Die dag sou baie vinnig baie interesant word. Andries en Johan het albei so 100 m van mekaar in dieperige water vasgesit. Ons het eers Johan se fiets gaan uithaal en toe ons seker 'n halfuur later Andries se fiets losgesukkel het het daar water by die uitlaatpype ingeloop tot bo-op die pistons. Gelukkig terwyl die bike af was so daar kon nie veel skade wees nie. Ons het die bike teruggestoot vir omtrent 50 m na die naaste droe grond. Die seil en gereedskap is vinnig uitgehaal, dis mos maklik, draai die plugs uit, haal die water uit, sit alles aanmekaar en ry weer - of so het ons gedink. CURVEBALL!! Die plugspanner wat ons by ons het was nie die regte een nie. Hy is wel 16 mm maar te dik om in die diep gat waar die plug sit in te pas. Die spanner mag nie wyer as 20 mm wees nie.
Andries is weg met 'n ander bike om hulp te gaan vra by die kamp. Die eienaar was nie baie hulpvaardig nie en wou nie eers 'n Landrover gee om die bike tot by die teerpad te neem nie. Seker ook maar goed anders moes ons nog die ding ook teen die pad heelmaak!!
ot:
Daar was net een uitweg, ons moes self die fiets tot by die pad kry. Ons het probeer om hom deur die eerste lang stuk water te stoot, maar het vinnig besef dit sal nie werk nie. Ons het nie geweet of dit sal werk nie, maar het besluit om hom te probeer sleep. Dit het baie moeilik gegaan en ons het kort-kort vasgesit. Dan moes die agterste bike vorentoe gestoot word sodat ek hom kan ruk. Deur die dik sand moes Andries in my spoor ry omdat die tou tekort was om aan die anderkant van die pad te ry. Die 950 het baie warm geword en ons moes af en toe stop sodat hy kan afkoel. Ek het ook geleer dat dit 'n besonderse poging sal verg om 'n 950 se clutch te brand. Daar is selfs op 'n stadium met Andries se 950 geploeg nadat hy agter my geval het, veelsydige goed - die 950's!! :thumleft:
Seker 4-5 ure nadat ons by die kamp weg is het ons by die teerpad uitgekom. Ons het net gestop toe stop daar 'n man wat ons 4 dae te vore by Kang ontmoet het en help ons met 'n langer. Hy was sekerlik gestuur!!
Ons het besluit om die bike tot in Rundu te sleep en daar 'n plan te maak, 360 km verder. Popa valle was darem net 160 km ver weg en ons het besluit om daar te slaap en die volgende dag die 200 km Rundu toe aan te pak. As iemand dalk wonder, 'n 950 gee 9 km/liter as hy nog een sleep. Die slepery het heel goed gegaan en ons het selfs later begin om ander voertuie verby te gaan. Die enigste opwinding was toe ons 2 jong koedoe's moes vermy met 5 m tou tussen ons.
Ons het darem skemeraand by Popa valle aangekom en besluit ons verdien vanaand 'n chalet.
Tussen al die gesukkel deur het ek ongelukkig nie krag gehad vir veel foto's neem nie. Hier is darem 'n paar...