Vis Arend said:Ek is uiteindelik op maar kry nie werklik die knie gebuig nie. Ek laat hom maar so aan die kant afhang. Ek vat die pyn en ruil die ratte vining tot 5de en hou hom daar. Dis nog net so 60km tot by Helmeringhausen. Ons ry sonder stop en Helemringhausen kan nie gou genoeg kom nie.
Uiteinde het ons ‘n kamer en die vrou by die hotel bring ys om op die knie te sit. Sy wil my sommer Luderitsz toe neem om die dr te sien. En weier, sy gee my egter ander pynpille as die gewone panado wat ons het. Ek lê op die bed met ‘n reguit knie, yssak op en daai pille klap my, ek raak aan die slaap en verggeet ek het pyn.
Ons maak planne, gaan ons terugdraai of gaan ons aan. Ek kan voel daars groot moeilikheid in daai knie. Ek se vir die vrou ek sal in die oggend besluit of ons aangaan, ek sal dan kyk hoe ek voel en hoe die knie voel.
Ons aandete is by die verblyf se kostes ingesluit, so ons eet soos properste toeriste daai aand. Ons word bedien soos konings, ek sit net en eet, die knie kry rus.
Ian in Great Brak River said:Is Pascal die Amerikaaner nog die eienaar van Solitaire? Hy het gou die pryse verhoog in die tyd na hy dit gekoop het, so 6 of 7 jaar terug. Destyds het hy al gepraat van die kamplek wat verbeter sou word. Lyk my hy het die storie vergeet ...
ChrisL - DUSTRIDERS said:Hoekom is ek altyd honger na ek een van julle RR's gelees het?!! eepwall:
Smaak my Remhoogte word ook nou bakstene gegooi vir die Avis karretjies.
Volgende keer as julle weer vandaar na Mariental moet ry draai regs aan bopunt van Remhoogte en hou verby Lepelstore en regs by die T junction na hom en later n links rigting Schlip. Wanner julle dan die B1 T het julle net 40 kilos oor Mariental toe op teer. :thumleft:
Hoop die reen het vir daai klein perdjie betyds kos gebring.
Enter your email address to join: