IN FLIGHT WITH THE FISH EAGLES – NAMIBIA, BOSTWANA, ZIMBABWE

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Jondu said:
Hell oom Vis. Dit was nou lekker!
Ek dink nie ek het die "skills" om so te ry nie, maar werk daaraan.
Net n paar vrae as oom tyd het:
Jou banddrukke?
Dalk jou paklys?
Het jy dal die GPS roete beskibaar?
Matrasse gebruik?
Ek is nog nuut in die " game" en probeer mevrou nog oortuig. Ek is een van daai manne wat nog n waaentjie sleep met my bakkie op die trips.
Weereens baie dankie. Ek dink n groot deel van die trip is die sktyf van die artiekel wat my aanbetref beter geskryf is as enigge artiekel in n tydskrif.
TNX

:thumleft:
Banddruk op teer - voor 2.7bar, agter 3bar, op grond en sand afgeblaas voor - 1.5bar, agter 1.8
Paklys is 'n lang storie, sal kyk of ek een kan op sit.
GPS roetes sal ek netnou laai.
Klymit static v matrasse gebruik, werk puik, is lig en pak klein op, het ook nie 'n pomp nodig nie.  Dit was die beste wat ek nog op die grond gele het.

Die waarde van so 'n trip kan nie in geld bepaal word nie, die waarde is einltik baie eenvoudig - priceless.

Routes attached.

Attachments

• 8 - 30 Windhoek na Gonikontes.gdb
    53.4 KB
  • 9 - 1 Mei Goanikontesl to Rhino Ugab camp.gdb
    34.4 KB
  • 10 - 2 Mei Rhino Ugab camp to Aba-Huab Rest Camp.gdb
    51.2 KB
  • 11 - 3 Mei Aba-Huab Rest Camp to Ongongo Hot Spring.gdb
    29 KB
  • 12 - 4 Mei Ongongo Community camp to Epupa Falls.gdb
    48.9 KB
  • 13 - 5 Mei Epupa to Swartbooisdrift.gdb
    39.5 KB
  • 14 - 6 Mei Swartbooidrift na Ruccana.gdb
    32.6 KB
  • 15 - 7 Mei Ruacana to Rundu.gdb
    46.6 KB
  • 1 tot 7 - 23 tot 29 mary tot windhoek kuier.gdb
    142 KB
More

Attachments

• 25 - 17 Graaff-Reinet to King Williams Town.gdb
    33.5 KB
  • 24 - 16 Mei Verneukpan to Graaff-Reinet.gdb
    26.8 KB
  • 23 - 15 Mei Molopo to Verneukpan.gdb
    43.1 KB
  • 21 - 13 Mei Gobabis to Gochas.gdb
    24.7 KB
  • 20 - 12 Mei Ghanzi to Gobabis Camping area (Goba-Goba Lodge).gdb
    18.6 KB
  • 19 - 11 Mei Planet Baobab to Ganzi Tautona Lodge.gdb
    31.3 KB
  • 18 - 10 Mei Thebe River Safaris (camp) Planet Boabeb.gdb
    17.8 KB
  • 17 - 9 Mei Katima Mulilo to Victoria Falls.gdb
    30.5 KB
  • 16 - 8 Mei Rundu to Katima Mulilo.gdb
    26.3 KB
Kom kom nou.... Het julle laag gevlieg die 14de... daai file is missing.  Seker maar op die Arende se vlerkies gewees.

Ek sien julle het ook Verneukpan van die agterkant ingekom soos ons.

woody1 said:
Kom kom nou.... Het julle laag gevlieg die 14de... daai file is missing.  Seker maar op die Arende se vlerkies gewees.

Die 14de is van Swartbooidrift na Ruacana, maar ons het mos van Epupa verby Swartboois en Ruacana gery tot by Ondangwa, daai gedeelte Ondangwa toe is nie op nie.

Ons het dieselfde as julle oorgekom, die afdraai bordjie gesien maar aangeneuk soos die GPS seg.  Klein foutjie.  Daai eerste hek was ook toegedraai met blou draad, maar ek het MacGayver tool.  :biggrin:

REALLY ENJOYED this report..
Thanks for the time & effort putting it all together...
The scenery & pics are super, I must get to some of these places..

Vis Arend said:
woody1 said:
Kom kom nou.... Het julle laag gevlieg die 14de... daai file is missing.  Seker maar op die Arende se vlerkies gewees.

Die 14de is van Swartbooidrift na Ruacana, maar ons het mos van Epupa verby Swartboois en Ruacana gery tot by Ondangwa, daai gedeelte Ondangwa toe is nie op nie.

Ons het dieselfde as julle oorgekom, die afdraai bordjie gesien maar aangeneuk soos die GPS seg.  Klein foutjie.  Daai eerste hek was ook toegedraai met blou draad, maar ek het MacGayver tool.   :biggrin:

BREAKING AND ENTRY????? Die manne in blou gaat jou soek!!!!!!!! :imaposer: :imaposer: :imaposer:

spoedvark said:
Vis Arend said:
woody1 said:

Ons het dieselfde as julle oorgekom, die afdraai bordjie gesien maar aangeneuk soos die GPS seg.  Klein foutjie.  Daai eerste hek was ook toegedraai met blou draad, maar ek het MacGayver tool.  :biggrin:

BREAKING AND ENTRY????? Die manne in blou gaat jou soek!!!!!!!! :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Nou wie gaan vir hulle vertel waar ons bly?  >:D

What a great ride report, I really loved following your adventure. Well done on tacking this on your own, that takes a lot of courage and faith in your abilities and that of your bike.
Thanks for taking the time to share it with us.

Thanks for sharing this with us. I really enjoyed this. Liked your stops on the road for padkos  Shows what a little imagination can do.

so lekker rr gewees baie dankie! en die facts, figures en budget help regtig baie  :thumleft:
baie dankie vir die saamry. hou die blink kant bo  :ricky:

Thanks for the super RR!!  :laughing4:

We tend to focus on the rider and his experiences, but I would love to hear Mev. Visarend's tips and insights for other SWAMBOs who might consider undertaking such an long trip as pillion.  :deal:

heti said:
Thanks for the super RR!!  :laughing4:

We tend to focus on the rider and his experiences, but I would love to hear Mev. Visarend's tips and insights for other SWAMBOs who might consider undertaking such an long trip as pillion.  :deal:

Her side of the story is on the way.  :thumleft:

Dankie vir jul moeite met die RR,  het dit baie geniet!  Wat my fassineer is met hoe 'n lekker aanslag Mev Vis so saam met jou in die sand duikrol.  Ek dink my vrou se sin vir humor sou erg beproef  geraak het met 3 valle in 20 km,  soos op jou vriende se plaaspad.

Truly inspiring RR thank you, R.I.P. Hasie, Do you mind sharing your pot bread recipe?

WILDCOAST said:
Truly inspiring RR thank you, R.I.P. Hasie, Do you mind sharing your pot bread recipe?

The one served with wild rabbit stew ;)