleft:MrBig said:Lyk na n lekker naweek. :thumleft:
Is hy n Koegelenberg?
Kyk hier ou VLEISKUIF,ek het jou net begin like,moenie nou die Blou maniere op my kom trek nie :3some: :imaposer:Orangeswifty said:Hoor hier General Lee - ek dink nie Stoetbul weet van daai foto wat ek van hom geneem het wat soos Willem s'n lyk nie - Hy het nog te vas geslaap die sondagoggend.Snafu said:General-Lee said:ek sal vanaand my fotos op sit en aan gaan met die storie...... :mwink:
Miskien moet ak hom maar post? Wou nog altyd 'n foto van 'n bloubultril in 'n WP ondersteuner se mond neem - nou het ek een!
Enter your email address to join: