Carrots said:Bly om te sien......no pun intended......... Heimer het sy geel "helpmysienekkanboggerolsien" damduiker brilletjies erens langs die pad verloor......... eepwall:
KORREKSIE!Piet Coke said:Briv, Rassie sê jy soek jou baadjie. Ek sien in een van jou Foto's is die baadjie oppie stoel saam met my slaapsak.
Ek en Digger is laaste weg daar gister-middag en soos ek vir rassie gesê het was daar niks wat rondgelê het nie. Ek was ook vanoggend daar om die tent af te slaan en het weer 'n draai geloop, maar niks gesien nie.
Ek vermoed iemand anders mag dit moontlik per ongeluk ingepak het.
Groete
Piet
LRFan said:Daai skaap koppe lyk 'n bietjie te gaar jong! :imaposer:
Wens ek kon dit gemaak het.
Stoetbul said:In die kort tydjie wat ek daar was het ek 'n hele paar foto's geneem. Sal more my bydra post.
PS: My "Hempie" is veilig toegesluit in die kluis, F@K JULLE! :biggrin: > O0
Heimer said:Carrots said:Bly om te sien......no pun intended......... Heimer het sy geel "helpmysienekkanboggerolsien" damduiker brilletjies erens langs die pad verloor......... eepwall:
Jou hol - daai brilletjies is heelpad saam en veilig by die huis 8) 8) 8) .
(jou bleddie verlepte braaislaai bestanddeel :thefinger: )
Stoetie as dit nie was dat jy vroeg moes ry nie, was jy daai "nuwe" hempie kwyt ou maat................Stoetbul said:In die kort tydjie wat ek daar was het ek 'n hele paar foto's geneem. Sal more my bydra post.
Sy het darem die kleur in haar gesig terug,het Saterdag aand maar swaar getrek,ma sy is baie beter vandag dankie Partner. :thumleft:Piet Coke said:Stoetie as dit nie was dat jy vroeg moes ry nie, was jy daai "nuwe" hempie kwyt ou maat................Stoetbul said:In die kort tydjie wat ek daar was het ek 'n hele paar foto's geneem. Sal more my bydra post.
BTW............hoe ganit met Mev Stoetie? Hoop sy is weer perd(bul)vris.............LOL
Stoetbul said:Sy het darem die kleur in haar gesig terug,het Saterdag aand maar swaar getrek,ma sy is baie beter vandag dankie Partner. :thumleft:Piet Coke said:Stoetie as dit nie was dat jy vroeg moes ry nie, was jy daai "nuwe" hempie kwyt ou maat................Stoetbul said:In die kort tydjie wat ek daar was het ek 'n hele paar foto's geneem. Sal more my bydra post.
BTW............hoe ganit met Mev Stoetie? Hoop sy is weer perd(bul)vris.............LOL
Daai tent van jou vee nogaals lekker die naarword strepe van 'n voertuig af Snuifie. >Snafu said:Stoetbul said:Sy het darem die kleur in haar gesig terug,het Saterdag aand maar swaar getrek,ma sy is baie beter vandag dankie Partner. :thumleft:Piet Coke said:Stoetie as dit nie was dat jy vroeg moes ry nie, was jy daai "nuwe" hempie kwyt ou maat................Stoetbul said:In die kort tydjie wat ek daar was het ek 'n hele paar foto's geneem. Sal more my bydra post.
Bly om te hoor man!
Lees en presteer Haan! Ek kan eers more my foto's post! :3some: :thumleft:cocky said:Is dit nou al, geen ander RR en mense wat kiekies geneem het nie? Het julle dan vergeet om kiekies te neem???????????????
Enter your email address to join: