Dorsland trek Tankwa toe

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dis baie mooi.  Ek geniet die saamry.  :thumleft:

Dorsland said:
Jakkals said:
Ja dit is 'n dorre wereld daai Dorsland, maar ook een van my gunsteling plekke om alleen rond te ry.

Ek ry lekker saam.  :thumleft:
Ek het jou daar gesien Jakkalas, 'n jakkals sluip nie maklik by my verby nie 8)

b5c92fdf1b38e722429dab0221aa803c.jpg

Ja, jy moet versigtig wees, hierdie Jakkals sluip stil stil orals rond.  :imaposer: :imaposer:

Ek plak nie meer daai stickers nie, die mense sê dit bemors die borde, ek maak nou maar my merk teen die paal soos 'n reun hond.

Ek raak nou somer lus om volgende naweek weer daar te gaan rond sluip,  as daai ou sening van Brakpan eendag die kant toe trek sal ek hom ook maar die mooi van die Karoo gaan wys, dalk help dit vir my erf porsie.

Vra vir Koos by Middelpos Hotel van die twee bikers en die knipmes episode, hy behoort dit nog te onthou, lekker lag storie daai van ek en 'n vriend wat eendag daar weg getrek het na 'n veterige ontbyt.

Hou op fotos neem en kom aan man! Hier wag 200 ooie wat moet Bloednier gespuit word! (En los in hemelsnaam die skilpaaie uit) ;)

@ Garfield : ek slaap Vrydagaand by Cederberg Oasis as jy wil kuier? Ek weet nie hoe ver dit van jou af is nie

Ek sit ook voor in die ry vir die lekker RR.  

Ons gaan jou mis by Winterberg, maar sienende die RR is jy vergewe.  :biggrin:

Dankie vir die deel Dorsland.  Jou skryfstyl is uit die boeke uit.   :thumleft:  :thumleft:  :thumleft:

Geniet daai besonderse deel van die aarde en wees veilig.  Ons wag in spanning vir die res.    :sip:

Dorsland jy het 'n gawe met woorde, geniet jou rr terdee en kan nie wag vir die res nie :sip:

Nou op Loeriesfontein by ou Hinksding aangekom. Sjoe kêrels, 35 grade buite my ryklere :eek:

Bietjie saam die Amageza ouens gery, maar dis 'n storie vir later innie RR.  ;) >:D :imaposer:

Dorsland said:
Nou op Loeriesfontein by ou Hinksding aangekom. Sjoe kêrels, 35 grade buite my ryklere :eek:

Bietjie saam die Amageza ouens gery, maar dis 'n storie vir later innie RR.

Dis funny, kon hulle darem byhou met daai KTM's  ???  :imaposer:

Mooi wereld anders as die bos maar net so mooi ek geniet dit baie. :ricky:

Hel ek het nou lanklaas so lekker gelees aan 'n RR.Doen net so voort en geniet die trip verder :thumleft:

Dis nou n lekker vrydag mirrag saamry RR. Lekker man

Bie said:
Ek wonder of die 200 ooie nou darm al geent is.

Ja darem, ekt die hele oggend Amageza gekyk en moes die job toe namiddag in die lekker warm son aanpak. Ekt 'n wakende oog gehad waaraan ek, however, glad nie gewoond is nie.

My neef het my hoeka vandag fotos gestuur van Kamdanie en hoe die water afgekom het daar op Graafwater. Hulle het 30mm reen gehad.