VIS ARENDE IS WEER NAMIBIA TOE, DAREM NET DIE SUIDE

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
jis maar dis darem weer n klas ride report hierdie  :thumleft:

Baie bly julle lappies grond koop was nie te erg nie. Net jammer van daai knie...maar hy was mos al voorheen reeds dodgy. Eks mal oor die foto van Louis met die spul honde om hom.

Gaan ry maar eers weer met die Prado 'n draai tot daai knie heeltemaal gesond is  :thumleft:

Rexc-w said:
Vis Arende - dankie vir die deel van julle trippie.  Lekker dat julle dit saam kan geniet.

Baie sterkte met die herstel van die oom se knie. Dit is maar 'n lastigheid, veral as mens woelige mense van natuur is.

BAie dankie Rex, ek geniet jou rr net so baie.  Ek sien jy het baie van die paaie wat ons gery het ook gedoen, jou trip was egter net op die regte tyd, myne was net te vroeg, dus kan jy nie die effek van die reen sien nie.  Maar dit was nogsteeds lekker. 

Die knoeg moet maar sy gang gaan, stil sit kan ek nie, so hy moet dit so aanvaar.  :biggrin:

Lem said:
jis maar dis darem weer n klas ride report hierdie  :thumleft:

Baie bly julle lappies grond koop was nie te erg nie. Net jammer van daai knie...maar hy was mos al voorheen reeds dodgy. Eks mal oor die foto van Louis met die spul honde om hom.

Gaan ry maar eers weer met die Prado 'n draai tot daai knie heeltemaal gesond is  :thumleft:

Dankie Lem, waardeer jou mooi woorde.

Ja jong, daai knie se strooi loop al 'n pad, ek dink maar net die val het hom nou finaal oor die afgrond gestoot.  My nuuf braces arriveer vandag, dan staan die Prado en dis weer volspoed bikes, ons moet fiks word vir ons Koakoland trip begin Mei.    Nou einde Maart is dit die Slumdogs bash, dan begin April WC bash en ons wil kyk om dalk die Ben10 te doen voor ons Nam trip.  So, daai brace moet sy ding doen.  :thumleft:

Dankie vir die lekker saamry en mooi kiekies!

Oom gaan seker minder powerslides doen in die vervolg, met dit dat dit lei tot knievervangings!!
Alle voorspoed vir die herstel en operasies, ek hoop die pyn is nie te erg op die lang ritte nie!

0012 said:
Dankie vir die lekker saamry en mooi kiekies!

Oom gaan seker minder powerslides doen in die vervolg, met dit dat dit lei tot knievervangings!!
Alle voorspoed vir die herstel en operasies, ek hoop die pyn is nie te erg op die lang ritte nie!

Thank man.  :thumleft: :thumleft:

Powerslide is ou nuus, klaar met daai goed.  :patch:  :biggrin:  Ek het ook nou net lekker reggekom om weer nic wheelies te gooi, daai k@k los ek nou onmiddelik.  :lol8:

Vis Arend ek moet vra hoe vind jy die 650 teen die Rally ? As jy saam n CRF 250 ry is ekstra sped tog nie nodig nie en die 250 is effe ligter. Het jy hom te klein gevind ?

sidetrack said:
Vis Arend ek moet vra hoe vind jy die 650 teen die Rally ? As jy saam n CRF 250 ry is ekstra sped tog nie nodig nie en die 250 is effe ligter. Het jy hom te klein gevind ?

Die enigste rede waarom ek die 650 gekry het was oor vrag dra op die tipe trips.    Alhoewel ek my 250 se suspensie verbeter het, het ek hom nog te lig in die broek gevind.  Ek is eintlik spyt ek het hom verkoop, sou graag beide wou he.  Ek dra maar die meeste gewig op so trip en die 650 weet nie daarvan nie.  Tog is die 250Rally min of meer dieselfde gewig as die 650, as ek nie mis het nie mag die 650 effe ligter wees.  Maar glo my, die 250 ry gemaklik waar die 650 loop.

En dan natuurlik die krag, daars nie 'n vergelyke nie, en hoe sou ek dan nou geval het as ek op die 250 was.  :biggrin: 

Dit maak sin, oppas net het al gehoor van 650L's se subframes wat moeliheid gee. As Honda net daai Rally n 450 / 500 wou maak met stywer suspensie

sidetrack said:
Dit maak sin, oppas net het al gehoor van 650L's se subframes wat moeliheid gee. As Honda net daai Rally n 450 / 500 wou maak met stywer suspensie

Daai sal 'n wenner wees.  :thumleft: :thumleft:

Gehoor van daai subframe, dankie. 

Hallo Visarende! Kon nou nie lekker slaap vanmôre nie - biki warm en katte en muskiete het gepla. So dit was perfek om 'n lekker koffie te maak en julle storie te lees. Was biki benoud toe ek by die knie petalje kom (lyk my dis nogal 'n ding op 'n duitswes trip). Het toe maar eers nog' n beker koffie gekry om myself te versterk en aangelees. So bly om te sien julle kon darem die trip so op eie stoom klaarmaak. Dankie, dit was lekker om te lees, en die fotos laat my gedagtes sommer punt trek.

Hoop die nuwe brace werk mooi. 👍
Groete A

roxenz said:
Hallo Visarende! Kon nou nie lekker slaap vanmôre nie - biki warm en katte en muskiete het gepla. So dit was perfek om 'n lekker koffie te maak en julle storie te lees. Was biki benoud toe ek by die knie petalje kom (lyk my dis nogal 'n ding op 'n duitswes trip). Het toe maar eers nog' n beker koffie gekry om myself te versterk en aangelees. So bly om te sien julle kon darem die trip so op eie stoom klaarmaak. Dankie, dit was lekker om te lees, en die fotos laat my gedagtes sommer punt trek.

Hoop die nuwe brace werk mooi. 👍
Groete A

Baie dankie, waardeer dat jy die trip gelees het.  :thumleft:  :thumleft:

Ek sit selwers vroegoggend wakker, nie oor hitte of katte nie, maar wel oor die lekker reen wat hier op die dak val, te lekker man. 
Ja, ek het nuuf braces gekry en hulle pas soos 'n handskoen, loop nou permanent met die een op die linkerbeen.  Hopenlik kan die kant ligamente nou ongehinderd aangroei. 

Snaaks hoe dinge werk.  Ons hoop en bid vir reen, nou reen dit te lekker maar intussen is die nuwe braces hier, ons wil gatskuur op die motorfietse maar die wereld is sopnat hier buite.  Maar ek verkies die reen, sal wel weer kans kry om die braces behoorlik uit te toets. 

mooi loop en groete tuis.  :thumleft: :thumleft:

Wat n lekker lees :thumleft: Nice om te sien hoe mev Vis Arend daai CR'fie vasvat  :ricky:

Oom Vis, hoekom is jy so kwaad vir jouself dat jy altyd 'n vloermoer moet gooi en jou arme knieg beseer?  Jy het seker pynpille in grootmaat gekoop want daai knieg en fietsry kan glad nie maats gewees het nie. As jy jouself wil opfoeter, laat weet my, hier is baie handewerk vir jou.  Boerdery maak jou mettertyd amper so moertoe soos van 'n fiets afval.

Roxtar said:
Wat n lekker lees :thumleft: Nice om te sien hoe mev Vis Arend daai CR'fie vasvat  :ricky:

Dankbaar, ja sy laat lees met daai scooter,  ek gaan 'n cc injen inbou, sal sal nie weet nie.  :biggrin:

Dorsland said:
Oom Vis, hoekom is jy so kwaad vir jouself dat jy altyd 'n vloermoer moet gooi en jou arme knieg beseer?  Jy het seker pynpille in grootmaat gekoop want daai knieg en fietsry kan glad nie maats gewees het nie. As jy jouself wil opfoeter, laat weet my, hier is baie handewerk vir jou.  Boerdery maak jou mettertyd amper so moertoe soos van 'n fiets afval.

Ai ou Dors, dis nou as 'n jong ou man sy lyf tiener wil hou dan loop hy so.  Dankie vir daai aanbod op die plaas, maar ek wil my darem nog geniet totdat ek moertoe is, daai gaan 'n sukkel moertoe wees.  :lol8: 

Jis Louis en Nannie, dit was lekker om julle uiteindelik te ontmoet! Kannie wag vir Mei nie. Dit gaan n voorreg wees om saam julle te ry :thumleft: :thumleft:

ETS said:
Jis Louis en Nannie, dit was lekker om julle uiteindelik te ontmoet! Kannie wag vir Mei nie. Dit gaan n voorreg wees om saam julle te ry :thumleft: :thumleft:

Ditto, die ontmoeting met julle was een van die hoogte punte op ons trip.  Ons is baie bly jy gaan ook Mei maand noord.  :deal: :thumleft: :thumleft:

Baie lekker man, taniie Vis ry darem daai 250 dat die stof staan. Hoop knie word gou better is maar 'n veter so knie.

LRFan said:
Baie lekker man, taniie Vis ry darem daai 250 dat die stof staan. Hoop knie word gou better is maar 'n veter so knie.

Dankie en dankie vir die beterwense van die knie, maar hy het nie 'n keuse nie, hy weet net nog nie hoe hardegat ek is nie.  :lol8: