In that photo, that's my tent!!! So I was there! ???whitedelight said:And the Harley corner.Good turn out.My Harley club mates ended being 17 bikes in total.
Carrol said:In that photo, that's my tent!!! So I was there! ???whitedelight said:And the Harley corner.Good turn out.My Harley club mates ended being 17 bikes in total.
whitedelight said:Carrol said:In that photo, that's my tent!!! So I was there! ???whitedelight said:And the Harley corner.Good turn out.My Harley club mates ended being 17 bikes in total.
And your point?? ???
No point.
Carrol said:whitedelight said:Carrol said:In that photo, that's my tent!!! So I was there! ???whitedelight said:And the Harley corner.Good turn out.My Harley club mates ended being 17 bikes in total.
And your point?? ???
No point.
Stoetie ek het vanoggend met Dawie van die plaas gesels en die sê toe hy Sondag middag afry rivier toe, toe sien hy jy het so lekker gekuier op sy plaas dat jy selfs vir hom 'n bike gelos het as geskenk om dankie te sê.......LOLStoetbul said:Lees en presteer Haan! Ek kan eers more my foto's post! :3some: :thumleft:cocky said:Is dit nou al, geen ander RR en mense wat kiekies geneem het nie? Het julle dan vergeet om kiekies te neem???????????????
Piet Coke said:Stoetie ek het vanoggend met Dawie van die plaas gesels en die sê toe hy Sondag middag afry rivier toe, toe sien hy jy het so lekker gekuier op sy plaas dat jy selfs vir hom 'n bike gelos het as geskenk om dankie te sê.......LOLStoetbul said:Lees en presteer Haan! Ek kan eers more my foto's post! :3some: :thumleft:cocky said:Is dit nou al, geen ander RR en mense wat kiekies geneem het nie? Het julle dan vergeet om kiekies te neem???????????????
Trailrider said:
vlnr:
Die girl net links van my - Mountain Girl - dis Mountain Boy se girl daai. Hy is baie cool en sy is nog baie cooler as hy!
Enter your email address to join: