Koës Rally and biehond.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Vrydagoggend staan ons rustig op, nie ver Koës toe van hier af. So 360 of so kilos. Was n gawe kampplek en ek sal hom weer besoek as ek diekant toe kom.

IMG_2712_zpsdt0mwzmk.jpg

Ek weet nie wat dit is met die Onseepkans grenspos maar hulle deursoek my goed alweer!!! Nog nooit het hulle my deursoek by ander grensposte, net by Onseepkans. Moes selfs my drybag ook los en oopmaak. Die ander twee moes ook hul bagasie oopmaak en toe Weskus se een pannier oop is sien die geregsdienaar dadelik sy ekstra Sub A tassie!! ;)

weskus%20koes%2045_zpsqjkbqswu.jpg

Ons is egter gou deur en oppad Nam toe.

IMG_2714_zpsok8qlilh.jpg

weskus%20koes%2051_zpsksk49ase.jpg

Die Namibiese kant was vinnig en vriendelik en die highways begin. Weskus vat voor tot in Karasburg.

IMG_2717_zpsiq9ny7cy.jpg

weskus%20koes%2055_zpsgwdhevs3.jpg

In Karasburg vat ons petrol en n pie en draai af op die D201. Mooi wêreld hier tussen die Karasberge.

IMG_2720_zpslmm5tezl.jpg

IMG_2721_zpspo2ted30.jpg

IMG_2722_zpslllkzhqr.jpg

Ons vat n blaaskansie en ek moet bergklim ook!!

weskus%20koes%2066_zpsysf4xypu.jpg

Mof sê hy en Silwer de Lange begin nou gel. :thumleft:

IMG_2724_zpsu4spcnef.jpg

IMG_2726_zpsw33cqnje.jpg

IMG_2728_zps5xfy07xw.jpg

Hierdie fodie laat beland my in die pekel. Stop om n blinde draai en die volgende oomblik kom die Meelgesig op my linkerkant verby!!! Sorry
Dewald :thumleft:

IMG_2729_zpsrffzcypl.jpg

weskus%20koes%2071_zpssnadt9cf.jpg

Net na die middag kom ons oor die pan Koës binne. Die plastics race is nog aan die gang. Ons mik hotel toe vir n koeligheidtjie en om te verneem
waar is Rickus en Eugene. Nommerplate van oral en van die grootste manne wat ek al in n lang ruk gesien het. Duidelik is almal hier op Tim Noakes se diet!!! :imaposer: ;)
Ons kry ook die slegte nuus dat Jaco in die hospitaal is in Keetmanshoop. Jy sal maar net weer moet kom Jaco. :deal: :thumleft:

IMG_2733_zpsularjnhj.jpg

Ons kry die manne en gaan pak af in die kamppeerterrein. Ek is bietjie gatlam en Weskus en Mof gaan kuier bietjie op die pan.

weskus%20koes%2077_zpsbpuqcosv.jpg

Stringe bakkies kom vanaf alle rigtings Koës binne en ek kry duidelik die gevoel hierdie naweek is n gebeurtenis in die omgewing.
Soos altyd stel die sonsondergang in Namibië nie teleur.

IMG_2736_zpsvpcko6j7.jpg

IMG_2738_zps1dagwtye.jpg

Donkeraand kom val TAAI, Propshaft, Morne en Pietie in vanaf Keetmans se rigting na n papwielstoeiery. Ons braai en praat padstories tot hier en hoe verder.

IMG_2740_zpsvfbos5ve.jpg

Laatnag kom maak die twee WDs van Koës n draai en daar word ernstig stront gepraat in hoërgraad!!! :deal: :imaposer:

Dankie Chris..... >:D Nou moet ek hier sien presies wat ek gemis het.

Ek het ook 'n bucket list, maar ek sien op die stadium dat geen emmer groot genoeg gaan wees soos julle aangaan nie :peepwall:

Dankie in elkgeval vir die lekker RR

Meeste vleis le langs die rooster :biggrin:

Vroeg Saterdagoggend hoor ek al daar grom n paar V8s soos die vorige aand. Sports op die pan vandag!!!! Eugene was so gaaf om vir ons n courtesy car (uri) te los, maar vergeet om petrol in te gooi!! ;) Dankie Eugene dit was n gawe gebaar. Ons vat die pad pan toe oor n lekker los duin en as mens so vrot ry soos ek gebruik jy die hele pad wat in die geval nie aan te bevele is nie want daar kom bakkies van die ander kant af!!! :eek7:
Ek sien nie kans vir die duin se klimp en plak my neer op die FNB stadion (gazebo van FNB) ;)

IMG_2741_zps4qj4yaew.jpg

weskus%20koes%2084_zpsd4lfphkn.jpg

weskus%20koes%2083_zps4do2xm84.jpg

weskus%20koes%2086_zpsa04ntoy3.jpg

IMG_2742_zps7p7kcp95.jpg

IMG_2743_zpscdlri2on.jpg

IMG_2744_zpsslyivgib.jpg

IMG_2746_zpsbgqaj8u6.jpg

Wanneer laas het iemand n KTM 495 gehoor of gesien?!!! Hierdie een was in showroom kondisie.

IMG_2748_zpsj5y45sbt.jpg

n Monster van n kar. V8 650 hp het ek gehoor.

IMG_2749_zpszljlhzkc.jpg

IMG_2751_zpsmxk8bopr.jpg

IMG_2757_zpsyso1tiss.jpg

IMG_2758_zps771d03ze.jpg

En die burgemeester kom kyk self of dinge nog vlot verloop. ;)

IMG_2761_zpsozzji23l.jpg

IMG_2763_zps8mk4lsdx.jpg

IMG_2765_zpsocy8j1xz.jpg

IMG_2769_zpsjvekxeyr.jpg

Die 660 Rally kan maar in my garage staan. :thumleft: :drif:

IMG_2777_zpsp4utb4nz.jpg

Die drags begin, plastics eerste. Die kwat in die voorgrond word deur n dame/meisie gery en glo my sy mag maar.

IMG_2771_zpsuyu6xe3g.jpg

My mik en drukkie kan nie lekker op afstand afneem maar op die foto is Weskus voor, Rickus tweede en Eugene(vasgehaak in derde)derde ;)
Glo vir my daai KTMs maak soos Rokof oor daai afstand, glo naby 180 km/h.

IMG_2773_zpsik0olj1f.jpg

Laatmiddag en ons vat weer vleis!! :thumleft:

weskus%20koes%2079_zpszepdlmoq.jpg

weskus%20koes%2082_zpsingwam3i.jpg

As ek weer Koës toe kom steel ek die mannetjie vir my!! Hy het my breedvoerig van sy bike vertel.  Storie loop toe hy gebore is wou sy sussie niks weet van die nuweling in die huis en die enigste manier volgens haar dat hy kon bly is dat hulle (Rickus en vroutjie)
vir hom n hok bou om in te bly!!!! :thumleft: :imaposer:

weskus%20koes%2088_zpsetk0rcse.jpg

Dit word laat en mens kon hoor die party al hoe kwaaier. Imagine jouself n stil aand in daai oop wêreld waar klank ver trek en dan start iemand
n V8 en dan word hy pak gegee oor die pan en gears word net gechange as die valves pop!!!!! :eek7: :drif: Jou tipe sound? Kom maak n draai by die Koës Rally. :deal:

Ek gaan nou ophou lees en dikbek wees oor ekke nie daar was nie. Donner und blitzen! Lyk bevange.

Daar is 3 dinge van Nam wat my skoon spuls maak: duine, gemsbokke en Uris. Nou ja, lyk my die Koës Rally het darem vir 2 uit 3 gesorg.

Dorsland said:
Ek gaan nou ophou lees en dikbek wees oor ekke nie daar was nie. Donner und blitzen! Lyk bevange.

Ek kan dit nie beter verwoord nie.........

ChrisL - DUSTRIDERS said:
windswept said:
Chris, what's the gross mass of that road train, and what motor and gearbox?
Sadly I have no idea but I know the ones running to Brand-se-Baai and Koekenaap loads 60 tonnes.
This Astra I do not know.(will google) We passed one Merc aswell pulling the same trailers.

100 ton
Astra is Italian. 580Hp. Constructed specifically for mining terrain. 0.9 km/lt. Very efficient if you take the load into consideration.

Hinksding said:
ChrisL - DUSTRIDERS said:
windswept said:
Chris, what's the gross mass of that road train, and what motor and gearbox?
Sadly I have no idea but I know the ones running to Brand-se-Baai and Koekenaap loads 60 tonnes.
This Astra I do not know.(will google) We passed one Merc aswell pulling the same trailers.

100 ton
Astra is Italian. 580Hp. Constructed specifically for mining terrain. 0.9 km/lt. Very efficient if you take the load into consideration.
Sien Google sê Iveco maak die Astra.

Flippennice.  8)

Donker Sondag oggend trek Mof weg om sy familie in Vioolsdrift te gaan kry. Ons res staan stadig op en begin pak. Ons WDs getalle was so 13 stuks en hopelik kan dit volgende jaar beter :thumleft: ;) :deal:

Ons groet TAAI en kie en gaan groet vir Rickus en familie. Ek ry ook sommer so paar strate op en af. Dis my vyfde keer op Koës maar ken eintlik net die garage en hotel(hel dit klink sleg) :eek7:

Rickus en Eugene julle en jul vrouens is duidelik n aanwins vir hierdie klein dorpie en ek hoop van harte julle gaan nog baie jare gelukkig hier woon en werk en dat die Koës Rally sommer nog groot gaan word. Dankie vir jul moeites vir ons paar manne. :thumleft:

IMG_2779_zpscbbtua81.jpg

Kyk hoe lê die strooikolle waar ons tente was!! Dit werk!! ;) :deal:

IMG_2780_zps19znw6ka.jpg

Die Wilddogvlag (ja daar was een) lyk moeg na die naweek!! ;)

IMG_2781_zpszud9itse.jpg

Vroeër die week het ek n roete aan Weskus genoem wat ek wil ry indien hy belangstel huistoe. Nognie gedoen sê hy en dit sal lekker wees. Ek het al twee keer net n gedeelte van die roete gedoen. Ek moet erken die trip het my fisies hard pak gegee en ek weet nounog nie hoekom en moes my mind opmaak of ek kans sien vir die roete. Ek het eers in Keetmanshoop sondag oggend besluit ek vat die kans en het darem geweet
Weskus sal mooi na my kyk aangesien sy hanteerder se laaste woorde was "Dewald kyk mooi na die oom hy is oud!!! :imaposer: :biggrin:

IMG_2782_zpsw3iiawrs.jpg

Kokerboomwoud net voor Keetmanshoop. Ons stop by die Spar(wat amper leeg is) maak ons fuelbladders vol en sit iets oor die tande by die Wimpy en vat die pad Seeheim toe. Ons draai af op die D 463.

IMG_2784_zpsong5sdvc.jpg

weskus%20koes%2089_zpsm75m0mbn.jpg

IMG_2786_zpst2pvptif.jpg

weskus%20koes%2092_zpscs9jcslz.jpg

Ek/ons moes stop vir die een. Hoe het daai kokerboom bo op daai koppie beland?!! :eek7: Kan net met vlerke wees.

IMG_2787_zpsjjgf5dnk.jpg

weskus%20koes%2095_zps79oecmon.jpg

Die pad loop mooi en gou gou is ons by die afdraai na die lodge op die westelike rand van die Visrivier Canyon, die eintlike rede hoekom ons diekant om ry en glo my dis die moeite werd. :thumleft:

weskus%20koes%2097_zps2ydb0nln.jpg

Ons gooi bietjie petrol uit die fuelbladders en sommige mense die helfte op sy warm engine :biggrin:

weskus%20koes%2099_zpsk5dqiqa6.jpg

Die paadjie begin kronkel kronkel en dan maak hy later oop. Klipperig heelpad. So +- 20 km na die lodge.

weskus%20koes%20101_zpsev7iropl.jpg

weskus%20koes%20104_zpsyytumep7.jpg

En dan lê dit voor jou terwyl jy aan n koeligheidjie teug................................................................harde werk die adventure riding besigheid ;)

IMG_2789_zpsqee8omrz.jpg

Die personeel is regtig vriendelik alhoewel hulle weet ons kom nie daar inwoon. Hopelik maak hulle eendag n kampterrein daar oop.

weskus%20koes%20110_zpsgkgs3vym.jpg

n Woestyn Eekhoringkie kom drink water reg voor ons.

IMG_2797_zpsigqoozab.jpg

weskus%20koes%20117_zpscqujvaav.jpg

Die wit pad aan die oorkant is die pad na die uitkykpunt by Hobas. Ek wil nog die afstand meet soos die kraai vlieg met Googlearth.

weskus%20koes%20118_zpssyebqfmj.jpg

Indien ons geldgatte was kon ons seker oorgeslaap het maar die R2850 per nag het my keel bietjie laat toetrek!! :eek7:

weskus%20koes%20119_zps7svbtgmo.jpg

Marco die manager onthou selfs die Visarende met die sykar goed.

IMG_2802_zpsjiy6nugf.jpg

Ons vat pad na waar ons hopelik n lekker kampplek kry.

IMG_2803_zpsxywbgp9w.jpg

weskus%20koes%20106_zpsdxuvfevb.jpg

IMG_2804_zps4onr6ons.jpg

weskus%20koes%20124_zpsqyrcz95x.jpg

IMG_2805_zps9cfxxs99.jpg

weskus%20koes%20107_zpsjhmnz22s.jpg

weskus%20koes%20130_zpsmqbmnjz1.jpg

Ek mis n pragtige Kudu wat reg voor my in die pad staan. Net te stadig om te stop en my kamera uit te haal.

weskus%20koes%20134_zpsyz3enkdy.jpg

Ons kom weer by die grootpad en draai links en later T ons weer die pad wat oploop Goageb toe en draai weer links. Nou raak dit bekend vir my.

weskus%20koes%20140_zpsvkaul1rc.jpg

IMG_2811_zps7pcl0daf.jpg

IMG_2812_zpsxsrzg1kv.jpg

n Paar pajamadonkies wat nie te skrikkerig was vir ons.

IMG_2813_zps5y0adhdt.jpg

IMG_2815_zpshm0aoxbk.jpg

Ons kom by die Huns fontein aan. Ek en die driffie het n "history" soos hulle sê :biggrin: Sorry Weskus jou stof het nog in die lug gehang.

IMG_2817_zpsvanobzee.jpg

weskus%20koes%20142_zpsps8chlhk.jpg

weskus%20koes%20143_zpsuej1cgzr.jpg

My history met die Huns fontein. :eek7:

glupglupglup1_zpskeq3w2j0.jpg

Ons kyk uit vir n kampplek maar die area is te kaal en oop. Ek noem aan Weskus voorkant toe ry ons teen die rivier af met baie bome wat dalk meer beskut sal wees.

weskus%20koes%20145_zpslcjwmhvt.jpg

IMG_2819_zpshls8aq3p.jpg

weskus%20koes%20147_zpssgjdklpw.jpg

Ek sien n groot boom nie te ver van die pad af wat n lekker skaduwee gooi. "Wat van die plek? Te naby aan die pad maar wag gou", Weskus klim af en verdwyn tussen die bome. Hy roep terug hy het net die plek gekry. Reg in die rivierbedding. "Ja maar daar is geen manier ek sal regop bly
tot daar." Gn probleem ou maat, BRaaaap! BRaaaap!! en minute later staan albei skoeters op hul slaapplek en ek struikel tot daar met my kierie, die blerrie man kan darem ry. :thumleft: :deal:

IMG_2820_zpseiky7tvh.jpg

IMG_2821_zpsyj4pn6eu.jpg

IMG_2822_zpsdify7ovo.jpg

Perfekte kampplek met genoeg hout.

weskus%20koes%20151_zpscvv92uko.jpg

IMG_2825_zpsojfvrfpu.jpg

weskus%20koes%20156_zpsuh8ekjbs.jpg

weskus%20koes%20158_zpsbn1b1dle.jpg

IMG_2829_zpshyjbitop.jpg

IMG_2836_zpsltzhrsos.jpg

weskus%20koes%20160_zpsgwm2bvph.jpg

Die son sak na nog n pragtige Afrika dag.

IMG_2827_zps62fafsjw.jpg

Ons braai, eet en raak aan die gesels. Sommer kopstukke. :thumleft:

IMG_2838_zpswehzkg1g.jpg

Hier tussen nêrens en niks ruk die man sommer n slaai ook uit!! Steak mense!! :eek7:

IMG_2839_zpsshnwr3ci.jpg

Tien uur gaan lê ons terwyl die vuur nog buite knetter. More is nog amper 700 km huistoe.

Hoe unsubscribe 'n mens van 'n RR? Ek kan dit nou nie meer hou nie! Ai, daai rivierloop padkamp...

Pragtige foto's en storie Chris.