Donker Sondag oggend trek Mof weg om sy familie in Vioolsdrift te gaan kry. Ons res staan stadig op en begin pak. Ons WDs getalle was so 13 stuks en hopelik kan dit volgende jaar beter :thumleft:
:deal:
Ons groet TAAI en kie en gaan groet vir Rickus en familie. Ek ry ook sommer so paar strate op en af. Dis my vyfde keer op Koës maar ken eintlik net die garage en hotel(hel dit klink sleg) :eek7:
Rickus en Eugene julle en jul vrouens is duidelik n aanwins vir hierdie klein dorpie en ek hoop van harte julle gaan nog baie jare gelukkig hier woon en werk en dat die Koës Rally sommer nog groot gaan word. Dankie vir jul moeites vir ons paar manne. :thumleft:
Kyk hoe lê die strooikolle waar ons tente was!! Dit werk!!
:deal:
Die Wilddogvlag (ja daar was een) lyk moeg na die naweek!!
Vroeër die week het ek n roete aan Weskus genoem wat ek wil ry indien hy belangstel huistoe. Nognie gedoen sê hy en dit sal lekker wees. Ek het al twee keer net n gedeelte van die roete gedoen. Ek moet erken die trip het my fisies hard pak gegee en ek weet nounog nie hoekom en moes my mind opmaak of ek kans sien vir die roete. Ek het eers in Keetmanshoop sondag oggend besluit ek vat die kans en het darem geweet
Weskus sal mooi na my kyk aangesien sy hanteerder se laaste woorde was "Dewald kyk mooi na die oom hy is oud!!! :imaposer: :biggrin:
Kokerboomwoud net voor Keetmanshoop. Ons stop by die Spar(wat amper leeg is) maak ons fuelbladders vol en sit iets oor die tande by die Wimpy en vat die pad Seeheim toe. Ons draai af op die D 463.
Ek/ons moes stop vir die een. Hoe het daai kokerboom bo op daai koppie beland?!! :eek7: Kan net met vlerke wees.
Die pad loop mooi en gou gou is ons by die afdraai na die lodge op die westelike rand van die Visrivier Canyon, die eintlike rede hoekom ons diekant om ry en glo my dis die moeite werd. :thumleft:
Ons gooi bietjie petrol uit die fuelbladders en sommige mense die helfte op sy warm engine :biggrin:
Die paadjie begin kronkel kronkel en dan maak hy later oop. Klipperig heelpad. So +- 20 km na die lodge.
En dan lê dit voor jou terwyl jy aan n koeligheidjie teug................................................................harde werk die adventure riding besigheid
Die personeel is regtig vriendelik alhoewel hulle weet ons kom nie daar inwoon. Hopelik maak hulle eendag n kampterrein daar oop.
n Woestyn Eekhoringkie kom drink water reg voor ons.
Die wit pad aan die oorkant is die pad na die uitkykpunt by Hobas. Ek wil nog die afstand meet soos die kraai vlieg met Googlearth.
Indien ons geldgatte was kon ons seker oorgeslaap het maar die R2850 per nag het my keel bietjie laat toetrek!! :eek7:
Marco die manager onthou selfs die Visarende met die sykar goed.
Ons vat pad na waar ons hopelik n lekker kampplek kry.
Ek mis n pragtige Kudu wat reg voor my in die pad staan. Net te stadig om te stop en my kamera uit te haal.
Ons kom weer by die grootpad en draai links en later T ons weer die pad wat oploop Goageb toe en draai weer links. Nou raak dit bekend vir my.
n Paar pajamadonkies wat nie te skrikkerig was vir ons.
Ons kom by die Huns fontein aan. Ek en die driffie het n "history" soos hulle sê :biggrin: Sorry Weskus jou stof het nog in die lug gehang.
My history met die Huns fontein. :eek7:
Ons kyk uit vir n kampplek maar die area is te kaal en oop. Ek noem aan Weskus voorkant toe ry ons teen die rivier af met baie bome wat dalk meer beskut sal wees.
Ek sien n groot boom nie te ver van die pad af wat n lekker skaduwee gooi. "Wat van die plek? Te naby aan die pad maar wag gou", Weskus klim af en verdwyn tussen die bome. Hy roep terug hy het net die plek gekry. Reg in die rivierbedding. "Ja maar daar is geen manier ek sal regop bly
tot daar." Gn probleem ou maat, BRaaaap! BRaaaap!! en minute later staan albei skoeters op hul slaapplek en ek struikel tot daar met my kierie, die blerrie man kan darem ry. :thumleft: :deal:
Perfekte kampplek met genoeg hout.
Die son sak na nog n pragtige Afrika dag.
Ons braai, eet en raak aan die gesels. Sommer kopstukke. :thumleft:
Hier tussen nêrens en niks ruk die man sommer n slaai ook uit!! Steak mense!! :eek7:
Tien uur gaan lê ons terwyl die vuur nog buite knetter. More is nog amper 700 km huistoe.