madmike999
Race Dog
- Reaction score
- 0
- Bike
- Honda XRV 750 Africa Twin
ditto :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Rogue said:...my man wat nie net vakansies nie maar ook ons lewensreis só die moeite werd maak. Dude, op jou motorfies ry ek saam tot in lengte van dae!
Eisbein said:My vrou het vanoggend kom sê sy het Facebook memory gekry waar ons net terug by die huis geland het 12 jaar terug
Siende dat ons nog nie weer so iets op die skaal gedoen het nie dink ek ek kan die maar (al is dit net vir my eie nostalgie/depressie) terug na die voorgrond bring
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Lem said:Eisbein said:My vrou het vanoggend kom sê sy het Facebook memory gekry waar ons net terug by die huis geland het 12 jaar terug
Siende dat ons nog nie weer so iets op die skaal gedoen het nie dink ek ek kan die maar (al is dit net vir my eie nostalgie/depressie) terug na die voorgrond bring
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
jis man Eisbein, dankie dat jy hierdie thread kom bump het. Dit was nou 'n lieflike, meevoerende stukkie lees. Sekere van daardie plekke lyk ongelukkig 12 jaar later nie meer soos 12 jaar gelede nie, maar met die regte ingesteldheid krap mens al die hidden gems uit die areas uit. Ek het nou sommer weer paar pointer raakgelees vir ons volgende toer. :thumleft:
Enter your email address to join: