Luuks, dankie dat jy gedeel het
Ri said:Kyk, jy het voorwaar 'n YSTER en daardie motorfiets gaan jou nog ver paaie vat, met geen probleem nie :ricky:
Ek ken iemand wat werk by daardie Bolloré Logistics - hier naby Kaapstad lughawe - maar hy't hom vir iemand vererg en van WD afgeklim... sug.
Dankie vir 'n baie lekker RR. Neem asb meer foto's, hoe kan mens op jou spore volg as mens nie weet waar hulle lê nie :imaposer:
Ai, en nou droom ek van 'n DR650 Africa Bash...
ChrisL - DUSTRIDERS said:Ruan indien jy nie n runner/fixer by die grenspos gehad het hoe lank sy dit jou neem om deur te gaan en hoeveel sou dit jou dan gekos het?
By Hardy verneem jou DR was syne....en seker die bes gefarkelde DR in Afrika!chopperpilot said:Awesome trip Ruan! :biggrin:
Vertel ons meer van jou DR se geskiedenis en farkles!
chopperpilot said:By Hardy verneem jou DR was syne....en seker die bes gefarkelde DR in Afrika!chopperpilot said:Awesome trip Ruan! :biggrin:
Jy weet nou seker dat Coen se DR my baba was. Ook lekker toegerus, net nie so spoggerig ($$$) as joune nie!
Geniet jou DR![emoji6]
Sent from my iPad using Tapatalk
0012 said:Die man is weer on the move ;D
Lekker om jou te ontmoet [member=20113]Ruan 87[/member] veilige myle, swarrie, sien uit na die RR wanneer jy klaar getoer het :thumleft: :thumleft:
Pics:
Die DR's groet mekaar....
En Ruan speel nie wanneer dit kom by self-verdediging teen aanval van wille diere nie!
Dankie Ruan!Ruan 87 said:chopperpilot said:By Hardy verneem jou DR was syne....en seker die bes gefarkelde DR in Afrika!chopperpilot said:Awesome trip Ruan! :biggrin:
Jy weet nou seker dat Coen se DR my baba was. Ook lekker toegerus, net nie so spoggerig ($$$) as joune nie!
Geniet jou DR![emoji6]
Sent from my iPad using Tapatalk
[member=5599]chopperpilot[/member] dit is inderdaad hy altwee sy spog DR's staan nou in my stal.
Waardeer die kompliment! Jou x fiets is net so merkwaardige masjien!
Enter your email address to join: