:laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
R-O-V-Rat said:Dis Adventure riding kêrels nie adventure drinking nie! eepwall:
Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Dis Adventure riding kêrels nie adventure drinking nie! eepwall:
Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Heimer met 'n uitsig soos daai ..... sou ons dam seker so ietsie gevat het. (net 'n grappie)Heimer said:Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Janee, daai twee wen verseker die prys vir die beste roete. (Ek terg net so bietjie )
Ek was natuurlik weer daar vir al die verkeerde redes. >
V-Strom said:Heimer met 'n uitsig soos daai ..... sou ons dam seker so ietsie gevat het. (net 'n grappie)Heimer said:Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Janee, daai twee wen verseker die prys vir die beste roete. (Ek terg net so bietjie )
Sien jou op die berg....waar is dit nou weer???? Cheers :imaposer:Heimer said:V-Strom said:Heimer met 'n uitsig soos daai ..... sou ons dam seker so ietsie gevat het. (net 'n grappie)Heimer said:Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Alte seker 8)
V-Strom said:Sien jou op die berg....waar is dit nou weer???? Cheers :imaposer:Heimer said:V-Strom said:Heimer met 'n uitsig soos daai ..... sou ons dam seker so ietsie gevat het. (net 'n grappie)Heimer said:Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Alte seker 8)
Waar was daai pad???Archangel said:V-Strom said:Sien jou op die berg....waar is dit nou weer???? Cheers :imaposer:Heimer said:V-Strom said:Heimer met 'n uitsig soos daai ..... sou ons dam seker so ietsie gevat het. (net 'n grappie)Heimer said:Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Alte seker 8)
:laughing4: :laughing4: :laughing4:
Jis ek het nou lekker gelag vir al die replies.
Ek was opsoek na die plek...
Maar ai, dit was tevergeefs. :-\
:laughing4: :laughing4: :laughing4:Operator said:Arch...........het jy nou besef en aan jouself erken dat jy hopeloos verdwaal het en geensins
weet hoe werk 'n GPS nie ot:
Jy BEDOEL, waar IS daai pad. Ek is seker die berg is nog net waar hy was Saterdag.......LOLV-Strom said:Waar was daai pad???Archangel said:V-Strom said:Sien jou op die berg....waar is dit nou weer???? Cheers :imaposer:Heimer said:V-Strom said:Heimer met 'n uitsig soos daai ..... sou ons dam seker so ietsie gevat het. (net 'n grappie)Heimer said:Piet Coke said:Point Taken :thumleft: Ek sal dieselfde gedoen het as ek kon :drif:R-O-V-Rat said:V-Strom said:Ek dink jy het 'n punt daar beet... :imaposer: :imaposer: :imaposer:Piet Coke said:Ek wonder of hulle nie dalk uitstaande FINES het nie en dus op die manier die ROAD BLOCKS probeer VERMY het....LOLV-Strom said:Hulle wou seker nie saam met ons ietsie drink nie. Heimer en Piet almal is nie so dors soos ons nie. :mwink:Piet Coke said::laughing4: :laughing4: :laughing4: :laughing4: :imaposer: :imaposer: :imaposer:Heimer said:??? Het niemand julle van die teerpad vertel nie. Dis vroeg in die vorige eeu al klaargemaak en intussen 'n paar maal opgeknap. :ricky:
Alte seker 8)
:laughing4: :laughing4: :laughing4:
Jis ek het nou lekker gelag vir al die replies.
Ek was opsoek na die plek...
Maar ai, dit was tevergeefs. :-\
Enter your email address to join: