Maandag oggend half vyf word ek wakker en begin stadig oppak. Weskus was nog besig aan die saag aan n hardehout maar word na n rukkie wakker van my gevroetel. Ook maar goed ons wikkel vroeg want die dag kon lank raak en nie een van ons twee wou in die donker ry die laaste end huistoe.
Ons gooi van die laaste hout op die kole terwyl die dag breek.
Die bikes se uit was net so maklik as die in vir die man. :thumleft: (sorry vir die bewe)
Ons vat pad tussen die mooi berge en valleie deur.
Son sukkel nog om sy kop te wys.
Nou is ons naby aan die Rosh Pinah- Aus teerpad.
Rosh Pinah gooi ons petrol en beide van ons het dit gemaak sonder dat ons reserve liggies aangegaan het. Koop n pie of twee met die idee om dit te gaan eet op die plek met een van die mooiste view's(my opinie) in Namibië.
Die Meelgesig het n rustige trip gehad.
Die grenspos by Sendelingsdrift was sommer vinnig beide kante en niks gewag vir die pond.
Die pad tot by die Alexanderbaai afdraai was nogal sleg uitgery. Die plaaslike mense se rygoed kry swaar.
Ons draai linksaf vir Eksteensfontein.
n Windpompfoto vir JMOL.
Die wêreld het reen gekry en gee n mooi groen skynsel.
Die ou Angliatjie lê te ver van als dat die scrap manne hom nie eens kom haal.
Die pad loop heel mooi behalwe vir so 30-40 km wat my limited skills bietjie toets, maar ek klou!! :eek7: Dit was ook die mooiste gedeelte
maar kans vir rondkyk beperk.
Hier kom stop Weskus by my en sêvra " jy het my seker nou geskel oor die laaste stuk pad"? Nee sê ek daar was nie kans nie!! :eek7: :imaposer: Ek wou al baie lank die pad ry. Vandag was my batteries net te pap om dit regtig te geniet, reken ek sal dit weer moet kom doen :deal:
En voor ek my kom kry is ons Eksteensfontein in en uit. Hiervandaan raak dit bekend vir my.
Ons begin so bietjie die kele oopmaak en so tien km voor die teerpad Steinkopf toe stop ons vir n koeligheidjie en n gesels. Hiervandaan weet ons sal nie veel geselskans wees nie.
Ons gooi Steinkopf se vrek duur petrol in teen amper R15 per liter en moes toe ook nog in Springbok stop want hul kompressor was vrek. Die nodige gargage sooibrand pie word ingestop en ons vat pad. Kwart oor drie klim ons op die N 7 en Weskus vat voor. Gou is dit duidelik dat ek sou moes nommers gooi wat nie ek of my fiets aan gewoond is, maar ironies as mens so n ruk 160 gery het en jy sak 140 toe dan voel dit stadig.
Moet sê plekplek moes ek inhaal teen 180 weens stadige verkeer wat my opgehou het. Ons stop vir petrol Garies en ek vat voor en ons volgende stop was naby Landplaas na ons die Nuwerus grondpad agter die blad hier.
Ons groet hier en die laaste 20 km na Lutzville waar ek afdraai vat ons dit rustig. Beide vat ons kom darem net net ligdag by ons bestemmings
so min of meer teen ses uur. So lyk n man wat amper n week n "ouman"opgepas het as hy by die huis kom. :imaposer:
Net voor ek stop by my vriend Michael se plaas knip die son vir oulaas oog vir my. (ook my laaste foto van die trip)
Ek kuier vir n paar dae in die omgewing en Vrydagmiddag stop ek by die huis na nege dae en +- 3000km.
Weskus en Mof dankie vir jul gesels, geduld en hulp op die trip. Dit was regtig lekker. :thumleft:
Op n hartseer noot: vir die laaste amper twee weke dink omtrent elke dag aan die jong man wat die aand voor die begin van die rally in die middel van die nag op die pan(wat hy nie geken het nie) met sy bike sonder lig en sonder helmet gaan jaag het. Hy is vir dood opgetel en latere
reports was dat hy verlam is omdat hy in n draad vasgejaag het.
As jy nog met ons is wens ek jou als van die beste toe op jou pad na herstel. :thumleft: