chrisL said:jimjim jy moet asb ophou om na die bashes te kom of kom met n ander bike...........want ek eye jou bike te veel!!! :imaposer:jimjim said:Dit was nou 'n lekker uitstappie. Nice om weer met die dogs te chat. Thnx Operator - jy't goed ge-organize. Thnx aan die boere ook.
Fenderbender said:Maar waar is die foto's van die manne wat gaan sand ry het ? eepwall:
chrisL said:Oempie Foe-rie vertel my Sondagoggend moes hy die blou hokkie aandurf. Dit was n saak vir die riete.
Hy sê toe hy binne is kon hy nie omdraai nie!!! En net toe hy sit da kantel die hokkie!!!
Da bekêk hy hom toe sommer van die skrik!!!! :imaposer: :imaposer: :imaposer:
fat b said::imaposer: selle met my , gelukkig kon ek maar uithou TOT IN MOSSELBAAI :eek7: Dit was darem frikken lekker om weer my eie troon te kan gebruikchrisL said:Hy sê toe hy binne is kon hy nie omdraai nie!!! En net toe hy sit da kantel die hokkie!!!
Mar dis wat ek gemeen het. Die kantel het dinge net vinniger laat gebeur!!Oom Foe-rie said:chrisL said:Oempie Foe-rie vertel my Sondagoggend moes hy die blou hokkie aandurf. Dit was n saak vir die riete.
Hy sê toe hy binne is kon hy nie omdraai nie!!! En net toe hy sit da kantel die hokkie!!!
Da bekêk hy hom toe sommer van die skrik!!!! :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Hey duusman ............... nou sit jy mos stukkie lieg by ..................... > Ek het my net amper beskyt toe die hokkie kantel ............... kon darem alles binne die balie hou en nie soos jy wat moes klere weggooi langs die pad nie :imaposer: :imaposer:
:laughing4: :bootyshake: :bootyshake:DRAZIL said:My daughter and I nearly went past the Calabash as we did not see Stoeties trailer in the car park and thought we were at the wrong venue. >
Die manne van PE bra!Trailrider said:Ek wonder oor die ding. Stoetie het vars en vrolik in gery gekom en net na dit het 'n leë trailor ingery gekom...
Wie sleep nou 'n leë trailor?
Stoetbul said:Die manne van PE bra!Trailrider said:Ek wonder oor die ding. Stoetie het vars en vrolik in gery gekom en net na dit het 'n leë trailor ingery gekom...
Wie sleep nou 'n leë trailor?
Enter your email address to join: