Kobus Myburgh
Grey Hound
Ons maak klaar in Calitzdorp en vat weer die pad uit in die rigting wat ons gekom het. Die keer swaai ons links van Rooiberg verby die Calitzdorp Spa. Jare terug het ons daar oornag maar die plek is nie wat hy veronderstel is om te wees nie.
Toe was dit nog onder munisipale bestuur maar weet nie of dit nou nog so is nie.
Nie lank nie en ‘n stukkie mooi vang my oog en ek gooi ankers en draai om. In die dorre area lê daar sommer net so lappie groen gras waar daar duidelik kleinvee gevoer word.
Ons trek net so effens deur die oop hek om nie die eienaar hopelik te veel te ontstel nie.
Ek bespreek met neef dat ons op ‘n stadium moet terug kom en die grond eienaar kom opsoek. Ek sal graag een aand hier wil kom tentjie opslaan.
Ons sien ook die ou lei vore en bespiegel wanneer laas dit in gebruik was.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Toe was dit nog onder munisipale bestuur maar weet nie of dit nou nog so is nie.
Nie lank nie en ‘n stukkie mooi vang my oog en ek gooi ankers en draai om. In die dorre area lê daar sommer net so lappie groen gras waar daar duidelik kleinvee gevoer word.
Ons trek net so effens deur die oop hek om nie die eienaar hopelik te veel te ontstel nie.
Ek bespreek met neef dat ons op ‘n stadium moet terug kom en die grond eienaar kom opsoek. Ek sal graag een aand hier wil kom tentjie opslaan.
Ons sien ook die ou lei vore en bespiegel wanneer laas dit in gebruik was.
Sent from my iPhone using Tapatalk