Harry the Buffalo
Race Dog
KOM ekke gee julle so n bietjie backround INFO van "KOSIE atch: atch: atch:"Hy is nou gere-tire!!! Dankie fok tog daarvoor atch: atch: atch: Maar in sy dae was hy die lead vanne n "BOERE"orkes!!! Hulle het aan daai boere orkes kompetiesies op TV deel geneem :thumleft: HY oefen nie meer nie maar KAN die konsertiena en die gitaar speel!!! En as mens da by hom kuier MOET daar musiek gemaak word!!! Nou Oudste weetie baie van instrumente affie atch: Maar ekke kry n "shaker!! En ek moet saam musiek maak!!! So veel so dat my farking been pot blou is die volgende oggend!!!!! Hy weet van vis , mossels en kreef duik!!!!! En as hy hoor ons kom!!!!! dan iis daar kreef!!!!! "Hotnotsvis"en alles wat lekker is oppie menu!!!!!!! Ek vertrou hom met alles behalwe my "DOP".... Want DAAI Toppie hettie brieke nie eeeen ek weet daar gaan my "CALANDER"weer in sy moer in eepwall: eepwall: eepwall: Ekke traai moer hard om sooo soort van te onthou wat gebeur het!!!! En gaan traai om te report!!! Ma onthou ekke is net n mens!!!!!! n GEWONE mens ot: ot: ot: